مبلمان اداری:

مبلمان اداری چیست ؟انواع مبلمان اداری کدامند؟ انواع سبکهای طراحی در مبلمان اداری به سبک کلاسیک و مدرن محدود می شود یا سبکهای دیگر هم وجود دارند؟ یک مبلمان اداری باید چه ویژگیهایی داشته باشد تا انرا بعنوان مبلمان اداری لوکس فرض کنیم ؟ آیا باید طرح مبلمان اداری خاص باشد یا طرح دکوراسیون اداری تا بتوانیم فضای کار اداری خود را خاص فرض کنیم .آیا میتوان طرح خاص و سفارشی خود را برای تولید به مجموعه آدینا سفارش داد ؟

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


ما امروز در تحریریه تخصصی وبلاگ آدینا بر این شدیم تا به اینگونه سئوالات شما و سئوالات دیگری نظیر کدام شرکت مبلمان اداری بهتر است ؟ زیر محموعه های مبل اداری چیست ؟آیا حتما در زمان خرید مبلمان و صندلی اداری باید از برند خرید کنم ؟ در زمان انتخاب مبلمان اداری به طرحها بیشتر توجه داشته باشیم یا به کیفیت ؟ میز و صندلی اداری با کیفیت چه ویزگیهایی دارند ؟آیا هر مبلمان و لوازم اداری که گرانتر است دارای کیفیت بهتری میباشد ؟  که شما مشتریان و خوانندگان همیشگی آدینا از ما پرسیده اید  پاسخ دهیم پس در ادامه با تیم تحریریه ادینا همراه باشید .

حتما بخوانید :مبلمان اداری ایده آل و خصوصیات آن 


 تعریف مبلمان اداری:

به مجموعه ای از کالاهاو  ملزومات گفته می شود که با استفاده از چوب ، ام دی اف، شیشه ، فلز و کورین، انواع چرم و فوم و استیل طراحی و تولید  میشوند  اگر اسکلت یک ساختمان را بعنوان پایه اصلی آن در نظر بگیریم که مابقی عناصر ساختمان روی آن ایجاد و محکم میشوند میتوان گفت مبلمان اداری نیز اسکلت یک دفتر یا شرکت اداری چه خصوصی و چه دولتی میباشد و بدون آن انجام فعالیتهای روز مره کارکنان غیر ممکن خواهد بود.


.ما در شرکت مبلمان اداری آدینا با ارائه رنج وسیعی از انواع مبلمان و ملزومات اداری در خدمت شما مشتریان محترم هستیم شما میتوانید با مراجعه به سایت Adyina.comکلیه محصولات ما را که بصورت مرتب طبقه بندی شده اند را بررسی و مشاهده نمایید در صورت داشتن هرگونه سئوالی در مورد موارد مورد نظرتان لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره 02144620086تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید :چگونه مبلمان اداری پرسنل شما را حفظ میکند ؟


تصویر سازی سازمان با مبلمان اداری :

دقت کنید همانطور که هر چقدر پی یک ساختمان محکم و اصولی باشد ،برای خریداران کافی نیست بلکه باید نازک کاری و نما نیز خیلی خوب انجام شده باشد . در موضوع مبلمان اداری نیز این مسئله صدق میکند اینکه شما سازمان یا دفتر کارتان را پر از انواع مبلمان و لوازم اداری متنوع بکنید کفایت نمیکند .هر فردی که وارد شرکت یا دفتر کار شما بشود از نحوه چیدمان و دکوراسیون اداری و همچنین مبلمان و ملزومات اداری که خریداری کرده اید در ذهن خود یک تصویر از شما و برند شما ثبت میکند .


اگر برای کارفرمایان ، مشتریان و پرسنل خود ارزش قائل هستید حتما سعی کنید از اصول طراحی و دکوراسیون اداری استفاده کنید اگر در این زمینه نیاز به کمک دارید کارشناسان خبره آدینا برای ارائه خدمات مورد نیاز در مورد اندازه گیری ، و طراحی آمادگی دارند تا ابتدا در محل شما حاضر شده و بعد از اندازه گیری دقیق محل کار شما  با ارائه طرح دو بعدی و چیدمان مورد درخواست شما ، آنچه که مورد پسندتان است را درک کنند و سپس بر اساس اصول زیبایی شناسی انواع طرحهای سه بعدی را ارائه میکنند در این طرحها پیامی که باید از سازمان شما به مشتری منتقل شود یا همان اصول برند سازی کامل در نظر گرفته میشود . شعار اصلی ما "آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما "میباشد با ما تماس بگیرید .

توصیه میکنم بخوانید :میز مدیریتی مدرن ، معرفی محصولات مدرن آدینا 


اهمیت احترام به  مشتری در کیفیت مبلمان اداری :

خاطرم هست زمانی که من در دانشگاه در رشته مهندسی صنایع تحصیل میکردم همیشه در درسهای اختصاصی یکی از  مثالهای کاربردی کشور ژاپن بود .ژاپنی ها در جنگ جهانی دوم خسارات زیادی را در زمینه اقتصادی متحمل شدند ولی خیلی زود توانستند تا کشور خود را باز سازی کرده و اکثر بازارهای اروپا را به تصرف خود در بیاورند . چون در زمانیکه اروپائیان شعارشان این بود که همیشه حق با مشتری است .ژاپنی ها داشتند روی کیفیت کار میکردند ، اروپاییها شعارشان را بهبود بخشیدند و بدینصورت آنرا بیان کردند در 99% درصد حق با مشتری است و در یک درصد باقیمانده نیز حق با مشتری است .


باز ژاپنی ها داشتند روی کیفیت کار میکردند . باز هم اروپاییها شعارشان را تغییر داند و آنرا تبدیل کردند به "مشتری پادشاه "است . اما ژاپنی ها از این هم فراتر رفته بودند آنها میگفتند "مشتری خداست ". ما در آدینا بعنوان یک شرکت که در بیانیه و خط مشی کیفیت خود اهمیت مشتری را بالاتر از هر چیزی در نظر گرفته ایم سعی کردیم تا این شعارها و حس احترام به مشتری را در خود ایجاد کنیم . بنابراین طراحی و تولید مبلمان و ملزومات اداری با کیفیت همیشه سرلوحه کار ما بوده و بعنوان یک برند مطرح در این صنعت با اطمینان کامل تمام کارهای خود را با گارانتی دو ساله ارائه میدهیم .

برای مطالعه بیشتر :طراحی دکوراسیون اداری از آغاز تا کنون


نقش مشتری در طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری:

با توجه به مطالبی که در بالا برایتان ذکر کردیم شما نیز بعنوان صاحب یک کسب و کار باید همیشه به این مطلب  که مشتری پادشاه است و بالاترین اهمیت را برای شما و همه پرسنلتان دارد توجه  کنید و تمام تلاش خود را به کار ببندید تا محصولی  در خور منصبت و مقام این پادشاه به وی عرضه کنید . هر چه بیشتر  مشتریان شما قانع  شوند که شما برای آنها ارزش و احترام قائلید تمایل و  وفاداری آنها نسبت به شرکت و برند  شما بیشتر خواهد شد . بنابراین در زمانی که قصد انتخاب و خرید مبلمان اداری را دارید حتما باید به چندین موضوع  خیلی عمیق  فکر کرده و بر اساس نتایج تحلیلی و آمارهای کاربردی  اقدام نمایید موضوع نخست  خود دفتر و متراژ فضایی است که باید مبله و دکور گردد.


موضوع بعدی که باید در مورد آن در طراحی راه حلی ارائه دهید  نوع مشتریان و کارفرمایان شما و نحوه مراجعه و میزان تکرر مراجعه آنها به سازمان شماست . در زمان طراحی  . چیدمان و مبله کردن دفاتر کاریتان لطفا  سطح تخصص و پرستیژ پرسنل  خو دتان را فراموش نکنید .سعی کنید معیار چینش و اهمیت اول بر  اساس چارت سازمانی و بعد بر اساس عملکرد افراد باشد .درخاتمه  یکی ازاصلی ترین  مسائل میزان بودجه ای است که برای اینکار کنار گذاشته اید .ما در شرکت آدینا با ارائه رنج متنوعی از محصولات اداری با قیمتهای مناسب میتوانیم با بودجه مورد نظرتان کار طراحی و چیدمان دفتر شما را انجام دهیم .

