چرا مبلمان اداری اهمیت دارد؟

  امروزه دیگر اگر کسی دلیل اهمیت مبلمان اداری  را نداند کمی باعث تعجب خواهد بود چون تمام اهل فن بخوبی به اهمیت این امر پی برده اند .همه مدیرانی که برای سلامتی کارکنان خود ارزش قائلند به مبلمان اداری اهمیت خاصی میدهند . این اهمیت دیگر فقط یک موضوع مهم در مورد اثاثیه اداری و دارایی های سازمان نیست بلکه یک نوع سرمایه گذاری در نگهداری نیروی کارموثر درسازمان بشمارمیرود.هرقدرمشتریان یک سازمان بااهمیت باشند همانقدر مدیران سازمان برای تهیه مبلمان اداری مناسب،شیک ولوکس برای آنها تلاش خواهند کرد تا آرامش و راحتی مشتری در دفتر کار تضمین گردد . در بسیاری از شرکتهای پیشرو و مدرن ، اهمیت مبلمان اداری فراتر از این هم رفته است آنها به مبلمان اداری و دکوراسیون اداری به چشم ابزاری جدید برای برند سازی نگاه میکنند.

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


 مبلمان اداری مدرن  با دوام و با کیفیت کارایی بیشتری در سازمانها دارد .اگر شما بعنوان یک مسئول اجرایی شرکت به کارایی پرسنل و رضایت مشتریان اهمیت میدهید پس باید در بحث انتخاب مبلمان اداری جدید برای دفتر کارتان بسیار سخت گیر باشید.شرکتهای پیشرو نظیر گوگل و مایکرو سافت را ملاحظه کنید که چگونه با اجرای یک دکوراسیون اداری خاص در چیدمان مبلمان اداری خود را متمایز کرده اند.

شما با انواع متنوع و زیبای مبلمان اداری میتوانید محیط کار خود را بسیار جذاب طراحی کنید . دلیل اصلی طراحی دفتر کاری ایجاد یک سازگاری بین تم ، اشیاء و افراد حاضر در دفتر کاری میباشد . با یک طراحی درست میتوانید به یک محیط شاد و با نشاط و البته با ارتباط موثر دست پیدا کنید . 

حتما بخوانید:مبلمان اداری جدید برای کسب و کار جدید 


در گذشته اکثر افراد حداقل به خرید مبلمان اداری استاندارد قانع بودند ولی امروزه با رکودی که متاسفانه در چند سال اخیر دامن گیر اکثر شرکتها شده است ، بعضی از افراد خرید مبلمان اداری ارزان را اولویت اول خود قرار داده اند و این یعنی زنگ خطر برای پرسنل و همچنین پرستیژ شرکت . باید بدانی که مبلمان اداری ارزان زمان زیادی دوام نخواهد آورد و عمدتا نیز فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد بنابراین سعی کنید مبلمان و لوازم اداری بخرید که مدت زمان طولانی بدرستی برای شما کار کنند و به پرسنل شما آسیب جسمانی نرسانند . 


بعضی هم اصرار دارند بعد از 20سال از تاسیس شرکتشان همچنان از همان مبلمان اداری قدیمی موجود در دفتر کارشان استفاده کنند این افراد علاقه وافری دارند که گذشت زمان و تغییرات آنرا در نظر نگیرند بای بدانید خرید مبلمان اداری جدید به مثابه تزریق خون جدید در سازمان شما میباشد و اینکار انرژی کارکنانتان را چند برابر کرده و به آنها انگیزه کاری میدهد . 

بیشتر بخوانید :فضای کاری خود را برای زمستان آماده کنید 


امروزه مدرن بودن مبلمان اداری بنوعی هویت سازمانی شما راه هم به مشتریانتان معرفی میکند و این پیام را به آنها میدهد که ما برای رفع مشکلات شما مانند بیست سال گذشته فکر نمیکنیم و برنامه های جدیدی برای شما داریم .


عامل منفی مهمی که  در مورد مبلمان ها  با طول عمر زیاد وجود دارد اینست که شما باید این نوع مبلمان را برای مدت زمان بیشتری نگه دارید که باعث می شود سبک مبلمان اداری و دکوراسیون دفتر کار شما قدیمی شود. عامل راحتی برای مبلمان اداری در هر دفتر بسیار مهم است و باید برای هر کارفرما اولویت اول باشد. اگر ماهیت کسب و کارتان را می دانید، می توانید مبلمان را که برای دفتر شما مناسب است خریداری کنید. محیط دفتر باید ماهیتی تولیدی و الهام بخش داشته باشد. شما می توانید آنچه را که برای دفتر خود می خواهید از شرکت Adyina بدست آورید.


محیط کاری با نشاط با رعایت چند نکته :

 هدفمندی و معناداری :

احساس هدفمندی و معناداری به این معناست که به موضوعی بزرگتر و چیزی فراتر از خود متصل هستیم. احساس هدفمندی و معناداری مستقیما با شادمانی بیشتر، رضایت بیشتر از زندگی و سلامت روانی بالاتر فرد وابسته است. احساس هدفمندی جزئی کلیدی از شادمانی است.  شغل می تواند منشا بالقوه احساس هدفمندی باشد. شغل موجب می شود. شغل موجب می شود تا کارمند خود را مرتبط با یک هدف و آرمان بزرگتر بداند. این هدف یا آرمان می تواند هدف گروه یا سازمان یا جامعه باشد.هدفمندی کارکنان تاثیری کلان تر نیز دارد. خواسته اغلب کارکنان اینست که شغلشان برای دیگران، جامعه و حتی دنیا تفاوت ایجاد کند این خواسته آنها که نوعی هدف گرایی اجتماعی است، سازمان را وا می دارد تا منشا تغییرات مثبت اجتماعی در کنار درآمدزایی باشد.در تحقیقات راه های مختلفی برای افزایش معناداری شغل نشان داده شده است. از جمله این روشها می توان به غنی سازی شغلی اشاره نمود. این تغییر به معنای تغییر مسئولیت های اصلی کارمند نیست بلکه تغییر در خصوص رویکرد و نحوه اجرای وظایف است.


 به یکی از همکاران‌تان کمک کنید:

تحقیقات نشان داده است که نوع‌دوستی و کمک به دیگران باعث ایجاد احساس خوشحالی در فرد کمک‌کننده می‌شود. پس درصورتی‌که یکی از همکاران‌تان نیاز به کمک داشت، حتما پیش‌قدم شوید. کمک به یک همکار ممکن است بیشتر از ۱۰ دقیقه طول نکشد، اما باعث می‌شود در طول هفته احساس خوبی داشته باشید.  


 مربی داشته باشید:

 یک مربی یا مشاور برای خود داشته باشید. بودن یک مربی یا مشاور در کنار شما باعث می‌شود بتوانید از فرد دیگری الهام بگیرید و ایده‌هایتان را با او در میان بگذارید و مهم‌تر از همه اینکه از ایده‌های او برای پیشرفت در کار و شادشدن ناشی از آن بهره‌مند شوید.


به سه اتفاق خوبی که امروز برای‌تان افتاده است، فکر کنید:

درباره‌ی چیزهایی که باعث رضایت خاطر شما می‌شوند فکر کنید و آنها را به‌وضوح برای خودتان تفکیک کنید؛ چیزهایی مثل مزیت‌های اجتماعی، روانی، جسمی و حتی عاطفی خودتان! چیزهایی مثل اینکه مشکل بی خوابی ندارید، سالم هستید و احساس خوشبختی می‌کنید. اینها مواردی هستند که شما بابت‌شان قدردان هستید و مهم است گاه‌گاهی آنها را به خودتان یادآوری کنید چون شما را خوشحال نگه می‌دارند. 



<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .