کارایی پرسنل و ارتباط آن با مبلمان اداری :

 

اگر محصولات  اداری کارایی لازم را نداشته باشد، راندمان کاری شرکت پایین می آید. بنابراین، یکی از اولویت ها برای انتخاب مبلمان، کارایی و بهره وری می باشد.

مبلمان اداری درخواستی شما از هر نوعی که باشد، چه استاندارد و چه قراردادی و سفارشی، باید درعین برخورداری از سبکی زیبا، متناسب با هدف خاصی باشد که برای آن تولید شده است تا بتواند دکوراسیون اداری زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.

مبلمان اداری چگونه بر کارایی و بهره وری تأثیر می گذارد؟

وقتی که صحبت از کارایی می باشد، در نظر گرفتن جایی برای بایگانی، از ضروریات است. اگر در محل کار، حجم قابل توجهی فایل و کاغذ استفاده می شود، بایگانی صحیح آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. این محل بایگانی می تواند به صورت کابین دیواری، کمد و یا حتی جایی در میز کار شما باشد.

در ادارات مدرن، یکی از بزرگترین موانع کارایی و بهره وری، بی نظمی است، اما انتخاب مبلمان اداری مناسب، این مشکل را رفع می کند. اگر در محل کار، فضای کاری مناسب، جایی مناسبی برای بایگانی و طرحی معقول برای چیدمان داشته باشیم، کارها به نحو روان و راحت انجام می شوند.

اولین اولویت برای طراحان مبلمان اداری، میز و صندلی می باشد، که می توان گفت بیشترین تأثیر را در کارایی و بهره وری دارند. اگر کادر اداری موقع نشستن، زاویه ی راحتی نداشته باشند و برای تایپ کردن و یا دیدن مونیتور خود دچار مشکل باشند، از کارایی و بهره وری آنها کم می شود و حتی ممکن است باعث بروز مشکلاتی گردد و حتی متعاقبا موجب  می شود که کارمند برای حل این مشکلات ساعاتی را خارج از شرکت سپری کند که در نهایت موجب کاهش بهره وری خواهد شد.

حتما بخوانید:مبلمان اداری آدینا،معرفی شرکت

 


طرح یا چیدمان مبلمان و کارایی و بهره وری

مبلمان اداری که شما انتخاب می کنید باید با طرح و چیدمان انتخابی شما متناسب باشد. شرکت های اُپن آفیس (Open office-Open space) از پارتیشن های بلند و کامل که دیگر مد نیستند، استفاده نمی کنند و دلیل آن هم این است که در شرکت های مدرن، ارتباط بین کارمندان بیشتر است و همین موضوع باعث افزایش کارایی و بهره وری (بالارفتن راندمان کاری و افزایش سینرژی) خواهد شد. بهتر است از پارتیشن هایی استفاده کنید که کاملا با هم فیت شوند، جای اضافی برای بایگانی فایل ها و برای میزها داشته باشند و در صورت نیاز،  برای بزرگ کردن محیط ، امکان اضافه کردن میزهاییدیگر هم  وجود داشته باشد.


 اگر مبلمان اداری کارایی لازم را نداشته باشد، راندمان کاری را پایین می آورد. بنابراین، یکی از اولویت ها برای انتخاب مبلمان اداری، کارایی و بهره وری می باشد.معمولا کارمندان بیشتر ساعت خود را در محل کار سپری می کنند. مبلمان اداری درخواستی شما از هر نوعی که باشد، چه استاندارد و سفارشی، باید درعین برخورداری از سبکی زیبا، متناسب با هدف خاصی باشد که برای آن تولید شده است

در ادارات مدرن، یکی از دلایل پایین بودن بهره وری، بی نظمی است، اما انتخاب مبلمان اداری مناسب، این مشکل را رفع می کند. اگر در محل کار، فضای کاری مناسب، جایی مناسبی برای بایگانی و طرحی معقول برای چیدمان داشته باشیم، کارها به نحو روان و راحت انجام می شوند.

اولین اولویت برای ارتقا بهره وری میز اداری و صندلی اداری می باشد، بدون وجود یک میز کارشناسی مناسب و البته صندلی راحت و مطابق با آن، بازده کاری کارمندان قطعا پایین خواهد بود. اگر کارمندان موقع نشستن، زاویه ی راحتی نداشته باشند و برای تایپ کردن و یا دیدن مونیتور خود دچار مشکل باشند، از کارایی و بهره وری آنها کم می شود و حتی ممکن است باعث بروز مشکلاتی گردد و حتی متعاقبا موجب  می شود که کارمند برای حل این مشکلات ساعاتی را خارج از شرکت سپری کند که در نهایت موجب کاهش بهره وری خواهد شد.مورد دیگری که در راندمان می تواند تاثیر داشته باشد مدرن بودن مبلمان اداری، نحوه چیدمان مبلمان، ارتفاع مناسب میزهای اداری می تواند تاثیر عمیق و قابل توجهی در رفتار و راندمان کارکنان یک سازمان داشته باشد.با این تصور که مبلمان اداری مناسبی دارید، قادر خواهید بود بهره وری مجموعه خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

 

منبع: http://www.leeandplumpton.co.uk/articles/how-office-furniture-impacts-on-productivity

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .