طرح های دکوراسیون اداری

آدینا برای مشتریان خود طرحهای دکوراسیون ارائه میدهد تا قبل از خرید مبلمان اداری از تناسب محصول با فضای خودشان مطمئن شوند شما میتوانید بیش از صد تصویر دکوراسیون اداری آماده شده توسط طراحان ما را ملاحظه بفرمایید . 

دکوراسیون اداری | کافی شاپ و رستوران

دکوراسیون اداری برای کافی شاپ ها و رستوران ها یعنی همان طراحی دکوراسیون فضای موجود زیبایی و کیفیت دو امر مهم برای اجرای هر پروژه دکوراسیون میباشد . برای کافی شاپ بهترین دکوراسیون اداری را زمانی میتوانیم پیاده سازی کنیم که به پلان و محیط توجه ویژه داشته باشیم ابعاد محیط کوچک یا بزرگ هرچه باشد بهتر است بهترین انتخاب را داشته باشیم .

بیشتر بخوانید : انواع میز اداری برای دفتر کار

فضای کافی شاپ ها دو حالت را دارد یا کلاسیک چینش میشود یا از دکوراسیون اداری مدرن استفاده میشود معمولا کافی شاپ ها سعی بر این دارند که فضای کافه را گرم و صمیمی کنند با استفاده از لایت های نور گرم یا حتی استفاده از متریال چوبی و ام دی اف با ترکیب رنگ های گرم که حس راحتی را به مهمانان ارائه میدهد در رستوران ها اما شاید بیشتر دکوراسیون مدرن به خرج رود چرا که فضای شیک هر رستورانی جذابیت آن را نشان میدهد .

برای مطالعه بیشتر : پارتیشن اداری دو جداره برای دفتر کار شما

گاها رستوران ها از نور پردازی هایی استفاده میکنند که محیط را کاملا روشن جلوه دهد این روشنایی میتواند نقطه قوتی باشد که در دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای میشود .استفاده از میز و صندلی هایی شیک و مناسب محیط در چینش دکوراسیون اداری کافی شاپ و رستوران نکته مهم و قابل تامل است در نظر داشته باشید حتما میز ها و به خصوص صندلی هایی استفاده شده در محیط شما باید راحت باشد وگرنه مشتریان شما به زودی در اولین حضورشان احساس خستگی میکنند که همین امر باعث میشود آخرین حضور آنان در کافه یا رستوران باشد.در ادامه اگر شما علاقه مند به ادامه این مطلب با عنوان دکوراسیون رستوران و کافی شاپ هستید  ما در تحریریه مبلمان اداری آدینا  مقاله ای مفصل را در مورد چینش و نکات دکوراسیون رستوران و کافی شاپ ارائه داده ایم. علاقه مندان به این بحث میتوانند به لینک زیر مراجعه کنند.

بیشتر در مورد دکوراسیون رستوران و کافی شاپ بخوانید را ببینید

 دکوراسیون اداری در داروخانه

دکوراسیون اداری در داروخانه ها مطلبی است مفصل که در اینجا به اختصار آنرا توضیح میدهیم . دکوراسیون داروخانه ها باید به گونه ای باشد که فضای شما را بزرگ و پاکیزه نشان دهد . نور پردازی مناسب یکی از عوامل این زیبایی در چینش دکوراسیون اداری به حساب می آید . در رنگبندی دکوراسیون داروخانه ها از رنگ های روشن و سرد بیشتر استفاده می شود .

برای مطالعه بیشتر :مزایای مبلمان اداری عالی

القای فضای تمیز و پاکیزه با این رنگ ها بهتر است چرا که تاثیراتی را بر ذهن مراجعین دارد . دکوراسیون اداری داروخانه شامل کانتر پذیرش ، میز دکتر و داروساز ، قفسه و  ویترین ، صندلی های انتظار و میز های جلو مبلی یا پذیرایی و ... میباشد.استفاده از بهترین متریال ها زیبایی را نیز به همراه میاورد . شیک بودن دکوراسیون داروخانه شما نشان دهنده هویت برند شما میباشد . اعتبارتان و محبوبیتی که بین مشتریان پیدا میکنید بستگی به عوامل زیادی دارد که اولین قدم آن دکوراسیون اداری شماست و سپس خرید از شما و کیفیت محصولاتتان و ...پس نخست اولین چیزی که به مشتریان شما نشان داده میشود دکوراسیون و چینش داروخانه شماست پس بهتر است نکاتی را درباره ی اصول چیدمان در نظر داشته باشید . طراحی دکور داروخانه  باید دقیق و حرفه ای باشد به همین دلیل توصیه میکنیم حتما کار را به دست متخصصین صنعنت طراحی دکوراسیون  بسپارید . در ادامه اگر علاقه مند به نحوه چینش دکوراسیون داروخانه هستید میتوانید از لینک زیر به صفحه مورد نظرتان برسید که در آنجا تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا توضیحات مفصلی را درباره دکوراسیون داروخانه داده اند.

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری لاکچری

دکوراسیون اداری در سازمانهای بزرگ

در چینش دکوراسیون سازمانهای بزرگ تنوع محصولات بالاست یعنی هرچه سازمان بزرگتر طبیعتا پرسنل بیشتر را در خود جای داده و این امر نشان دهنده وجود دکوراسیون اداری وسیع تر میباشد چینش مناسب در فضای بزرگ کار میتواند به راحتی تاثیرات مثبتی را روی ذهن پرسنل شما و حتی مراجعه کنندگانتان بگذارد.

برای مطالعه بیشتر شما:صندلی اداری ارگونومیک چیست ؟

در این بار سعی داریم بخش به بخش برای شما این نکات را بررسی کنیم . برای یک سازمان بزرگ حداقل یک کانتر پذیرش نیاز است جایی که ابتدا مراجعین شما به سمت آن میروند . زیبایی و شکیل بودن میز پذیرش بسیار مهم است  چرا که در وهله اول هویت سازمان شما را همین دکوراسیون اداری میسازد . کیفیت بالای دکوراسیون اداری باید به گونه ای باشد که شاید برای سالیان سال قصد تعویض آنرا نداشته باشید

استفاده از پارتیشن در فضا های بزرگ میتواند به تقسیم بندی فضا و استفاده مناسب و بهینه از انجا را به ارمغان بیاورد .  به کار گیری مبلمان اداری مناسب برای هر فضا علاوه بر زیبایی را که به ارمغان میاورد بهره کار شما را نیز بالا میبرد .پرسنلتان در الویت شما باید قرار داده شوند چرا که بهتر کار کردن و مناسب کار کردن آنان است که میتواند سازمان را رشد دهد . بهترین انتخاب را در طراحی دکوراسیون اداری سازمان خود انجام دهید به منظور اینکار بهتر است از متخصصین این امر استفاده کنید . سپردن پروژه های این چنین به شرکت های معتبر فعال در این زمینه تضمین اتفاقات خوب را به شما میدهد . طراحی دکوراسیون اصولی و اجرای دقیق آن برای کارهایی با حجم بالا و حساسیت این چنینی ار تخصص این شرکت ها میباشد .

برای مطالعه بیشتر شما : ویژگیهای مبلمان اداری کلاسیک 

اتاق کنفرانس در سازمان های بزرگ طبیعتا یک اتاق بسیار بزرگ است تعداد پرسنل زیاد مدیران بیشتری را میطلبد بنابراین جلسات  در سازمانهای بزرگ بسیار گسترده میباشند بنابراین  اتاق جلسات کار بسیار زیادی دارد . میز کنفرانس مناسب و شیک برای اتاق کنفرانس باید در نظر گرفته شود میزی که ابعاد استاندارد را دارا باشد و استفاده از آن راحت باشد .استفاده از صندلی های کنفرانس راحت بسیار مهم است چرا که گاها جلسات ساعت ها طول میکشد . بنابراین افراد در جلسات کمتر و شاید هرگز نباید احساس خستگی کنند . دکوراسیون اداری شرکت های بزرگی همچون نایکی و مایکروسافت  خلاقیت را به خرج داده اند . خلاقیت در محیط کار بسیار حائز اهمیت است چرا که باعث میشود پرسنل شما خلاقانه تر فکر کنند . در ادامه میتوانید مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی را به طور مفصل بخوانید .

مهمترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری

 


کمی صبر کنید...

دسته‌بندی