فواید پارتیشن اداری

در حال حاضر بسیاری از دفاتردر زمینه مبلمان اداری مدرن  برای جایگزینی دیوارهای دائمی از پارتیشن اداری استفاده می کنند که باعث می شود بسیاری از نیاز های آنها حل شود. پارتیشن های اداری بهترین سرمایه گذاری برای ایجاد فضایی پویا در کنار صرفه جویی در هزینه های مصرفی  میباشند .  در زیر برخی از  فواید پارتیشن اداری را به اختصار آورده ایم :


  • نور طبیعی

پارتیشن شیشه ای برای به حداکثر رساندن تاثیر نور طبیعی موثر است. شیشه روشن به جای عوض دیوارها یک فضای باز بیشتر را ایجاد می کند، محیطی مثبت تر و با استقبال را برای کار و همکاری به وجود می آورد. نور طبیعی اضافه شده همچنین می تواند احساس خوبی در مورد مهمانان به دفتر و همچنین کارکنان داشته باشد، در حالی دفاتری که دارای نور مصنوعی هستند در بلند مدت ایجاد رخوت و خستگی در کارکنان می کند.


  • زیبایی شناسی

طیف وسیعی از سبک ها و مواد گوناگون برای پارتیشن اداری در دسترس می باشد که می توانند به یک محیط مدرن و پویا کمک کنند. دیوارهای پارتیشنی حتی می توانند با طرح و رنگ شرکت شما طراحی شده باشند. به همین ترتیب، برای پارتیشن های شیشه ای به جای دیوارهای اضافی، فضا و نور بیشتری را به وجود می آورند – ویژگی هایی که به طور کلی برای فضای کاری مثبت و جذاب تر بسیار مفید هستند. همچنین پارتیشن های چوبی می تواند زیبایی را به فضای اداری شما بدهند.


  • مقرون به صرفه و عملی

پارتیشن های اداری، مانند دیوارهای چوبی، یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تقسیم دفتر نسبت به داشتن دیوارهای کامل و دائمی هستند. به همین ترتیب، پارتیشن ها به این معنی است که شما می توانید هزینه های انرژی را ذخیره کنید، زیرا اتاق های کمتری نیاز به نور مصنوعی دارند. پارتیشن ها اداری نیز یک مبلمان اداری عملی و کاربردی است، به این معنی که هر گونه گسترش آینده تیم ها یا بازسازی در داخل دفتر به مراتب ساده تر از دیوار های ثابت هستند که می تواند به سرعت و به راحتی برداشته یا نصب شود و نه محدودیتی بارای تنظیم فضاهای مختلف.


  • ایجاد حریم خصوصی

پارتیشن های چوبی سطح سر و صدایی را که از اتاق هاعبور می کنند را کاهش می دهد و کارکنان بدون توجه به حواس پرتی بر روی کار خود تمرکز می کنند و تماس های تلفنی / جلسات را به طور حرفه ای انجام می دهند بدون آنکه سر و صدای زیادی برای بخش های دیگر داشته باشند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد :ميز رياست سلطنتي

پارتیشن های اداری کارکنان را قادر می سازد تا بر روی کارشان تمرکز کنند یا جلسات بیشتری را به صورت خصوصی برگزار کنند. در نهایت، پارتیشن ها یک عنصر از فضای شخصی برای هر کارمند ایجاد می کنند، به وضوح بخش کاری خود را جدا می کنند. این می تواند برای کارکنان مفید باشد تا در محیط کاری خود احساس امنیت کنند و بتوانند بر روی پروژه های خود تمرکز کنند.


 

محیطی ایده آل برای کار :

 به‌اندازه‌ی کافی بخوابید:


ساده است! هرچه بهتر استراحت کنید، آرامش بیشتر و تمرکز بهتری خواهید داشت. این بدان معناست که وقت کمتری را صرف جمع‌وجور کردن ذهن خود می‌کنید. بنابراین ذهن‌تان متمرکز‌تر خواهد بود و بیشتر درگیر موضوعات کاری و مهم می‌شود. پس بهتر است به‌اندازه‌ی کافی بخوابید. طبق تحقیقات انجام‌شده‌ توسط انجمن روان‌شناسی آمریکا، افرادی که روزانه حدود ۸ ساعت را به خواب و استراحت اختصاص می‌دهند، خوشحال‌تر و سالم‌تر هستند. علاوه بر تمام اینها، خواب کافی درمان پف زیر چشم هم هست!


نقش مدیران در ایجاد شادی و نشاط و روحیه عالی در محیط کار و زندگی:

در شرایط کنونی ، حجم زیاد کار و یا فشارهای مالی موجود در جامعه باعث شده که مردم از مدیران ارشد گرفته تا پرسنل یک مجموعه ، بصورت یک ماشین برنامه ریزی شده (روبات) عمل کنند. در این حالت خصوصیات انسانی از جمله آرامش ، صمیمیت ، صداقت ، عزت نفس و خصوصیات زیبای انسانی دیگری مثل عشق کمرنگ و در مواردی ناپدید شده است و در بعضی موارد روابط ناسالم و حیوانی بیشتر دیده می شود.


از طرفی توجه مراکز آموزش به آموزشهای مربوط به تکنولوژی ، سبب شده تا ارتباط زیبای انسانی به حداقل کیفیت خود تنزل پیدا کند.
در کشورهای صنعتی پیشرفته ، مدیریت معنوی یکی از آموزشهای بسیار مهم و ارزشمند هم از نظر معنوی و هم از نظر مادی به حساب می آید که در این سیستم مدیریت بر روی خصوصیاتی از جمله عزت نفس ، صمیمیت ، شور و شوق در بین پرسنل محیط کار و زندگی می باشد. بدیهی است دور شدن از فضای معنوی و تمرکز بیش از حد بر مسائل مربوط به تکنولوژی ، مانع از بیدار سازی روحی شاد و با نشاط در محیط کار می گردد.

خواندن این مطلب را هم از دست ندهید : راهنمای انجام دکوراسیون اداری دفاتر.چرا به دکوراسیون اداری و مبلمان اداری خاص نیاز دارید ؟


برای مطالعه بیشتر شما :

1-مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

2-مبلمان اداری حرفه ای 

3-ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار 

4-فروش مبلمان اداری و شش توصیه مهم درباره آن

5-مبلمان اداری کلاسیک

6-مبلمان اداری چوبی 

7-مبلمان اداری سفارشی 

8-مبلمان اداری خاص 

9-مبلمان اداری لوکس 

10-راهنمای خرید مبلمان اداری 

11-ابعاد مبلمان اداری مدرن 

12-مبلمان اداری مدرن 

13-اصطلاحات مبلمان اداری 

14-نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری 

15-ویژگی های صندلی استاندارد اداری با رعایت نکات طبی 

16-انواع مبلمان اداری

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .