مبلمان اداری و اجتناب از انتخاب نادرست

به مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا خوش آمدید . ما برای بالا بردن سطح کیفی وبلاگ آدینا به نظرات و راهنمایی های دلسوزانه شما عزیزان احتیاج داریم شما میتوانید مقالات مختلف در مورد انتخاب مبلمان اداری و خرید آن و همچنین سایر موارد مرتبط با مبلمان اداری را در سایت ما ملاحظه و مطالعه نمایید و نظرات اصلاحی خود را بصورت کامنت در زیر هر مقاله درج نمایید .این مقاله که با عنوان اجتناب از انتخاب نادرست مبلمان اداری برای شما توسط بخش تحریریه مبلمان اداری آدینا تهیه شده است سعی در ارائه راهنمایی های کاربردی برای انتخاب لوازم اداری دارد در ادامه با ما همراه باشید :

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


مبلمان اداری پرستیژ سازمان شما :

مبلمان اداری نمایانگر پرستیژو شخصیت سازمان شما میباشد.علاوه بر آن بیانگر میزان اهمیت و احترامی است که هم به خود و هم کارکنان و هم مشتریان خود میگذارید . بعبارتی مبلمان اداری کت و شلوار سازمان شما میباشد . در بعضی مواقع بدلایل خاصی نظیر توسعه بیش از حد شرکت یا فورس زمانی ،سازمان در فشار زیادی برای انتخاب مبلمان اداری قرار میگیرد هم از سوی مدیران و هم مشتریان . ما در اینجا سه اشتباه عمده در زمان انتخاب مبلمان اداری را برای اجتناب از آنها برای مشتریان خود بیان میکنیم :

بیشتر بخوانید :فواید میز کارگروهی و کارتیمی


عدم سازگاری مبلمان جدید با مبلمان اداری موجود

درست است که مبلمان اداری جدید بیش از هر چیزی میتواند کسب و کار شما را تغییر دهد ولی میتواند مانند یک شمشیر دو لبه فقط باعث افزایش هزینه های شما شود . بنابراین طراحی قبل از خرید و بررسی وضعیت موجود خیلی مهم است . ابتدا بدانید که چه چیزهایی را موجود دارید و آیا در بازار چیزی نزدیک به آن وجود دارد یا طرحهای جدید خیلی متفاوت با طرحهای قدیمی هستند .به طور مداوم در بیشتر فضاهای کاری، افراد به صورت جمعی فعالیت می کنند، در ایستگاه های کاری ایستاده و ایستگاه های کاری سیار معمولا مبلمان مدولار یا مبلمان اداری چند منظوره  برای بعضی از دفاتر خریداری می شوند. که با  نیازهای  شما سازگار است و می تواند به نیازهای کارکنان شما کمک کند و در بهره وری تاثیر شگفتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید :خرید میز اداری و نکاتی در رابطه با آن 


خدمات آدینا در مورد مبلمان اداری:

اگر شما نیاز به دکوراسیون جدید برای فضای اداری موجود خود دارید از خدمات مبلمان اداری آدینا حتما استفاده کنید شما با تماس با شماره 02144620089میتوانید با مشاوران حرفه ای ما درباره نظرات خود صحبت کرده و از خدمات اندازه گیری فضای کار ، ارائه طرح دو بعدی و همچنین ارائه طرح سه بعدی یا 3Dبرخوردار شوید.


بیش از حد صرفه جو بودن

هزینه های زیاد همیشه یک مشکل در سازمانها محسوب میشود ،بخصوص که اگر سازمان شما در حال پیشرفت نیز باشد . مبلمان اداری هر چند در هزینه ها بخش قابل توجهی را به خود اختصاص میدهد ، ولی باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شناخته شود. مبلمان راحت که ارگونومیک و استاندارد باشد ، بی شک برای شما و کارکنانتان  مفید تر خواهد بود. تعمیرات و جایگزین های مکرر موجب هدر رفت سرمایه شما در بلند مدت خواهد شد ، بنابراین با دریافت یک ضمانت نامه معتبر در مورد گارانتی محصولات هزینه های سرویس و استهلاک را کاهش دهید .

اگر هنوز در مورد خرید مبل اداری و قیمت آن مشکل دارید ، نگران نباشید ما در آدینا می توانیم با بودجه مورد نظرتان پیشنهادات کاربردی به شما ارائه نماییم . قیمتهای محصولات و لوازم اداری آدینا از رنج پایین شروع شده و تا گران قیمت ادامه دارد . ما حتما شما را با طرحهای با قیمت مناسب خود شگفت زده خواهیم کرد برای بازدید از نمونه کارهای مکا به سایت Adyina.comمراجعه نمایید .

حتما بخوانید :عکس مبلمان اداری مدرن

 

توجه به کارکنان

مدیران برای همه اهمیت دارند ولی بیشترین اهمیت را برای پرسنلی  دارند که مستقیما در چارت سازمانی زیر نظر آنها قرار میگیرند و یا بعبارتی زیر دستشان کار می‌کنند. تفاوتی ندارد  که شما مدیرعامل یک شرکت بزرگ در فهرست ۵۰۰شرکت برتر فرچون هستید یا فقط سرآشپز یک رستوران در یک رستوران زنجیره ای ، میزان موفقیت شما بستگی به توانایی شما در توجه کردن به افرادی است که بیشترین ارتباط و تعامل سازنده  را با آنها دارید. همه مدیران و سرپرستان در شرکت مهم هستند، ولی آنهایی که در بالاترین جایگاه سازمانی میباشند ، یقینا از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردارند . زیرمجموعه  این افراد فارغ از اینکه خودشان از این موضوع اطلاع  داشته باشند یا نه، تمام حرکات ، فعالیتها و  اعمالشان را به دقت زیرنظر دارند و بسیاری از آنها را چه آگاهانه و چه غیر آگاهانه تکرار می‌کنند.


 بعنوان مثال در سازمان بزرگی که مدیرعامل معمولا بیشتر از همه پرسنل صحبت میکرد  و همچنین در بین صحبت دیگران حرف آنهارا قطع می‌کرد، باعث شده بود تا تمام زیر مجموعه وی از او ناراضی شوند ، و در زمانیکه  او از  جلسه بیرون می رفت ، فردی که بالاترین پست سازمانی  را در میان افراد باقی مانده در جلسه داشت، دقیقا همین کار را تکرار می‌کرد. پس از اینکه او نیز جلسه را ترک می‌کرد، نوبت به فرد با پست سازمانی پایین تر می‌رسید و این گردونه همینطور ادامه داشت حالا فرض کنید اگر این فرد به نیازهای پرسنل خود چه در حرف و چه در عمل احترام میگذاشت این اخلاق وی به دیگران هم سرایت میکرد و یک محیط کار امن و با آسایش روانی برای پرسنل و کارکنان سازمان فراهم میکرد .این را باید خوب بدانید که کارکنان شما ستون فقرات شرکت شما هستند و نیازهای آنها تا آنجا که ممکن است به مبلمان اداری و بسیاری از چیزهای دیگر مربوط می شود. یقینا بعید است که قادر به ایجاد یک محیط متناسب با تک تک نیاز های آنها باشید، اما اگر مشکلات و نیازهای کارکنان خود را در نظر نگیرید، مطمئنا کوتاهی کرده اید. اگر شما در حال برنامه ریزی برای کابین های حریم خصوصی برای افراد هستید، مطمئن باشید که شامل مبلمان راحت نیز باشد. اتاق های کار را با بیشترین بهره وری برای کارکنان خود در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما قادر به ایجاد بهره وری و تولید بالا هستند.