اگر به مطالب تخصصی مبلمان اداری علاقه مندید بخوانید:مبلمان اداری برلیان ، ست مدیریت 


زیر مجموعه های مبلمان اداری:

سئوالی که معمولا از کارشناسان ما در ادینا پرسیده میشود زیر مجموعه های مبلمان اداری یا مبل اداری میباشد . بعنوان مثال آیا دیوارکوب هم جزو یا زیر مجموعه مبلمان اداری محسوب میگردد؟ پارتیشن اداری چطور .آیا ملزوماتی که روی میز یک مئدیر گذاشته میشود را نیز میتوان بعنوان زیر مجموعه مبلمان اداری در نظر گرفت؟ تخته وایت برد چطور ؟خوب این سئوالات ما را در تحریریه وبلاگ آدینا بر آن داشت تا یک تعریف دقیق از زیر مجموعه مبلمان اداری ارائه دهیم .


مبلمان یا مبل  اداری خودش زیر مجموعه های خاصی  دارد که بخشی از آنها شامل :انواع میز اداری (میز مدیریت،میز ریاست،میز سرپرستی ،میز کنفرانس،میز کارگروهی ،میز کارشناسی میز کارمندی و میز پذیرش)انواع صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک (صندلی مدیریت، صندلی کارمندی،صندلی کارشناسی،صندلی کنفرانس،صندلی دانشجویی ،صندلی همایش )انواع پارتیشن مدرن  اداری (پارتیشن اداری دوجداره،پارتیشن اداری شیشه ای،پارتیشن اداری مدرن)انواع دیوارکوب اداری، انواع مبل و نیم ست اداری نظیر مبل تک نفره ، دو نفره و سه نفره میباشد .

برای مطالعه بیشتر :اهمیت نور در دکوراسیون اداری و چیدمان مبل اداری


در زمان انتخاب مبلمان اداری چه چیزهایی را در نظر بگیرم؟

ما در بخش مقالات ، نوشته های بسیاری را برای پاسخ به این سئوال شما خواننده محترم تدوین و منتشر کرده ایم کافیست تا با مراجعه به وبلاگ ادینا و تایپ کلمه "انتخاب مبلمان اداری " با بیش از ده ها مقاله که برای شما تهیه شده است مواجه شوید ولی باز هم بطور خلاصه به این سئوال پاسخ میدهیم .


در زمان انتخاب مبلمان اداری باید ابتدا خودتان درک کافی از نوع محصولی که نیاز دارید خریداری نمایید داشته باشید و بعد از آن مواردی نظیر کیفیت محصول ، ماندگاری آن ، رعایت استانداردها و ارگونومی در زمان تولید آن ، تنوع طرحها، جنس مواد اولیه ، برند و نام نشان تجاری فروشنده و همچنین قیمت فروش آن را در نظر بگیرید لطفا بحث گارانتی محصولات به هیچ عنوان فراموش نشود . این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .اگر بعد از خواندن مقالات ما همچنان در مورد انتخاب مبل و ملزومات اداری سئوالی برایتان مطرح است حتما با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره 02144620089تماس بگیرید .

حتما بخوانید :میز مدیریت سلطنتی چوبی


محل استفاده از مبلمان اداری کجاست؟

 شاید چون کلمه اداری پشت مبلمان آماده است ابتدا همه ذهن ها به سمت ادارات چه خصوصی و دولتی معطوف شود که البته درست هم هست ولی صول اگرچه عمدتا در شرکتها و سازمانها ی دولتی و خصوصی استفاده میگردد اما منحصر به همین مورد استفاده نیز نیست  با یک بررسی و نگاه  دقیق شما میتوانید این محصولات را در دفاتر وکلا، مطبها ، بیمارستانها، کلینیک ها ، داروخانه ها ، فروشگاه های مدرن و زیبا ، مدارس ، دانشگاهها ، مجموعه های آموزشی خصوصی و دولتی ، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ، رستوران ها ، فرودگا هها و .... خلاصه خیلی جاهای دیگر ملاحظه بفرمایید.


 ما در شرکت آدینا کلیه این مراکز را شناسایی کرده و برای آنها برنامه های بازاریابی و خدمات جداگانه تدوین کرده ایم ، اگر شما پزشک هستید ما در آدینا مطب در خدمت شما هستیم . انواع میز پزشک ، میز منشی پزشک ، صندلی های مطب و . را میتوانید در آدینا مطب بیابید ما در این سالها افتخار تجهیز بیش از بیست پروژه مطب و داروخانه را در رزومه کاری آدینا داشته ایم که خوشبختانه همه آنها در زمره پروژه های موفق شرکت قرار داشته اند .


آیا مبلمان اداری به  زیبا سازی فضای کار کمکی میکند ؟

خوب این سئوالی است که جواب آن یک کلمه "بلی" یا" خیر " نمیباشد . ما در بخش خدمات آدینا گاها با تماسهایی از سوی مشتریان مواجه هستیم که با اینکه مبلمان اداری جدید خریداری کرده اند ولی چندان از نتیجه کار راضی نیستند . کلید پاسخ به این سئوال در دستان خود شماست . هر قدر شما آگاه تر باشید و با سلیقه تر ، یقینا سطح انتظاراتتان بالاتر خواهد رفت و اینگونه نخواهد بود که با فرستادن مامور خرید خود به بازار چهار عدد میز برای شرکت خود خریداری نمایید بلکه با انتخاب شرکتهایی نظیر آدینا از خدمات قبل از فروش نظیر خدمات مشاوره و دکوراسیون اداری ، خدمات اندازه گیری، خدمات روانشناسی رنگها، خدمات بازدید از محل و اندازه گیری دقیق کار، خدمات ارائه چندین طرح چیدمان و دکوراسیون اداری و... برخوردار میشوید.


.البته  بشرطی این موضوع  میتواند محقق شود که علاوه بر انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت و دارای ضمانتنامه ،  بر دانش چیدمان مبل اداری یا بعبارتی اصول طراحی دکوراسیون اداری نیز باندازه کافی آشنایی  داشته باشید امروزه شرکتهای حرفه ای نظیر آدینا که در این صنعت هم کم نیستند که بصورت رایگان مشاورهایی در مورد اندازه گیری و طراحی به مشتریان خود ارائه میدهند پس سعی کنید حتما شرکتی را برای اینکار انتخاب کنید که این خدمات را داشته باشد .

فقط برای مطالعه شما :انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان و دکوراسیون اداری


 آیا حتما باید مبلمان اداری ارگونومیک خریداری کنم ؟

خوب اگر شما به عنوان کسی که کسب و کار خود را دارد و مهمترین سرمایه شرکتش نیروی انسانی کارامد هستند مشغول فعالیت هستید ما در آدینا باید به شما بگوییم" بله "حتما باید از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید . زیرا مبلمان اداری غیر استاندارد ممکن است ارزانتر باشد ولی یقینا از لحاظ جسمی و فیزیکی به پرسنل شما آسیب خواهد رساند و این یعنی پایین آمدن کارایی آنها و درنهایت یعنی ضرر به شما و سازمان شما . ما توصیه میکنیم نه تنها مبلمان اداری راحت و زیبا برای پرسنل خود خریداری کنید بلکه حتما آنها دارای نشان استاندارد بوده و با اصول ارگونومی و آناتومی بدن طراحی و تولید شده باشند .


 امروزه ما در آدینا با ارائه صندلی های اداری ارگونومیک ، که با اطمینان آن را دو سال ضمانت میکنیم منتظر قدوم مبارک شما برای خرید هستیم . صندلی های ما در تولید صندلی های خود از بهترین نوع چرمها که به چرمهای ضد تعریق معروف هستند استفاده میکنیم و همچنین چرخهای صندلی های ما به هیچج عنوان به کف دفتر شما آسیبی نمیرسانند در دسته صندلی ها نیز از استیل ضد زنگ و براق استفاده شذده است تا زیبایی محصول را دو چندان کند . همچنین صندلی های اداری آدینا در رده مدیریتی مجهز به دو جک کره ای قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم خمیدگی پشت صندلی میباشند .


صحبت پایانی :

ما در آدینا باز هم با مقالات تخصصی در مورد انواع مبلمان اداری و ملزومات آن در خدمت شما خواهیم بود به شما سفارش میکنیم مقالات ما را در مورد مبلمان اداری مدرن و کلاسیک ازدست ندهید . همانطور که میدانید تنها راه ارتقا نوشته های ما ، اعمال نظرات کاربردی شما در مقالات است بنابراین واحد تحریریه وبلاگ آدینا از شما عزیزان دعوت میکند که هم کامنتهای خود را در زیر مقالات درج نمایید و هم برای ارائه نظرات مشورتی خود برای ارتقا سطح کیفی و علمی مقالات با شماره 02144620087تماس بگیرید . منتظر تماس شما هستیم .