فروش میز مدیریت کلاسیک

آدینا بعنوان فروشنده مبلمان اداری کلاسیک افتخار دارد تا با ارائه رنج وسیعی از ميز مديريتي چوبي، میز مدیریت کلاسیک ، انواع میز کار کلاسیک ، میز تحریر چوبی ،خود را بعنوان طراح ، تولید کننده و فروشنده انواع میزهای اداری کلاسیک به مشتریان معرفی نماید .ماقبل از اقدام به فروش میز مدیریتی کلاسیک از مشتریان برای کنترل کیفیت در کارخانه دعوت بعمل می آوریم .اگر قصد خرید مبلمان اداری کلاسیک را دارید با دفتر فروش مبلمان اداری مدرن  آدینا تماس بگیرید .ما نکاتی را که در زمان خرید باید رعایت کنید در هنگام فروش مبلمان اداری کلاسیک به شما یادآور خواهیم شد .

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

فروشنده مبلمان اداری کلاسیک 


فروشگاه مبلمان اداری کلاسیک


 

فروشنده میز مدیریت چوبی

 

بیشتر بخوانید :خرید میز کنفرانس اداری 

اگر میخواهید فضای کاری عالی داشته باشی این توصیه ها را اجرایی نمایید :

 

کار به عنوان منبع شادمانی:

شغل علاوه بر ارضای نیازهای روانی پایه، منشا عناصر دیگری است که بر میزان شادمانی موثر است. عناصری از قبیل احساسات مثبت، مشغولیت، معناداری، هدف‌مندی و موفقیت از جمله این موارد است. در ادامه به هریک از این عناصر خواهیم پرداخت.


آب بنوشید:


این مورد شاید کمی عجیب‌وغریب به نظر برسد، اما به شما اطمینان می‌دهم فواید نوشیدن آب از آنچه فکر می‌کنید، بیشتر است! پس همیشه یک بطری آب روی میزتان داشته باشید. حتی می‌توانید برای خودتان یک بطری مخصوص آب بخرید و آن را همیشه به‌همراه‌ داشته باشید. آب کمک می‌کند که بدن‌تان هیدراته باقی بماند، بنابراین دچار سردرد نخواهید شد پس فکرتان هم خوب کار می‌کند و می‌توانید بهتر روی کارتان تمرکز کنید. این توصیه را حتما امتحان کنید و ببینید چقدر احساس بهتری خواهید داشت.


احساسات مثبت:

احساسات بخشی جدایی ناپذیر از وجود انسان هستند. کارکنان در هنگام رفتن به محل کار، آنها را در منزل رها نمی کنند!. هرکدام از ما طیف وسیعی از احساسات مختلف مثبت و منفی را در یک روز کاری تجربه می کنیم. یافته های علمی نشان می دهد که احساسات مثبت تاثیرات بسیار مهم و چشمگیری فراتر از صرفا شادمانی در محل کار دارد. احساسات مثبت به طور بالقوه ظرفیت در ایده پردازی کارمند را افزایش دهد.احساسات مثبت می تواند گزینه های مختلفی از اقدامات و رفتارها در برابر وی قرار دهد.  احساسات مثبت همچنین اثر جبرانی و خنثی کننده بر احساسات منفی کارمندان دارد؛ احساسات منفی هم بهر حال، جزئی از کار روزانه است. مطابق با مزایای گفته شده، احساسات مثبت در کار می تواند رشد فردی و سازمانی را تسهیل کند.


لبخند بزنید:


خیلی‌ها فکر می‌کنند خندیدن از جدیت کار می‌کاهد و مناسب فضای حرفه‌ای و جدی کاری نیست، تحقیقات دانشگاه استنفورد نشان می‌دهند خنده یکی از عوامل مؤثر در افزایش بهره‌وری است. لبخند زدن و خندیدن باعث می‌شوند به‌سادگی بتوانید احساس شادمانی را تجربه کنید. مطالعاتی که در این زمینه انجام شده‌اند نشان می‌دهند لبخند چه طبیعی و واقعی باشد و چه مصنوعی و ساختگی، مغز این واکنش فیزیکی را به‌عنوان یک عکس‌العمل مثبت تلقی می‌کند و پس از آن هر فعالیتی را که انجام می‌دهید، لذت‌بخش تشخیص می‌دهد. یعنی حتی اگر واقعا خوشحال نباشید، فقط کافی است لبخند بزنید آن وقت مغز شما فکر می‌کند شاد هستید و احساس لذت می‌کند. بنابراین هنگام کار کردن اگر حتی مشغول تایپ کردن هم هستید، لبخند بزنید تا احساس بهتری داشته باشید.  



<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .