بهترین چیدمان و پارتیشن بندی برای پرسنل شرکت یا دفتر کدام است؟ 

 پارتیشن بندی هر مکان باید متناسب با فضای موجود هر دفتر کار یا شرکت باشد . در این مورد باید تعداد نفرات و پرسنل شرکت یا مجموعه را در نظر گرفت . برای یک پارتیشن بندی خوب باید بدانیم چه بخشهایی داریم .

 کدامیک از این بخش ها باید با پارتیشن از هم جدا شوند . کدام یک از بخشهای پارتیشن باید دید داشته باشد و یا دید آن کنترل شده باشد . معمولا برای بعضی از قسمتها استاندارد هایی وجود دارد بطور مثال در بسیاری از موارد برای منشی از پارتیشن کوتاه اسفاده می کنیم یا فضای اطراف منشی را با پارتیشن محصور نمیکنیم .

بیشتر بخوانید :میز مدیریت پایه استیل

 مطمئن هستیم که بخش مدیریت یا ریاست باید در صورت جدا نبودن با پارتیشن از قسمتهای دیگر جدا شود . همینطور بخش فروش یا حسابداری نیز بهتر است از سایر بخشها جدا باشند . در قسمتی که قرار است جلسات ما برگزار شوند بهتر است که این کنفرانس یا جلسه حالت محرمانه تری داشته باشد و محیطی داشته باشد تا تمرکز افراد هنگام جلسه از بین نرود به منظور هم میتوان با پارتیشن قسمتی از محل کار خود را به کار اختصاص دهیم . 

 

بیشتر بخوانید:پارتیشن اداری و دلایل استفاده از آن

کاربرد پارتیشن اداری چیست؟ 


پارتیشن اداری کاربرد به سزایی در ادارات و محل کار دارد بطوریکه بدون اتلاف وقت هنگامیکه به دیوار نیاز داشته باشیم اولین چیزی که به ذهن ما خطور میکند پارتیشن اداری می باشد . در بسیاری از مکانها محدودیت و نیاز ما را برطرف میکند و بیشتر در املاک استیجاری کاربرد دارد چون تغییرات ایجاد شده توسط مستاجر باید برگشت پذیر باشد . در بسیاری از ادارات بدلیل سریع انجام شدن و زیبایی نیز طرفدار دارد .  کاربرد آن جهت جدا کردن و اضافه کردن بخشهای گوناگون و در ساختمانهای فلت چشمگیر می باشد . 


آیا پارتیشنهای دوجداره احتیاج به نگهداری دارند؟ 

 اینکه پارتیشن دوجداره احتیاج به نگهداری دارد یا خیر احتیاج به توضیح است که منظور از نگهداری چیست . پارتیشن به مراقبت خاص یا نگهداری احتیاج ندارد . فقط کافیست توجه نماییم که به آن آسیب نرسانیم . 

همانطور که میدانید پارتیشن تولید شده توسط ما از نوع پارتیشن تمام ام دی اف می باشد و برای تولید پارتیشن از ام دی اف مرغوب استفاده می شود .

 در هر حال باید توجه نمود که در محل نصب پارتیشن آب نریزیم و اگر در آن محل و در قسمت پایه پارتیشن آب جمع شد بلا فاصله آنرا خشک کنیم . بدنه پارتیشن از ام دی اف ضدخش میباشد ولی باید در جابجایی وسایل اطراف پارتیشن دقت عمل داشته باشیم چون این ضد خش بودن آستانه ای دارد .

 پارتیشن ام دی اف میتواند از نوع پارتیشن با پرده باشد که در این صورت باید در باز و بسته کردن کرکره سوئدی توسط ولوم با احتیاط و به آرامی این عمل را انجام داد و از چرخاندن بیش از حد آن خودداری کنیم . 

در پارتیشن شیشه ای بهتر است ارتفاع شیشه را رعایت کنیم واز زمین ارتفاع مناسب داشته باشد تا از احتمال برخورد اجسام که منجربه شکسته شدن شیشه میشود کاسته شود همانطور که میدانید پارتیشن شیشه ای تولید شده توسط ما از نوع شیشه 6 میلیمتری می باشد که نسبت به نوع 4 میلیمتری محکمتر می باشد .

 ولی در صورت شکسته شدن شیشه هم جای نگرانی نیست و براحتی قابل تعویض میباشد . بعد از اینکه پارتیشن بندی اداری به اتمام رسید میتوانید با دستمال مرطوب پارتیشن mdf را گردگیری نمایید برای درخشندگی بیشتر میتوان از واکس چوب هم استفاده نمود . 


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .