مبلمان اداری مناسب برای یک محیط اداری کوچک 

 

انجام فعالیت در یک فضای اداری تنگ و کوچک معمولا چالش هایی را بهمراه خود دارد . اگر فضای اداری شما لبالب تکمیل شده است شاید دیگر زمان آن رسیده که فضای اداری خود را یاباز چینش دوباره کنید یا به آن وسعت ببخشید . ما در وبلاگ تخصصی مبلمان اداری آدینا این بار قصد داریم تا با ارائه راهنمایی های کیفی ، بتوانیم در مورد طراحی و دکوراسیون فضای اداری کوچک شما را راهنمایی کنیم .پس در ادامه از شما همراهان همیشگی تیم تحریریه آدینا دعوت میکنیم تا با ما همراه باشید :

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


 اگر شما دچار کمبود فضای اداری شده اید وقت آنست که کمی به تغییرات در طراحی و دکوراسیون اداری سازمان خود فکر کنید بخصوص که اگر استراتژی کسب و کار شما رشد و توسعه سازمانتان نیز میباشد .خوب دو گزینه در مقابل شما وجود دارد که کارشناسان ما در بخش طراحی آدینا به شما پیشنهاد میدهند .گزینه اول اسباب کشی به یک جای جدید با صرف هزینه های مربوط به خرید یا اجاره محل جدید میباشد و گزینه دو تغییر در طراحی و چیدمان مبلمان اداری موجود به منظور استفاده بهینه تر از فضای کاری میباشد ما امروز بیشتر روی گزینه دوم تمرکز میکنیم .

حتما بخوانید:مبلمان اداری سفارشی،چگونه در آدینا مبلمان سفارشی تولید میشود؟


تغییر در فضای اداری موجود با باز چینش مبلمان اداری 

 

اگر تعداد نیروهای کاری شما تغییر نکرده اما فضای کاری شما محدودتر و کمتر شده است نیاز به یک بازنگری اساسی دارید .بعضی از ایده های ساده در دکوراسیون اداری میتواند این مشکل شما را تا حدودی برطرف نماید ..
 شما همان مقدار فضا را در اختیار دارید فقط باید بدانید که چگونه باید بطرز عالی از آن استفاده کنید هرچقدر دفتر و فضای اداری شما کوچکتر باشد پیدا کردن ایده مناسب برای دکوراسیون و چیدمان ملزومات اداری سختتر خواهد شد ، بخصوص که اگرطی سالهای متمادی  با طرح قبلی هم خودتان و هم کارکنانتان خو گرفته باشند .

اینجاست که شما به کارشناسان خبره ما در واحد طراحی نیاز دارید کارشناسان شرکت ادینا با تجربه زیاد در بحث تجهیز دفاتر کوچک آمادگی دارند تا بهترین ایده ها را در مورد فضای اداری شما طراحی و اجرا کنند حتما با شماره 02144620086با ما تماس بگیرید .

اما قبل از اینکه از متخصصین آدینا مشاوره بخواهید باید به چند پرسش پاسخ دهید .


حتما بخوانید:مبلمان اداری جدید برای کسب و کار جدید

پلان فضای اداری را بازبینی کنید 

طراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفتر کار شما یکی از مهمترین مواردی است که احتمالا شما آن را قبلا هم بررسی کرده اید اما پیشنهاد ما به شما اینست که حتما مجددا آنرا مورد بازبینی دقیق و کارشناسانه قرار دهید . بخصوص در مورد جزئیات بیشتر زمان بگذارید.

آیا می توانید با تغییرات کوچک در طرح جاری شرایط بهتری ایجاد کنید ؟ یا لازم است فضای بیشتری را برای طرح جدید خود در نظر بگیرید؟ آیابا همین مبلمان اداری موجود میتوانید شرایط چینش را تغییر دهید و یا نیاز است که حتما برای طرح جدیدتان مبلمان جدید هم خریداری نمایید ؟آیا از تمام مبلمان اداری موجودتان  استفاده می کنید؟ اینها موارد اساسی میباشند که باید برای بهره وری بیشتر از یک فضای اداری کوچک  کامل به آنها فکر شود .


شیوه های فعالیت  و استفاده مناسب از فناوری و فضای اداری دفتر

توصیه مشاورین آدینا به شما در طراحی و دکوراسیون دفتر کوچک به شما اینست که حتما شیوه های کاری خود را نیز مورد بررسی و تحلیل قراردهید شاید دارید به نوعی کار میکنید که نیازمند فضای بیشتری هستید . به روش های فعلی فعالیت خود نگاه کنید و چگونگی استفاده از فضای اداری خود را مورد  ارزیابی قراردهید که به چه اصلاحاتی نیاز دارید. پرسشهایی که مطرح می شوند:

چه میزان  فضا برای ذخیره سازی احتیاج  دارید؟

از تجهیزات چگونه بهره میبرید ؟

آیا هر فرد باید سطل زباله اختصاصی خود را داشته باشد و یا یک سطل بازیافت مرکزی وجود دارد که یقینا باعث صرفه جویی در محیط اداری و نگاهداشت صحیح  محیط می شود؟

آیا به اتاق کنفرانس نیاز دارید یا میتوانید از میزهای متصل به میز مدیریت  بعنوان میز کنفرانس استفاده کنید ؟

آیا اسنادی که توسط پرسنل شما تولید می شوند حتما باید چاپ شوند . آیا  این اسناد باید در کنار افراد و بعبارتی دم دست آنها باشند .

این ها تنها چند پرسش هستند که می توانند تعیین کننده باشند:

چه نوع مبلمان اداری مورد نیاز میباشد ؟

کارکنان ، مبلمان و تجهیزات اداری باید در چه محلی و چگونه قرار گیرند .

ایا باید در بخش تکنولوژی های مدرن و نوین نیاز به سرمایه گذاری دارید ؟

آیا  نیاز است که محل کار خود را تغییر دهید ؟

 

 درب ، دیوار و پارتیشن اداری عوامل تعیین کننده فضای اداری کوچک

این یک حقیقت محض است که عوامل اصلی تعیین کننده در فضای اداری دیوارها و درب و انتخاب های شما در نوع پارتیشن بندی دفتر میباشند و میتواند این انتخابها دفتر شما را کوچک جلوه دهد و با اینکه فضای بیشتری در اختیارتان بگذارد .قبل از اینکه در مورد مسئله بالا به تفصیل بچپردازیم باید شما بدانید که اصلا میتوانید از فضای باز اداری در کسب و کار خود استفاده کنید اگر کسب و کار شما به گونه ای است که هر کس باید اتاق خصوصی خود را داشته باشد یقینا استفاده از چیدمان فضای باز اداری یک پیشنهاد مناسب نمیباشد . ولی اگر قصد دارید روحیه کاری و تعامل بین پرسنل را بیشتر کنید میتوانید همین امروز دستور دهید که تمام دیوارها را بردارند و یک سالن فلت و اماده طراحی برای فضای باز به شما تحویل دهند .اگر امکانپذیر هست برایتان حتما دیوارها را حذف کنید و یا انها را جابجا کنید با اینکار کلی فرصت برای طراحی بهتر بدست خواهید آورد.

خدمات ادینا در مورد فضای کاری کوچک

شرکت آدینا بعنوان مجری پروژه های طراحی و پیاده سازی دکوراسیون اداری از صفر تا صد کار بازسازی دفاتر شما را به عهده میگیرد ما در زومه کاریمان توانسته ایم فضای محدودی مانند یک مغازه را به یک شعبه بانک تبدیل کنیم در صورت نیاز میتوانید به سایت Adyina.comمراجعه نمایید و یا با شماره 02144620089تماس بگیرید . منتظر تماس شما هستیم .


 

برای مطالعه بیشتر شما :

1-مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

2-مبلمان اداری حرفه ای 

3-ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار 

4-فروش مبلمان اداری و شش توصیه مهم درباره آن

5-مبلمان اداری کلاسیک

6-مبلمان اداری چوبی 

7-مبلمان اداری سفارشی 

8-مبلمان اداری خاص 

9-مبلمان اداری لوکس 

10-راهنمای خرید مبلمان اداری 

11-ابعاد مبلمان اداری مدرن 

12-مبلمان اداری مدرن 

13-اصطلاحات مبلمان اداری 

14-نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری 

15-ویژگی های صندلی استاندارد اداری با رعایت نکات طبی 

16-انواع مبلمان اداری