میز اداری کلاسیک 

رازهای شاد بودن در محیط کار :

سعی ‌کنید خوش‌بین باشید: خوش ‌بینی، داشتن نگاه مثبت و امیدواری حتی در بدترین شرایط است. خوش ‌بینی، قابل یادگیری ا‌ست.گاهی ‌اوقات تظاهر به خوش‌ بینی، موجب تقویت و رشد آن می‌ شود. خوش‌ بینی، نوعی تصمیم‌ گیری‌ است که کمک می‌ کند از شغل ‌تان راضی باشید.افکار مثبت و فکر کردن به نقاط مثبت خود،زندگی تان و حتی کارتان، در افزایش شادی شما تاثیر زیادی دارد.


میز اداری چوبی 

 رازهای شادمانی در دفتر کار :

تقویت روابط عمومی:یکی از نشانه های شادی، داشتن روابط اجتماعی قوی و گسترده است. وقتی در محیط کار با همکارانت آشنا نیستی مسلماً از کارت متنفر می‌شوی و اگر وضع به همین منوال پیش برود روز به روز بر تنفرت افزوده می‌شود و تا تو تغییر نکنی، تغییری در شرایط حاصل نمی‌شود. من در هفتهٔ اول شروع کارم زیر نظر یکی از کارکنان آن جا آموزش می‌دیدم آن‌ها افراد خوبی بودند ولی من را به هیچ کس معرفی نکردند. بعد از آن هر وقت در راهروها قدم می‌زدم افراد از کنارم رد می‌شدند بدون آن که به همدیگر سلام کنیم. وقتی بالاخره سکوت را شکستم فهمیدم که آدم‌های اطرافم چقدر خوبند!

میز اداری خاص

 

میز اداری لوکس


میز اداری مدرن


مبلمان اداری آدینا برای دفاتر اداری شما انواع میزهای کار شامل میز اداری کلاسیک،میز مدیریت اداری مدرن،میز اداری خاص مدیریتی ،میز سفارشی کارشناسی و کارمندی اداری را بصورت حرفه ای ارائه میدهد.انواع میز اداری تولیدی در کارخانه آدینا عبارتند از :
انواع میز مدیریت
انواع میز کارگروهی
انواع میز تحریر اداری
انواع میز کارمندی
انواع کانتر اداری
همه این محصولات در پلتفرمهای سفارشی، خاص، مدرن وکلاسیک تولید میشوند و در تولید آنها از طرحهای لوکس و لاکچری استفاده میشود.

میزهای اداری در آدینا  شامل دسته های مختلف می باشد که هر مجموعه با توجه به نیاز و کاربری که دارد بتواند بهترین و مناسب ترین میز اداری را انتخاب نماید:

 

  • میز مدیریتی
  • میز کارمندی
  • میز منشی
  • میز کار گروهی
  • میز کنفرانس
  • میز پذیرش
  • میز پذیرایی

در تمامی میزهای خود با رعایت اصول ارگونومی، عدم خستگی کارکنان در نشستن های طولانی مدت را تضمین می نماید و در نتیجه موجب افزایش کارایی پرسنل می شود.

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری برلیان ،معرفی ست کامل اتاق اداری مدیریت

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .