میز اداری لوکس

رازهای داشتن محیط کاری بهتر :

از خودتان حمایت کنید: 

انسان وقتی زیر فشار روانی و انتقاد دیگران است، به ‌ندرت می‌ تواند شاد باشد. بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند که در چنین شرایطی، به ‌جای مقابله‌ به‌ مثل، سکوت کرده یا اتاق را ترک کنند اما شما چنین کاری را نکنید؛ اجازه ندهید استرس و انتقادها، ناامیدتان کند. محکم بایستید و از خودتان حمایت کنید. این اقدام، موجب تقویت اعتماد به ‌نفس می ‌شود.


 با شهامت تمام بپرس:

اگر از چیزی در محیط کارت راضی نیستی در مورد امکان تغییر آن سوال کن. اگر در سکون و سکوت بنشینی تا کسی از راه برسد و شرایط را تغییر دهد بدان که باید مدت‌ها چشم انتظار باشی. چون مردم همه به اندازهٔ خودشان کار دارند و نمی‌توانند نگران خشنودی یا ناخشنودی تو از زندگی باشند. اگر همکارت موجب ناراحتی‌ات می‌شود ببین اگر می‌شود جایت را تغییر بده. می‌خواهی کارت را تغییر دهی؟ ببین چه کار دیگری برای انجام دادن هست!؟ ارتقا می‌خواهی؟ ببین باید چه کارهایی برای رسیدن به آن انجام دهی! افزایش حقوق!؟ ببین چه کارهای اضافی‌ای می‌توانی انجام دهی و در ازایش پول بیشتری بگیری. بعد از چند وقت از اینکه با پرسیدن این همه کار را به انجام رسانده ای شگفت زده خواهی شد.


مزایا و فعالیت‌های شادی‌ساز:

در واقع مزایا کارکنان شامل بیمه، بیمه تکمیلی، مرخصی استحقاقی و استعلاجی شامل مزایای اولیه است که همه‌ی سازمان باید داشته باشند. مزایای دیگری شامل عضویت در باشگاه ورزشی، شناور بودن ساعت کاری، دوره‌های آموزشی موثر، ناهار، دور کاری و بسیاری از موارد دیگر را به عنوان مزایا به تناسب هر سازمان می‌توان در نظر گرفت. همچنین می‌توان اجرای فعالیت‌های شادی‌ساز توسط سازمان شامل

1- مسابقات (کاریکاتور، عکس کودکی)

2- مبادله‌ی هدایا

3- بازی

4- برگزاری جشن

5- برنامه‌ی آموزشی هنگام ناهار

6- تورهای گردشی

7- کمیته ارتباطات و جلسات عقده‌گشایی را از جمله فعالیت های شادی‌ساز در نظر گرفت.


میز کار اداری لوکس



میز مدیریت لوکس


میز لوکس اداری 



 

 

میز اداری لوکس ،همان چیزی است که شما بعنوان یک مدیر برای شیک کردن دفترتان به آن نیاز دارید مبلمان اداری مدرن آدینا با ارائه مجموعه کاملی از انواع میز اداری سعی کرده است تا پاسخگوی لوکس پسندان نیز باشد .

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .