مبلمان اداری استاندارد در اتاق مدیران موفق دنیا

 

دکوراسیون و مبلمان اداری اتاق مدیران موفق دنیا چگونه است ؟

اتاق کار زیبا و هارمونیک داشتن ، همیشه برای همه جذابیت خودش را دارد .ما در تحریریه مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا قصد داریم تا با بیان ویژگی های دکوراسیون اداری و چیدمان داخلی مبلمان اتاق مدیران موفق ، به نوعی الگو سازی برای طراحان جوان را انجام دهیم .لطفا در ادامه با آدینا همراه باشید :با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

رازهای طراحی اتاق های مدیران موفق دنیا 

 

کلمه موفقیت ، خواهان بسیاری دارد .این کلمه بسیار جذاب است و احساس خوشایندی از امید به آینده را در افراد بوجود می آورد .اما موفقیت به سادگی به دست نمی آید . باید برای آن جنگید، برنامه ریزی کرد و صبور بود . سخن گفتن از مديريت بدين معنا نيست که انسان چگونه بتواند يک اداره و يا سازمان مشخص را اداره نمايد، بلکه مراد از مديريت اين است که ما چه قوانين را برای مديريت داشته باشيم و چگونه بتوانيم در هر شرايط و زمان خود را به آن قوانين پايبند بدانيم و مديريت خود مان را آنطور با قوانين جامعه مورد نظر هماهنگ كنيم كه نه خود ما و نه جامعه از آن ضرر ببيند؟ یکی از روشهای تبدیل شدن به افراد موفق ، الگو برداری از کارها و برنامه های آنها میباشد . این افراد از قوانین خاصی برای کار و زندگی پیروی میکنند . این امر حتی در طراحی داخلی اتاق کارشان نیز نمود پیدا میکند . طراحان داخلی معتقدند اتاق کار هر کسی بازگوی شخصیت تجاری و اداری اوست. پس اگر می‌خواهید به موقعیت شغلی خوبی برسید، بهتر است به جای رسیدن به سر و وضع‌تان از اتاق کارتان شروع کنید. این وسط توصیه‌های مجله معروف فوربس – معروف‌ترین مجله تجارت و بازرگانی دنیا- شاید برای داشتن ایده‌های ساده اما کارآمد بد نباشد.این افراد برای کار کردن خود نیز از قواعدی پیروی می کنند و در طراحی داخلی اتاق کارشان از المان هایی بهره می گیرند که خاص بودن آن ها را نمایان کند.  فاکتورهای مختلفی از جانب این افراد لحاظ می شود تا اتاقی که در آن به کار روزانه مشغول هستند، فضایی مناسب و استاندارد برای کار کردن داشته باشد.

بیشتر بخوانید :از سیر تا پیاز مبلمان اداری ،هر آنچه باید در مورد مبلمان بدانید .

1-استفاده از گل و گلدان بر روی میز و در کنار آن :

چیدن گل  برروی میزتان این پیام را به پرسنل زیر دستتان مخابره می کند شما طالب زیبایی و طراوت در زندگی و کسب و کار خود هستید و از کار خود لذت میبرید.در طراحی مدرن بیش از پیش به بحث فضای سبز و استفاده از آن در محیط کار پرداخته شده است .

2- صندلی های اتاق خود را ست کنید همرنگ و زیبا :

با استفاده از مبل های راحتی تک نفره و دو نفره و یک میز پذیرایی ، در اتاق خود یک بخش مهمانی کوچک به راه بیاندازید . از صندلیهای یکدست و همرنگ برای هارمونی و زیبایی بخشی بیشتر به محیط استفاده کنید .

 3-منظم باشید ، به در و دیوار و روی میز یاداشت نچسبانید :

یک مدیر باید بتواند از وسایل امروزی تر برای برنامه ریزی و انجام کارهایش استفاده کند .برچسب‌هاي رنگي روي در و ديوار يعني شما آدمي هستيد كه زياد از عهده مديريت كارها برنمي‌آييد؛ البته برچسب‌ها لزوما نشان‌دهنده بي‌نظمي شما نيست چراكه اگر آدم بي‌نظمي بوديد، هيچ‌وقت از آنها استفاده نمي‌كرديد. اما از آنجا كه در طراحي‌هاي اتاق كار امروزي بيشترين مساله روي بازخورد و واكنش‌ها معطوف مي‌شود، ممكن است چسباندن اين برچسب‌ها كمي ناخوشايند به نظر برسد. 

 4-از تقویم یا ساعت برروی میز کارتان حتما استفاده کنید :

مدیریت یعنی مهار کردن زمان و استفاده از تک تک لحظاتش به نفع کسب و کار خود . در دفتر کلیه مدیران موفق این اهمیت دادن به زمان دیده میشود . اگر از تقویم استفاده میکنید حتما باید آن را روزانه بروز نمایید .وگرنه احساس بدی را به پرسنل و مشتریان خود منتقل خواهید کرد .

 5-دکوراسیون داخلی اتاق باید رنگ همگون با پست مدیریت شما داشته باشد :

یک مدیر رفتارش باید احترام برانگیز باشد ولی این فقط به رفتار وی مربوط نمیشود بلکه عوامل جانبی نظیر مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی اتاقش نیز براین موضوع تاثیر میگذارد ما در وبلاگ آدینا در مورد تاثیر رنگ بر دکوراسیون مطالب زیادی نوشته ایم . اگر شما به مطالعه بیشتر در اینباره احتیاج دارید لطفا به سایت www.adyina.com  مراجعه نمایید .

 حتما بخوانید :مبلمان اداری ارگونومیک و بهترین طرحهای نو آورانه در محیط کار و مبلمان اداری

6-در ویترین اتاقتان قاب عکس و لوح های شرکت را نگهداری کنید .

 

این خوبست که شما در ویترین اتاق مدیریت عکسهای خانو.ادگی را نگهداری کنید اما از آن بهتر اینست که عکسهایی که از گردهمایی ها با همکاران خود درون شرکت و کارخانه را داشته اید قاب کرده و در ویترین بگذارید .این امر به پرسنل شما حس یک خانواده بودن و وفاداری را القا میکند .