مزایای مبلمان اداری چوبی

سال ها جذاب و دوام مبلمان اداری چوبی را در طول دهه ها در طراحی مبلمان نقش مهمی ایفا کرده اند و محبوبیت آن ها همچنان ادامه دار است. چرا سعی نمی کنید احساس راحتی و گرمایی که چوب به ارمغان می آورد، به محل کار خود اضافه کنید؟ از میزها تا کابینت ها، به جعبه های چوبی، مبلمان اداری چوبی را می توان در هر کجا که در بسیاری از سبک ها وجود دارند یافت می شود. میز اداری چوبی و صندلی اداری چوبی از گزینه های بی شماری در مبلمان اداری هستند. مبلمان اداری چوبی دارای مزایای فراوانی است که آنها را به انتخابی عملی برای هر محیط اداری از جمله قابلیت تنظیم، دوام، نگهداری کم و تنظیم بصری و زیبایی شناسی می کند.


  • طول عمر و طبیعی بودن

بر خلاف مبلمان ساخته شده از تخته سه لا یا تخته خرده چوب، مبلمان اداری چوبی به صورت انعطاف پذیر ساخته می شوند. مبلمان اداری ساخته شده از چوب واقعی نگاه و احساس طبیعی تر از قطعات مصنوعی به انسان می دهد و گرما و احساس دوستی بیشتر به فضای می دهد. همچنین مبلمان اداری چوبی دوام و طول عمر زیادی دارند که یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

بیشتر بخوانید: نیم ست اداری و مبل اداری ، معرفی و ویژگیها مبل اداری آدینا


  • تعمیر و نگهداری کم

مبلمان اداری چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و بسیار آسان است می توان از آن ها نگهداری کنند. در حالی که کثیفی و لکه ها روی میزهای ساخته شده از چوب می مانند، می توانید به راحتی آن ها را تمیز کنید. برای اطمینان از عمر طولانی مبلمان چوبی خود، چند نکته برای حفظ آن وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که مبلمان خود را در نزدیکی منابع گرما قرار ندهید زیرا چوب را خشک می کند و باعث شکننده تر شدن آن می شود. از قرار دادن مبلمان چوبی خود در برابر نور مستقیم خورشید برای زمان بیش از حد طولانی خود داری کنید. برای حفظ دوام آن، به سادگی گرد و غبار مبلمان چوبی خود را با یک پارچه نرم چند وقت یکبار تمیز کنید. با سرمایه گذاری در مبلمان چوبی با کیفیت بالا، شما می توانید هزینه های کمتری را در طولانی مدت برای مبلمان اداری خود خرج کنید.


چگونه در محیط کار بدرخشید : 

سعی کنید هر وظیفه و مأموریتی که بر عهده‌تان گذاشته می‌شود، به موقع انجام دهید:


با این کار هم به سرپرستان و هم به زیردستان‌تان نشان می‌دهید که فردی مسئولیت‌پذیر هستید و به وعده‌هایتان عمل می‌کنید؛ همچنین این کار به دیگران نشان می‌دهد که می‌توانند روی شما حساب باز کنند و این باعث می‌شود آنها به شما اعتماد کنند.اگر فُرجه‌ای که برای کاری به شما داده می‌شود، غیر‌منطقی و ناکافی است، راهی پیدا کنید که با رعایتِ ادب و احترام، این موضوع را به اطلاع کسی که زمان‌بندیِ مورد نظر را تعیین کرده‌ است، برسانید.


از آنچه در شرکت می گذرد مطلع باشید:
در دنیای کنونی که به عصر ارتباطات مشهور است خیلی زشت است که در جایی مشغول کار باشید و از آنچه در شرکت می گذرد مطلع نباشید.هر کامندی باید از نحوه انجام امور و پروسه کار ها در سازمانی که در آن کار می کند مطلع باشد حتی اگر به طور مستقیم با کارش در ارتباط نباشد.

حتما بخوانید :دیوارکوب اداری و هفت کلید بهبود طرح دیوار کوب در فضای فیزیکی کار


افکارتان را منظم کنید:
صبح‌ها ۱۵ دقیقه برای جمع‌وجور کردن افکار و برنامه‌ریزی اهداف روزانه وقت بگذارید. دوستان عزیزم نیازی به داشتن مراسم ویژه‌ی صبحگاهی نیست، فقط کافی است کمی زمان بگذارید و روی چیزهای ضروری تمرکز کنید. با تمرکز و توجه به افکارتان، برای خودتان وقت بگذارید. به چیزهایی فکر کنید که خوشحال‌تان می‌کنند و راه‌های رسیدن به این خوشحالی‌های کوچک را پیدا کنید.


عزت نفس را انتخاب کنید وگرنه دچار مشکل نفس خواهید شد:

از نظر جنیفر جیمز انسان شناس فرهنگی ، ما در چهار حالت می توانیم حس عزت نفس خودمان را گسترش دهیم :

تقدیر و طالع ما اولین منبع ماست :که روی آنها هیچ انتخابی نداریم ، در حالی که بر روی عزت نفس افراد تأثیرگذار است. همانند اینکه ما از چه کسی بدنیا آمده ایم ، کجا بدنیا آمده ایم و از چه جنسیت و نژادی هستیم.

دومین منبع خانواده و بزرگسالان دیگری هستند که در دوران کودکی مطرح بودند :یعنی آنکه شاخص ترین افرادی که در مراحل اولیه زندگیمان بودند و توانسته اند بر روی شکل گیری تصور ما از خودمان تأثیر بگذارند.

  سومین منشاء عزت نفس تجارب ما از زندگیمان را شامل می شوند :که شامل تمامی شکستها و موفقیتهایی است که در زندگی کسب کرده ایم و آنها باعث می شوند که احساس ما بر زندگی ما شکل گیرد.

چهارمین منشاء برداشت ما از ۳ منشاء قبلی است :این مورد مهمترین منشاء عزت نفس است زیرا که اگر سه مورد قبل را از دیدی مثبت بررسی کنیم تصویری مثبت از خود خواهیم داشت و در غیر اینصورت ذهنی منفی و گفتگوی درونی منفی حس ناخوشایندی را در ما بوجود می آورد.


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .