مبلمان اداری خاص چیست ؟ شاید جواب این سئوال خیلی راحت نباشد چون خاص بودن در دید افراد متفاوت خود تعاریف متفاوتی دارد . آیا اگر طراحی دکوراسیون اداری خاص و منحصر بفرد باشد کفایت میکند یا باید در مواد اولیه محصولات تولیدی اداری هم از مواد ویژه و خاص استفاده کرد . در هر حال ما با جمع آوری و ارائه تصاویر از میزهای اداری سعی کرده ایم تا شاید کمکی برای درک بهتر این مسئله به مشتریانمان کرده باشیم .

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

میز اداری خاص کلاسیک 

 

میز مدرن اداری خاص 

 

توصیه هایی برای بهتر کردن محیط کار :

 صمیمی باشید:

 این یک واقعیت است که کار، وقتی جذاب ‌تر می‌ شود که همکاران خود را دوست داشته باشید. وقتی با دیگران رفتاری دوستانه و مسالمت‌ آمیز داشته باشید، محیطی همراه با محبت و صمیمیت به‌ وجود می‌ آورید.


کارهایی انجام بده که حسن شهرت و اعتبارت را نزد دیگران افزایش دهد:

اکثر ما از اینکه دیگران حرف‌های خوبی درباره مان بزنند دچار احساس شاد یمی‌شویم. وقتی کاری برای بقیه انجام می‌دهیم و آن‌ها را خوشحال می‌کنیم در حقیقت بهانه ای برای آن‌ها ایجاد می‌شود تا آن حرکتمان را جبران کنند و در عوض باعث شادی ما شوند.به عنوان مثال تمجید و تحسین دیگران کار ساده ای است که اغلب فراموش می‌کنیم اما اگر می‌دانستیم همین حرکت به ظاهر ساده و بی اهمیت چه قدرتی دارد شاید هیچ وقت آن را از یاد نمی‌بردیم و امری بدیهی نمی‌انگاشتیم. اگر می‌خواهی همکارت احترامت را حفظ کند با یک یادداشت کوچک از سخنرانی خوبش تشکر کن! اگر می‌خواهی رئیست از کارت تعریف کند بدان که اول تو باید از او تمجید کنی. غر نزن! کمتر انتقاد کن! به عنوان مثال اگر سخنرانی‌ای داشتی و حس کردی همکارت فقط ۸۰% مطلب را گرفته است از او ایراد نگیر. در بیشتر مواقع بهتر است همراهانی مهربان و متحد بمانیم تا اینکه هر اشتباه کوچک و جزئی را تصحیح کنیم. سعی کن در یک روز به جای انتقاد فقط تحسین و تمجید کنی. کسب احترام و ایجاد شادی و نشاط در محیط کار زمانی آسان می‌شود که به همه کس و همه چیز حسن نیت داشته باشیم.


 مسیر توسعه شغلی:

کارکنان شما ساعت‌ها بصورت مستقیم روی اهداف مشترک کار می‌کنند. آیا آن‌ها میتوانند همیشه بصورت یکسان عمل کنند؟ قطعا خیر!با داشتن یک کار راهه شغلی و این‌که کارفرما چه انتظاراتی از کارمندان دارد، می‌توان به توسعه مسیر شغلی‌ کمک کرد. می‌توانید به آن‌ها برای فهمیدن مسیری که برای دستیابی شغلی و شخصی خواهند داشت، کمک کنید. این میتواند با در نظر گرفتن دوره‌های آموزشی یا مشورت با مدیران یا مشاوران سازمانی ایجاد شود. کمک کردن کارکنان در مورد کار راهه شغلی مستقیما به ایجاد انگیزه‌ی آن‌‎ها و نگرش مثبت نسبت به سازمان ارتباط دارد. در واقع کاهش خروج از سازمان، با مشارکت بیش‌تر کارکنان و قطعا با افزایش شادی در محیط کار رابطه دارد. 


 

میز کارگروهی خاص

 

پارتیشن اداری خاص 


 

دیوارکوب اداری خاص

 


نیم ست اداری خاص


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .