استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک

ما بارها در وبلاگ آدینا در مورد اینکه سلامتی شما چقدر مهم است و اینکه چرا باید مبلمان اداری ارگونومیک خریداری نمایید با شما همراهان همیشگی صحبت کرده ایم ولی بدلیل اینکه مزایای استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک بیشمارند و ما در این نوشتار سعی داریم تا بخشی از ان را بهمراه شما بروز کرده و درباره آن صحبت کنیم .و همچنین این مسئله که چگونه با استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک میتوان بهترین وضعیت را در دفتر کار ایجاد کرد .بنابراین از شما خواننده محترم درخواست داریم با ارائه نظرات اصلاحی خود بخش تحریریه آدینا را ارتقا دهید در ادامه با ما همراه باشید :

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


چرا مبلمان اداری ارگونومیک ؟

یقینا همه ما روز بروز و با گذشت زمان خمیده تر میشویم بویژه اگر عمده زمانمان پشت میز کار اداری سپری شود.عادتهای بد رفتاری کم کم ملکه ذهن و جسم ما میشوند و زمانی میرسد که بدون اینکه بدانیم آنها را انجام میدهیم . این عادات رفتاری اگر بد باشند بی برو برگرد روی سلامتی و جسم ما اثر منفی خواهند گذاشت و این مهمترین دلیل برای استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک است . با استفاده از صندلی اداری ارگونومیک در واقع کیفیت زندگی خود را ارتقا می بخشیم .

حتما بخوانید :دیوارکوب و هفت کلید بهبود طرح 


مبلمان اداری ارگونومیک چیست ؟

در واقع به محصولاتی گفته میشود که در طراحی و تولید آن اصول ارگونومی بدن رعایت شده باشد و مطابق با استاندارد ابعادی بدن افراد جامعه طراحی و تولید شده باشد . ما در بخش طراحی مبلمان اداری آدینا با دریافت استانداردهای لازم از سازمان استاندارد ایران و همچنین ریفرنسهای جهانی در مورد ارگونومی بدن افراد ، صندلی های استاندارد و راحتی را طراحی و تولید کرده ایم که آنها را با اطمینان بمدت دو سال گارانتی نموده ایم . اگر شما قصد خرید صندلی اداری راحت و مناسب را دارید میتوانید با همکاران ما در بخش فروش با شماره 02144620089تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به سایت Adyina.comاز آخرین محصولات تولیدی ما باخبر شوید .


 

چرا صندلی اداری در ارگونومی مهمتر است ؟

وضعیت بد نشستن پشت صندلی باعث تغییر نگرش شما به سلامتی خواهد شد

اگر ستون فقرات شما بطور مداوم تحت فشار ناشی از غلط نشستن باشد یقینا در بخش کمر و گردن احساس درد خواهید داشت که البته همچنین این عمل میتواند منجر به خستگی ،آرتریت، عوارض تنفسی،سردرد،درد عضلات،و آسیب به مفصل خواهد شد بخصوص که اگر این غلط نشستن بطور مداوم باشد اثرات مخرب آن نیز بسیار طولانی مدت تر خواهد بود.


سلامتی کارکنان متاثر از درست نشستن بر روی صندلی های اداری

یقینا با استفاده از مبل و صندلی اداری ارگونومیک ،پرسنل شادتر و سالمتر خواهند ماند حتی اگر در زمان کار دچار کمی فشارو استرس باشند با انتخاب لوازم اداری ارگونومیک باعث میشوید کیفیت زندگی آنها در محل کار بهتر شود و البته این یکی از مزایای بی شمار استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک است .


مبلمان اداری ارگونومیک مراقبت از سرمایه شما است

مبلمان اداری ارگونومیک بنحوی طراحی و تولید میشود تا سلامت، شادی و ارتقا بهره وری در بلند مدت کارکنان را در طول  زمان ها ی کاری حفظ و نگهداری کند. این بدرستی شما و سازمانتان و کارکنانتان را حمایت می کند، بنابراین نه فقط کارکنانتان می توانند فعالیتهای  روزانه خود را انجام دهند ، بلکه از بدن و سلامتی خودشان نیز  مراقبت و محافظت ویژه بعمل آورده اند . بنابراین  خرید مبلمان اداری سرمایه گذاری برای سلامت و شادابی پرسنل و ارتقا بهره وری آنها میباشد.

ما در مجموعه آدینا سعی کرده ایم تا با ارائه رنج متنوعی از قیمتها پاسخگوی هر نوع بودجه ای باشیم پس با خیال راحت طراحی دفتر خود را به دست توانمند کارشناسان حرفه ای  شرکت آدینا بسپارید.

شرکت آدینا ارائه دهنده راهکارهای علمی برای تجهیز دفاتر اداری و طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری میباشد .


مبلمان اداری ارگونومیک چیست؟

آیا مطابق برنامه های سالیانه رشد شرکت میخواهید بهره وری کل را ارتقا دهید؟ در برنامه های کیفی شرکت کیفیت کار و فعالیت کارکنان را باید در طی یک دوره زمانی افزایش قابل توجهی بدهید . یک راه حل ساده برای محقق شدن این برنامه ها وجود دارد که میتواند هم با بودجه کم محقق شود و هم هزینه های مراقبت های پزشکی و بیمه های تکمیلی پرسنل را کاهش دهد . این برنامه ها همه میتواند با جابجایی مبلمان اداری موجود خود با مبلمان اداری ارگونومیک حاصل شود . این یک برنامه ساده با بودجه کم ولی با دستاوردهای بزرگ و موثر در سازمان میباشد .


بهبود سلامت پرسنل سازمان شما با استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک

امروزه در بحث روانشناسی صنعتی ، اولویت یک سرمایه انسانی میباشد همه برنامه ها باید حول ارتقا انگیزه و کارایی این سرمایه انسانی تعریف شوند زمانیکه پرسنل با شادی و نشاط کارکنند یک اثر زنجیر وار تولید میشود که به مشتری نیز نهایتا این شادابی را انتقال میدهد . به همین دلیل استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک دارای مزایای زیادی برای سازمان شما خواهد بود چون حداقل فایده اثبات شده آن تضمین سلامتی جسمی پرسنل میباشد . نشستن مداوم و در هشت ساعت متمادی در پشت یک صندلی اداری در روز به اندازه کافی برای ایجاد خستگی کافی است که می تواند باعث بروز خستگی جسمی و درد در ناحیه گردن و کمر درد نیز شود. صندلی های اداری ارگونومیک راحت تر و دارای مکانیزم حمایتی تر هستند و احتمال ایجاد درد را به دلیل ناراحتی یا وضعیت بد بدن را بسیار کم میکنند .

بیشتر بخوانید:مبلمان اداری لوکس در قطارهای ژاپنی 


ارتقا کارایی پرسنل و کسب رضایت مشتریان

برای به حداکثر رساندن کارایی پرسنل و کسب رضایت آنها الزاما نیاز نیست به راههای عجیب و غریب فکر کنید و با صرف هزینه های زیاد این برنامه ها را اجرا و شاخص آن را بعد از پیاده سازی اندازه گیری کنید . بندرت پیش می‌آید که ما فقط کارهای مورد علاقه مان را در حرفه خود انجام دهیم. اگر وظایف شما خسته‌کننده هستند، با این حال شما مختارید که وقت‌های آزاد خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید زمان‌هایی را به انجام دادن کارهای مورد علاقه‌تان اختصاص بدهید. اگر فردی شصت درصد از زمانش را احساس مثبت و چهل درصد احساس منفی داشته باشد، انسانی شاد در نظر گرفته می‌شود. شما باید تقویم و برنامه کاری خودتان را طوری تنظیم که بین لحظات شاد و غیر شادتان تعادل برقرار باشد.مبلمان اداری ارگونومیک تنها ساده ترین و ارزان ترین راه ممکن است، برای به حداکثر رساندن بهره وری دفتر و حفظ کارکنانی شاد و سالم، و هنگامی که شما کارکنانی شاد و سالم داشته باشید، آنها تمایل دارند که کیفیت و بهره وری بهتری در کار داشته باشند و به رشد و موفقیت شرکت شما کمک کنند. چرا نمی خواهید دفتر خود را به مبلمان اداری ارگونومیک تغییر دهید؟