امروز در وبلاگ آدینا میخواهیم تجربه ای را که در طراحی و اجرای دکوراسیون یک صرافی بنام صرافی آراکس داشته ایم را با شما همراهان همیشگی مبلمان اداری آدینا به اشتراک بگذاریم . دکوراسیون اداری یک صرافی جزو موارد طراحی خاص محسوب میشود و دارای ریزه کاری های خاص خود میباشد پس در ادامه با آدینا همراه باشید :

 با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

طراحی و دکوراسیون  مخصوص صرافی جه ویژگیهایی باید داشته باشد ؟

 

ظرافت هایی که در طراحی و دکوراسیون فضای اداری باید در نظر گرفت بسیار متفاوت است با زمانیکه قرار است برای مثلا دکوراسیون آشپزخانه اقدام کرد.در محیط های شخصی  اگر قرار باشد برای دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون اتاق خواب و… تصمیمی گرفته شود کاملا شخصی بوده و با توجه به سلیقه افراد همان خانه می باشد.اما محیط اداره بسیار متفاوت است و قرار است به نوعی کار شود که تا جای ممکن سلیقه همه افراد و مراجعه کنندگان در ان لحاظ شود و باعث رضایت مندی عمومی افراد شود.



اصول کلی دکوراسیون اداری :

 

مراکز تجاری که در مبحث طراحی داخلی علاوه بر زیبایی که باید در ان به کار گرفته شود می بایست به موارد امنیتی آن نیز توجه ویژه ای مبذول داشت صرافی های می باشند.در واقع برای دکوراسیون داخلی صرافی باید مانند ایده هایی که برای یک طلا فروشی از نظر امنیت در نظر گرفته می شود در نظر گرفت.همچنین با توجه به اینکه معمولا مراجعه کنندگان به صرافی ها از قشر پر در آمد جامعه می باشند باید تا آنجایی که می توان محیطی بسیار شیک و مدرن ایجاد نمود.

حتما بخوانید :توصیه های کاربردی برای دکوراسیون داخلی دفتر وکالت 



اهمیت دکوراسیون اداری:

 در میان اداره جات و شرکت ها شاید این شرکت ها بودند که ابتدا به اهمیت این موضوع پی برند و متوجه شدند که باید برای دکوراسیون محیط خود حتما فکری اساسی نمایند.دکوراسیون شرکت باید علاوه بر زیبای های بصری که در آن به کار گرفته می شود حتما کاربردی بوده و موجب افزایش راندمان کاری کارکنان شود.حتما دقت داشته باشید که برا ی کارکنان باید تا جایی که ممکن است فضایی هر چند خصوصی ایجاد کرد تا انها تمرکز کاریشان بالاتر رفته و بتوانند با راندمان بالاتری برای اداره مورد نظرشان کار و فعالیت نمایند.



امنیت در دکوراسیون داخلی صرافی:

 مبحث دکوراسیون داخلی صرافی شاید از این جهت نسبت به سایر موارد طراحی و دکوراسیون اداری دارای پیچیدگی های بیشتری باشد که دو مقوله زیبایی و ظرافت و امنیت در بعضی نقاط در روبروی هم قرار خواهند گرفت. ممکن است نیاز باشد برای بخشی از دکوراسیون داخلی محیط از ظرافت خاصی در طراحی استفاده کرد تا محیط زیباتر جلوه دهد اما همین ظرافت ممکن است میزان امنیت محیط را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری با کیفیت در محیط کار



زیبایی در دکوراسیون داخلی صرافی:

 در واقع یک طراح و دکوراتور حرفه ای باید بتواند با تفکری صحیح و منطقی راه حلی برای اینگونه موارد بیابد و با انتخابی صحیح هم دکوری زیبا را خلق نماید و هم اینکه میزان امنیت محیط را تا سطح قابل قبول و استانداردی بالا ببرد.نباید صرفا به خاطر زیبایی دکور امنیت را فدای آن کرد و .از طرفی نمی توان به خاطر بالا بردن امنیت از هر چیدمان و طرحی در محیط صرافی استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که مکان صرافی در کدام منطقه از شهر واقع شده است. در واقع نوع منطقه ای که صرافی در آن واقع شده است بسیار در تایین طرح نهایی برای دکوراسیون داخلی صرافی تاثیر گذار است.

اگر شما صاحب یک شرکت هستید یا در یک محیط اداری فعالیت می کنید احتمالا تاکنون برای شما به اثبات رسیده است که فضای کار و دکوراسیون داخلی یک دفتر اداری تاثیر مستقیمی با افزایش کارایی کارکنان و رضایت شغلی آنان دارد. پژوهش های علمی ثابت کردند که این تنها یک احساس نیست بلکه از نظر علمی بسیار مهم است که چیدمان دکوراسیون اداری خاص، نورپردازی محیط و کاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دکوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد.



آدینا پیشرو در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بانکها و صرافی ها:

 همچنین تاثیر ذهنی و بصری که از یک دکوراسیون اداری خاص و حرفه ای بر مراجعان و کارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین اگر قصد دارید در محل کارتان تغییراتی ایجاد کنید بهتر است به صورت اساسی و حرفه ای صورت گیرد تا هم وقت و هزینه شما مدیریت شود و هم نتیجه ی کار بسیار رضایت بخش و مطلوب باشد.

گروه آدینا با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال تجربه موفق در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دکوراسیون های مختلف برای مراکز دولتی و غیر دولتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در این زمینه می باشد.اگر دوست دارید تا از آخرین نمونه کارهای ما هم در زمینه صرافی و هم در دیگر موضوعات دیدن نمایید پیشنهاد می کنیم حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نموده و از آخرین پروزه های به انجام رسیده توسط ما بازدید به عمل آورید.بهترین و زیباترین دکوراسیون تجاری را برای صرافی شما در نظر خواهیم گرفت.با ما با شماره 02144620086در تماس باشید .


مهمترین اصل در رعایت دکوراسیون داخلی برای صرافی جدا از مبحث زیبایی بصری که باید داشته باشد حتما موارد امنیتی است و باید به شدت به این موضوع توجه ویژه ای داشت تا امکان هر گونه سو استفاده ای را به حداقل ممکن برساند.این مورد تنها با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در زمینه معماری داخلی میسر خواهد شد. پس حتما شما صرافان عزیز در هنگام انتخاب مجری پروژه تان به این امر توجه لازم را داشته باشید تا در نهایت بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی صرافی رابرایتان ایجاد نمایند.