اصول دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری 

در این مقاله  به نکات مهم  در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی  و نحوه چیدمان مبل اداری یک سازمان  مطابق با روشهای مدرن و بروز  و همچنین بسیار شیک و لوکس  صحبت  خواهیم کرد. انتخاب ،تامین و هماهنگ کردن اجزای دکوراسیون اداری از جمله مبلمان اداری ، صندلی اداری ، میز اداری انواع کمد اداری مناسب برای شرکت ها ی که به انگیزه و خلاقیت پرسنلشان ارزش قائلند همیشه مهم  بوده است.


چیدمان مبلمان اداری

یکی از مهمترین و اصولیترین نکات در دکوراسیون اداری در یک محیط کاری چیدمان محصولات اداری ، چیدمان پارتیشن اداری و طراحی آن  است. بطور مثال محل قرار گیری  میز منشی چگونه باشد و یا در کدام اتاق از میز کارگروهی میتوان استفاده کرد و در کدام اتاقها میز مدیریت  باید با میز مدیریت همراه باشد. یقینا میز منشی باید قبل از وردی به اتاق مدیریت باشد تا منشی مدیریت تسلط کامل به افراد و ارباب رجوعها داشته باشد 

بیشتر بخوانید:چیدمان محیط اداری

طراحی دکوراسیون اداری

از هر بحثی مهمتر در طراحی ، بحث توجه به سلایق مشتری است همچنین برای  طراحی دکوراسیون داخلی  یک شرکت ابتدا باید به نوع فعالیت شرکت وبرند آن و رنگهای بکار رفته در لوگو و در نهایت به جایگاه اجتماعی و فرهنگی مشتریان شرکت توجه نمود.

ایجاد فضایی که بتواند حس اعتماد و آرامش را برای مخاطبین بهمراه بیاورد یکی از اصول اساسی  ایجاد دکوراسیون اداری هر شرکت ، سازمان و اداره است.

مقالات زیادی در مورد تاثیر مبلمان اداری بر روی راندمان پرسنل تدوین شده است و این نکته که با مبلمان اداری و دکوراسیون مناسب راندمان کاری کارکنان شرکت و سازمان را به مقدار قابل توجهی میتوان افزایش داداثبات شده است .


تهیه مبل راحتی 

        یکی از ملزومات اتاق مدیران و بخصوص مدیریت ارشد سازمان ، چه در اتاق خودشان و چه در بخش لابی سازمان ، مبل و نیم ست اداری  ، میباشد .هر قدر این مبل اداری ، راحتتر باشد مراجعین و منتظرین ملاقات با مدیریت در آسایش و آرامش بیشتری خواهند بود .مبلمان اداری زیبا و لوکس  میتواند اتاق انتظار را زیباتر نماید 

 


دکوراسیون اداری

برای شرکت خصوصی با مخاطبین خاص و کم می توان علاوه بر مبلمان اداری مرسوم نظیر میز و صندلی و یک نیم ست مبل اداری دکوراسیون داخلی شرکت از اشیاء و نماد های مربوط به حوطه کاری شرکت  استفاده نمود. .

ایجاد اتاق کار مرتب و منظم مهم است قفسه یندی مناسب به همراه کمد اداری و ویترین های مناسب بسیار اثر بخش هستند.صندلی مدیریت معمولا دارای پشتی بلند است و ارتفاع آن قابل تنظیم میباشد بنابراین در  طراحی میز مدیریت باید توجه داشت که ابعاد آن طوری باشد که در اثر کار زیاد روزانه مدیر دچار درد استخوان و خستگی نشود.


رنگ در دکوراسیون اداری

 

امروزه دیگر همگان از تاثیر رنگها نه تنها در مبل اداری و دکوراسیون اداری برای بحث زیبایی ، بلکه از تاثیر آن بر روح و روان انسانها نیز اطلاع دارند . بعضی وقتها شما بعنوان یک ارباب رجوع و به مدت کوتاهی در یک محیط کاری قرار میگیرید ولی بعضی اوقات هم بعنوان  یک کارمند مجبورید بین 8الی 12 ساعت را در محیط کاری مشغول بکار باشید هرچه مدت زمان بیشتری در یک محیط کاری باشید یقینا تاثیر آن هم بر روح و روان شما بیشتر خواهد بود 

حتما بخوانید:دکوراسیون اداری و ،بررسی تاثیر روانی رنگ و رنگ کاري برآن


مبل و صندلی انتظار

یکی از ملزومات اتاق مدیران و همینطور لابی سازمان، وجود مبل اداری است. استفاده از مبل و نیم ست اداری، نه تنها باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون دفتر کار و افزایش وجهه کاری شما نزد مشتری می‌شود، بلکه به مشتری اجازه می‌دهد اندکی بیاساید. شرکت آدینا با آگاهی به این موضوع است که تلاش می‌کند با ارائه مدل های متنوع و لوکس از نیم ست های اداری، دست شمارا در انتخاب مبل اداری مناسب و همخوان با سلیقه تان کاملاً باز بگذارد.


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .