چگونگی انتخاب مبلمان اداری مدرن 

 با توجه به استقبال مشتریان آدینا از مبل اداری و صندلی اداری مدرن تصمیم گرفتیم تا راهنمایی های لازم در زمینه  انتخاب و چیدمان انواع میز مدرن و صندلی مدرن را در این مقاله به علاقمندان ارائه بدهیم .اگر شما هم به این موضوع علاقمندید این مقاله  را با عنوان انتخاب محصولات اداری مدرن  مطالعه نمائید .


 در ابتدا قبل از اینکه نکات مهم در انتخاب مبل اداری مدرن را بیان کنیم به تعریف مبلمان اداری مدرن میپردازیم .


تعریف مبلمان اداری مدرن :

در سالهای اخیر با توجه به توسعه مدرنیته در تمامی محصولات ، این موضوع صنعت تولید مبلمان اداری را نیز مشغول خود کرده است .بعنوان مثال قبلا موتیتور همه کامپیوترها عمق زیادی داشت و یا اکثر کامپیوترها کیس داشتند و هنوز تکنولوژی بیسیم هم را نیافتاده بود بنابراین طراحان دکوراسیون اداری باید عرض میزها را بزرگ میگرفتند و کنار فایل سه کشو یا ال میز هم حتما برای کیس کامپیوتر جایی در نظر گرفته میشد . اما امروزه با تولید کامپیوترهای فلت (All in one) دیگر نیازی به تعبیه فضای کیس نمی باشد و همچنین روی میز نیز با توجه به تکنولوژی بیسیم نیاز به گرد بر ندارد . بنابراین مبلمان اداری مدرن ، محصولی است که توسع تکنولوژی بر آن اثر گذاشته است .مبلمان اداری مدرن علاوه بر اینکه بر زیبایی فضای کار اثر میگذارد بر روی بهره وری عملکرد پرسنل و تسهیل ارتبا طات آنها نیز موثر است .

بیشتر بخوانید :هزینه مبلمان اداری و تاثیر آن در انتخاب 

 

بودجه مبلمان اداری مدرن :

قبل از هر کاری ابتدا بودجه ای که برای خرید مبلمان و دکوراسیون اداری مدرن کنار گذاشته اید را بررسی کنید . ممکن است بدلیل محدودیتهای مالی مجبور شوید از بعضی نیازهایتان چشم پوشی کنید . یا برعکس اگر بودجه کافی دارید علاوه بر خرید مبلمان اداری مدرن میتوانید لوکسترین میز و صندلی اداری مدرن را انتخاب کنید .


مبلمان اداری چند منظوره مدرن:

امروزه مبلمان اداری منعطف در بازار جز دسته مبلمان مدرن محسوب میشوند این محصولات چند منظوره  کمک شایانی به کاربران آنها در سرعت دادن به کار دارند .ما چند نمونه از این محصولات را در اینجا معرفی میکنیم.


صندلی اداری تاشو:

البته در بحث مبلمان خانگی نظیر این محصول به مبل تختخواشو معروف است . با صندلی اداری تختخوابشو ،مدیر یا کارندان مجموعه براحتی میتوانند آنرا تبدیل به تخت کنند و زمانی هر چند کوتاه را استراحت کنند .نمونه این صندلی در اتوبوسهای vipزیاد دیده میشود .این نوع صندلی اداری ، صندلی اداری مدرن نامیده میشود .


حتما بخوانید :خرید میز های اداری ارگونومیک و استاندارد

میز اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع :

این میزها در ابتدا با ارتفاع استاندارد هستند ولی همانطور که میدانید اکثر کارمندان هم از نشستن زیاد خسته میشوند هم این زیاد نشستن پشت صندلی  اداری باعث کمر درد خواهد شد .میزهای اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع هم با مکانیزم دستی و هم با مکانیزم برقی(بصورت اتوماتیک ) تولید شده اند تا اینگونه مشکلات حل شود این محصول میز اداری مدرن میباشد

همچنین میزهای کارگروهی تولید شده که در یک بخش آن میز اداری است و جلوی آن میز کنفرانس . اینکار برای اینست که گروهی که پشت میز کار گروهی هستند برای انجام جلسات  نیاز به ترک اتاق نداشته باشند .و بتوانند درصورت نیاز سریعتر به پشت میز کارگروهی مدرن خود برگردند.

 

رنگ مبلمان اداری مدرن :

عمدتا برای مبلمان اداری مدرن از رنگ سفید و یا تک رنگ  استفاده میشود ولی این یک قانون نیست بلکه کاملا رنگ مبلمان اداری میتواند متاثر از رنگ محیط و یا خواست مشتری میباشد . در هر صورت چه برای مبلمان اداری معمولی و چه مدرن ،طراح باید بحث همگونی رنگها در دکوراسیون اداری را در نظر بگیرد .


جنس مبلمان اداری مدرن :

نمیتوان به صراحت گفت که جنس مبلمان اداری مدرن از چیست . این محصول میتواند فقط از ام دی اف معمولی ساخته شود یا اینکه تماما از ام دی اف هایگلاس ، یا ترکیبی از ام دی فها با فلز (عمدتا پایه ها ی میزاز فلز هستند )یا ترکیبی از ام دی اف با فلز و شیشه . اینجا هم طرح مشخص میکند که جنس مبلمان اداری مدرن چه باشد .

 

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .