میز مدیریت لوکس

بعضی افراد بنا به شان و مقامی که در یک اداره دارند و یا نسبت به لاکچری بودن دفتر اداری محل کارشان که با مبلمان اداری لوکس چیدمان شده است نیاز به میز مدیریت لاکچری و خیلی لوکس و شیک دارند آدینا برای این افراد انواع میز اداری را بصورت سفارشی و خاص با استفاده از طراحان حرفه ای ، طراحی و تولید میکند در زیر چند مدل میز مدیریتی و کنفرانس لاکچری که برای مشتریان تولید سفارشی شده است را ملاحظه مینمایید. هم در طراحی و هم در تولید علاوه بر استفاده از مواد اولیه مرغوب و یراق آلات گرانقیمت سعی شده با استفاده از تجهیزات پیشرفته نیز کیفیت میز اداری بصورت عالی در بیاید تا واقعا تبدیل به یک محصول اداری لاکچری گردد.

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

میز کنفرانس لاکچری 


میز اداری لاکچری 


میز لاکچری مدیریتی


میز مدیریت سوپر لاکچری 


 

میز مدیریتی لاکچری 


 مبلمان اداری حرفه ای 

 مبلمان اداری ایده آل


 بیشتر بخوانید :چگونه یک مبلمان اداری عالی تهیه کنیم ؟

 

میخواهید محیط کار حرفه ای و عالی داشته باشید پس به این نکات توجه کنید: 



مشغولیت(ٍEngagement):

از نقطه نظر شادمانی، مشغولیت به معنای تجربه ای است که وقتی درگیر کاری می شویم یا متمرکز بر کارمان هستیم، گذشت زمان را حس نمی کنیم،  از اطرافمان و آنچه پیرامون مان روی می دهد حسی نداریم. در این حالت فقط و فقط از کاری که در حال انجام آن هستیم، آگاهی داریم. معمولا این نوع کارها که می تواند مشغولیت ایجاد کند، صفات مشابهی دارند. از جمله این صفات عبارتند از اینکه چالش برانگیز هستند، هم تراز با توانایی های ما و یا مقداری بالاتر از آن هستند، و به ما کمک می کنند تا حس تخصص را تجربه کنیم.مشخصه دیگر مشغولیت اینست که ما در حین انجام کار چیزی حس نمی کنیم، اما پس از آن حس خوشحالی و افتخار داریم. مثال واضح از این مشغولیت ها وقتی اتفاق می افتد که ما سرگرم تفریح یا ورزش مورد علاقه خود هستیم. مشغولیت تعاریف متعددی مانند “یک گام بیشتر در کار برداشتن” یا “مجموعه نگرش ها و رفتارهای مثبت که توانمندساز عملکردهای بالای شغلی می شود” یا “کاملا در کار خود درگیر و مشتاق بودن” است.مشغولیت کارکنان توجه زیادی از سوی کارفرمایان در سالهای اخیر به خود جلب نموده است. در حالیکه مفهوم مشغولیت کارکنان با مشغولیت به عنوان جزئی از شادمانی فردی همپوشانی دارد اما یکسان نیستند. مدلهای مشغولیت کارکنان عموما تمامی عناصر موثر بر شادمانی کارکنان را در نظر نمی گیرد. با دانش روبه افزایش در حوزه روانشناسی مثبت گرا شاید نیاز باشد تا مدلهای مشغولیت کارکنان متمرکز به مشغولیت مثبت یا شادمانی کاری شوند. به عنوان مثال عناصری مانند لذت، چالش و معناداری در کار در این مدلها نظرگرفته شود.


خوردن قهوه را کنار بگذارید و قبل از کار ورزش کنید:

به‌جای اینکه هر روز صبح قهوه بخورید، سعی کنید کمی ورزش کنید. با این کار هم می‌توانید پولی را که هر روز برای خرید قهوه خرج می‌کردید، پس‌انداز کنید و هم اینکه بدن‌تان بابت سلامتی‌اش ممنون‌تان خواهد بود. ورزش صبحگاهی قبل از شروع کار باعث می‌شود تا پایان روز پُرانرژی بمانید و انرژی بیشتر هم به معنای بهره‌وری بهتر است. فراموش نکنید که بعد از پایان کار هم باید به خانه بروید و به کارهای شخصی خودتان بپردازید، پس لازم است به‌اندازه‌ی کافی روحیه و انرژی مثبت ذخیره کنید.


 <<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .