انتخاب مبلمان اداری مناسب برای آینده

بعضی میگویند امروز همان آینده است ، ما هم در مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا به شما همین توصیه را کنیم منتظر آینده نباشید همین الان شما در حال ساختن آینده هستید ولی باز هم برای اینکه وظیفه خود را در تحریریه وبلاگ تخصصی آدینا انجام داده باشیم توصیه های لازم را برای انتخاب  مبلمان اداری مناسب که به کار آینده سازمان شما هم بیاید  در قالب یک مقاله  کوتاه تقدیم شما خوانندگان و همراهان همیشگی مینماییم . پس در ادامه با ما همراه باشید .

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


چرا باید نیازهای آینده را در طراحی دفتر اداری خود در نظر بگیرید؟

طراحی و دکوراسیون اداری دفتر کار شما ساده نیست چون یک بار انجام میشود و بعد از اجرا دیگر براحتی قابل تغییر دادن نیست البته این اصل همیشه صدق میکند ایجاد تغییرات در زمان طراحی 1واحد پولی هزینه دارد و بعد از اجرا 1000واحد پولی .وقتی شما یک دیوار را میسازید خراب کردن آن فاجعه است هم از لحاظ زمانی که هدر خواهد رفت و هم از لحاظ هزینه ای که بابت تخریب ، تمیز کاری و بعبارتی دوباره کاری باید بپردازید . ولی وقتی که آن فقط یک طرح باشد پاک کردن آن یک خط از روی کاغذ شاید بیست ثانیه زمان میبرد و هیچ هزینه ای نیز به سازمان شما تحمیل نخواهد کرد .


رشد دانش فناوری در همه چیز موثر بوده است و البته همچنین در تغییر دادن فضاهای اداری ، آنچه که در مورد آینده میتوان مطمئن بود این است که تغییرات بیشتری در راه است . بنابراین قبل از ایجاد دفتر کاری با مبلمان اداری که بتواند نیازهای آینده را پوشش دهد ابتدا باید ببینیم که چه چیزی در آینده منتظر ماست . ما در این نوشتار سعی کرده ایم که در مورد این مطلب صحبت کنیم . پس در ادامه با آدینا همراه باشید :

بیشتر بخوانید :چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم 


  • دفتر شما مورد استفاده چه کسانی است؟ وآنها چگونه از آن استفاده می کنند؟

یکی از مهمترین اقداماتی که باید قبل از طراحی یک دفتر انجام داد جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن میباشد یکی از این اطلاعاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد اینست که چه کس یا کسانی در دفتر شما کار میکنند؟آنها در زمان انجام فعالیتشان از چه ابزار و وسایلی استفاده میکنند ؟مهم است که این موارد را در برنامه طراحی خود بدرستی ببینید .از پرسنل خود سئوال کنید که به چه ابزاری نیاز دارند و چه چیزی را میخواهند ؟آنها دوست دارند چگونه کار کنند ؟اگر قادر باشید بطور صحیح بازخورد از آنها را گردآوری کنید و یک طراحی دفتر کارآمد را ایجاد کنید، کارکنان شما متوجه خواهند شد دنبال چه چیزی هستند (و همچنین بهره وری خود را افزایش می دهند)!آیا شما در سال های آینده نیروی بیشتری را جذب خواهید کرد؟ آیا اگر این پروژه را بخوبی انجام دهید کارفرما پروژه های بزرگتری را که نیاز به نیروهای بیشتری دارد به شما واگذار میکند ؟ حتما در زمان طراحی و دکوراسیون اداری دفتر خود ذهن خود را فقط درگیر امروز نکنید . سعی کنید استراتژی جذب و نگهداری نیرو در سازمان خود را دقیقا تدوین نمایید .

حتما مطالعه کنید :مبلمان اداری و ارتقا بهره وری 


  • خدمات آدینا در مورد طراحی مبلمان اداری برای فضای آینده کاری شما شامل چیست ؟

اگر نقشه یا پلان واحد اداری خود را بهمراه چارت سازمانی خود و همچنین استراتژی رشد و جذب نیروی انسانی خود به طراحان خبره ما در مبلمان اداری ادینا تحویل دهید ما برای شما طرحهای متنوع و جذابی را ارائه خواهیم کرد که حداقل تا سه سال آینده را براحتی پوشش دهد البته این عدد حتی میتواند به ده سال بنیز برسد ولی توصیه ما اینست که در زمان مناسب و هر وقت که بودجه کافی داشتید باز سعی در تغییر دکوراسیون اداری دفتر کار خود بدهید شما برای اطلاع از نظرات کاربردی کارشناسان خبره ما میتوانید با شماره 02144620089تماس گرفته یا به وب سایت ما به آدرس Adyina.comمراجعه نمایید .


  • ایجاد فضایی خاص برای تعامل بیشتر

حتی با رشد روز افزون تکنولوژی و درک این مطلب که چقدر استفاده از ابزار جدید میتواند ارتباطات بین پرسنل را تسهیل کند ولی باز هم ما هنوز باید با هم همکاری و تعامل داشته باشیم .هیچ ارتباطی هنوز نتوانسته جایگزین ارتباط رو در رو در یک جلسه شاد و مفرح کاری شود .  در طراحی دفتر با آینده نگری بهتر است فضای بیشتری را برای تعامل پرسنل با یکدیگر طراحی نمایید . امروزه دیگر همه یک دانش نیم بند در مورد چیدمان مبلمان اداری دارند لطفا به آن بسنده نکنید و از مشاورین و طراحان دکوراسیون اداری حتما استفاده کنید ، سعی کنید از میز قابل تنظیم و صندلی های اداری با مکانیزمهای تنظیم ارتفاع و نشیمن استفاده کنید تا کارکنانتان با کسب آرامش به تعامل بیشتر راغب شوند .مکانهای مخصوص تعامل  در دفتر بسیار نقش مهمی ایفا می کنند، زیرا کارکنان می توانند به سرعت و به راحتی یک ایده را با یکدیگر به اشتراک بگذارند . دفتر با ثبات برای آینده، اجازه می دهد تا پایداری کسب و کار شما بیشتر باشد.یکی از مواردیکه در چک لیستهای طراحی شرکت ادینا لحاظ شده است موضوع توجه کافی به تعامل و همکاری بیشتر کارکنان میباشد . یعنی طراحان ما موظفند در طرحهایی که برای مشتریان ارائه میکنند حداکثر تعامل را با توجه به طرح و فضای اداری در نظر بگیرند .


  • استفاده از مبلمان اداری  انعطاف پذیر 

ما درباره انعطاف پذیری مبلمان اداری زیاد صحبت کردیم و آن بین معنی است که برای ثبات آینده دفتر خود تلاش بیشتری  کنیم، زیرا مقوله انعطاف پذیری بخش اعظمیاز توانایی انطباق با آینده است. پرسنل و کارکنان  شما باید بتوانند همه چیز را به راحتی با توجه به نیازها و الزامات  محل کارشان جابجا کنند (و همینطور به راحتی به آنها بازگردانید). یک محل کار مناسب  نه  فقط ایده ای برای امروز کارکنان شما میباشد بلکه باید توسعه 5 سال آینده را هم در بربگیرد . اگر در مورد مبلمان اداری انعطاف پذیر چیزی بگوشتان نخورده است پیشنهاد میکنیم با کارشناسان آدینا تماس بگیرید و البته قبل از آن میتوانید با مطالعه مقالات متنوع و کاربردی که در وبلاگ آدینا برای بالا بردن سطح دانش شما مشتریان عزیز تدوین شده است به پاسخ بخشی از سئوالات خود برسید.