این 5 مدل میزهای اداری را باید هر شرکتی داشته باشد:

 

دفاتر بسته به فضای موجودشان و اینکه روی تابلوی روی  درب آنها چه پست و سمتی درج شده باشد همواره پذیرای انواع میز اداری هستند ما در این مقاله کوتاه ، قصد داریم تا اینبار در تحریریه مبلمان اداری آدینا ، به میزهای عمومی که باید در همه شرکتها یک یا چند تا از آنها وجود داشته باشد بپردازیم . پس در ادامه با آدینا همراه باشید :با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


کاربرد میز اداری:

یکی از مهمترین عناصر تشکیل دهنده دفاتر کار ، میز اداری میباشد.یعنی بدون آن هیچ فعایت تجاری و اقتصادی نمیتواند در دفتر کار صورت پذیرد .این میزها یقینا در موفقیت کسب و کار سازمان مهم هستند . یکی از مهمترین کمکهایی که میز کار میکند قراردادن سیستم کامپیوتری برروی آن میباشد امروزه دیگر تمام پرسنل دارای سیستم کامپیوتری برای انجام فعالیتشان میباشند .

اگر میزهای اداری یک سازمان خیلی خاص باشند و بعبارت دیگر در نگاه اول چشم مراجعین و مشتریان را بگیرد ، دیگر در بین مردم آدرس سازمان را با میزهای زیبایش خواهند داد و عبارتی مانند آن شرکته که میزهای شیک و لوکس دارد بین مردم باب خواهد شد . اما کارکرد میز اداری فقط به زیبایی بخشی به یک دفتر کار و گذاردن کامپیوتر محدود نمیشود بلکه کارکرد اصلی آن ایجاد آرامش در حین کار و افزایش بهره وری پرسنل میباشد.

بیشتر بخوانید :توصیه های کاربردی برای طراحی دفتر وکالت 


ما در ادامه این نوشتار سعی می کنیم میزهای اداری ای که بیشتر در سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی در قسمتهای مختلف استفاده می شوند را معرفی کنیم :


 1-کانتر  پذیرش یا میز منشی:

کانترهای منشی یا همان میز پذیرش معمولا در ورودی سازمانها قرار میگیرند و بنابراین بیشترین تاثیر را در جذب مشتریان و مراجعین دارند . میزهای پذیرش معمولا در روی تابلو با لوگوی سازمان تزئین شده اند و از زیبایی در طرح و جنس برخوردارند .ولی هر چقدر این میزها مدرنتر باشند ، ظریفتر بنظر میرسند. در طراحی این میز های پذیرش باید از رنگ سازمانی نیز تا جاییکه میشود استفاده کرد تا پیام و فرهنگ سازمانی را به مشتریان منتقل نماید .ابعاد این نوع میزها متفاوت است و بسته به کوچکی و بزرگی کسب و کار میتواند دو نفر در پشت آن جای گرفته و کار کنند . در کانترهای پذیرش معمولا ارتفاع از میز های دیگر بزرگتر است بنحویکه کامپیوتر و مونیتور قابلیت دسترسی از طرف مشتریان نداشته باشد .ما در آدینا با ارائه انواع کانترهای منحنی و چهارگوش سعی کرده ایم تا به همه سلیقه های موجود در بازار پاسخ دهیم شما برای مشاهده انواع کانترهای سفارشی 


2-میز کامپیوتر:

میز کامپیوتر زمانی در همه خانه ها و بخصوص در اتاق جوانان خودنمایی میکرد ولی امروزه کاربرد آن در ادارات کمتر شده است ولی با اینحال همچنان هم در بعضی سازمانها  همچنان میز کامپیوتر نقش خود را ایفا میکند . میزهای کامپیوتر در طرحها و ابعاد مختلف تولید میشوند میزهایی با جای کیس و جای پرینتر و فکس و... میزهای کامپیوتر مدرن هر روز زیباتر و کاراتر می شوند. 

 حتما بخوانید :مبلمان و دکوراسیون اداری برای فضای اداری کوچک

 3-میز کنفرانس  یو شکل(U-Shaped):


 میزهای U-shaped کنفرانس  درست است که فضای زیادی را اشغال میکنند اما در عوض یک ارتباط و تعامل خوب را در جلسات بوجود می آورند وسط این میزها عمدتا فضای بازی است تا افرادیکه وظیفه پذیرایی را بعهده دارند بتوانند براحتی از میزیا چرخ پذیرایی استفاده کنند این میزها معمولا در اتاق جلسات بکار گرفته میشوند و باعث افزایش بهره وری میشوند این میزها را میتوان با سیستم های صوتی و تصویری تجهیز کرد .اگر شما بدنبال میزهای بزرگ کنفرانس 76نفره الی 100نفره میباشید میتوانید با مشاورین ما برای اندازه گیری و طراحی فضای کاریتان با شماره 02144620086تماس بگیرید .

 

4-میزهای L شکل ( L-Shaped Desks):


 میزهای دفتر L شکل در اصل یک میز با یک ال چپ یا راست در کنارشان میباشد . این میزها دارای سطح بیشتری هستند و به کاربر  اجازه می دهد تا فضای بیشتری برای انجام فعالیت  وجود دارد. این نوع تجهیزات  اداری گزینه خوبی برای نگهداری فایل ها، و پوشه های کاری می باشد زیرا اغلب آنها دارای کشوهای بزرگ و جادار  می باشند .

 

5-میز های فضا باز(Open Space Desk)

دفاتر اداری مدرن با خودشان تجهیزات و طرحهای مدرن را بهمراه دارند . میز های اداری فضای باز به کاربران این فرصت را میدهد تا تعداد زیادی از آنان در کنار هم فعالیت کنند و در عین حال فضای کمتری را اشغال میکنند . این نوع میزها، معمولا در مراکز فن آوری در سراسر جهان وجود دارد.ما در این نوشته به شرح مختصری از انواع میزهای اداری که باید در دفاتر وجود داشته باشد پرداختیم . شما برای مشاهده گالری تصاویر انواع میزهای سفارشی و لوکس آدینا میتوانید به سایت www.adyina.com مراجعه نمایید .