مبلمان اداری چوبی و خصوصیات آن

چوب یکی از بهترین و محبوبترین انتخابهای افراد با سلیقه و حرفه ای برای تولید مبلمان اداری میباشد. مبلمان اداری چوبی قدیمیترین نوع مبلمان اداری و خانگی است که انسانها نسبت به تولید آن اقدام کرده اند .

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


بسیار قدیمیتر و قبلتر از آنکه موادی مانند پلاستیک ، چرم و مس و.. حتی کشف شوند ،چوب عامل اصلی در تولید و ساخت مبلمان اداری و خانگی بوده است . اگر میز و صندلی اداری چوبی را دیده باشید ناخودآگاه جذابیت آن را تحسین خواهید کرد بخصوص اگر استاد حرفه ای با ابزار عالی این مبلمان اداری چوبی را طراحی و تولید کرده باشد . اصلیترین ویژگی چوب این است که آنرا براحتی میتوان برای ساخت انواع مبلمان شکل داد و با آن میز و صندلی های بسیار شکیل و زیبا ساخت .

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری کلاسیک و ویژگیهای محصولات سبک کلاسیک


صندلی اداری چوبی 

صندلی اداری ساخته شده با چوب علاوه بر زیبایی بسیار راحت نیز بوده و اصول طراحی استاندارد و ساخت ارگونومیک در آن به درستی رعایت گردیده است .البته ممکن است که این صندلی اداری دارای نقطه ضعف هایی هم باشد نظیر عدم قابلیت تنظیم ارتفاع یا تنظیم پشتی صندلی . معمولا این ملزومات اداری چوبی سفت و محکم بوده و برای همین همواره باید از یک بالش یا کوسن برای افرادیکه میخواهند روی آن بنشینند استفاده کرد . 

 

و البته بعضی وقتها هم در پشتی برای پوشاندن گودی کمر از این بالش ها استفاده میشود . البته جنبه مثبت استفاده از چوب در ساخت میز و صندلی اداری و خانگی این است که آنها خیلی با دوام و با کیفیت میباشند . علاوه بر این این محصولات اداری با رنج وسیعی از قیمتها در بازار به فروش می رسند . البته فراموش نکنید که قیمت یک محصول چوبی اداری بستگی به نوع چوب مورد استفاده برای ساخت و پیچیدگی طراحی آن دارد .


میزهای اداری چوبی 

میزهای اداری چوبی برای اینکه طول مدت عمرشان بیشتر شود و همچنین سائیده نشوند  نیازخاص  به مراقبت ویژه برای  نگهداری دارند. و همیشه باید توجه داشت که این میز اداری بهیچ عنوان نباید بطور متمادی و در ساعات طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد و همچنین نباید آن را درکنار یک منبع گرمایی همیشگی قرار داد ، به این دلیل که با گذشت زمان باعث خشک شدن چوب خواهد شد .فینیشینگ یا اصلاح و پرداخت نهایی سطح چوب ، درخشش آن  را حفظ کرده و علاوه بر آن ماندگاری آن را در محیطهای مختلف بیشتر میکند.


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .