میز پذیرش

شما بعنوان مشتری وارد هر جایی شوید که بنوعی به مشتریان خدمات میدهند نظیر مطب ، سالن آرایش، سالن ورزشی ، سازمانهای خصوصی و دولتی و...اولین چیزی که به چشم شما میخورد میز پذیرش یا کانتر پذیرش و یا کانتر منشی خواهد بود هر چقدر میز پذیرش یا کانتر پذیرش زیباتر طراحی شده باشد فضا را زیباتر خواهد نمود .آدینا با داشتن توان تولید تخصصی در ساخت کانتر پذیرش مدرن و میز منشی سفارشیتبحر لازم را دارد و انواع کانترهای پذیرش گرد و کانتر چهار گوش را با ام دی اف و ترکیب ام دی اف با شیشه و فلز طراحی و اجرا نموده است.


 میز پذیرش یا پیشخوان ( کانتر)

میز پذیرش و پیشخوان از انواع مدل میز های ضروری برای فروشگاه ها و مکان های اداری هستند که طرح و مدل میز پیشخوان می تواند باعث جذب مشتری بیشتری شود بنابراین بهتر است در انتخاب مدل و رنگ این میز حساسیت های لازم را به خرج داد.

میز اداری و میز پیشخوان از انواع تجهیزات لازم در مکان های اداری و تجاری هستند و این مدل میز ها دارای طرح های شیک و زیبایی هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی مکان مورد نظر خود میز پذیرش و پیشخوان با طرح زیبایی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:اصول چیدمان و دکوراسیون لابی


میز منشی گرد/کانتر پذیرش گرد :

میز پذیرش یا کانتر های اداری انواع مختلفی دارند که یکی از زیباترین طرحهای آنها کانترهای قوس دار یا کانتر گرد میباشند . مبلمان اداری آدینا با استفاده از ماشین آلات تخصصی نظیر دستگاه سی ان سی و همچنین دارا بودن طرحای متنوع سعی کرده است تا این محصول را بصورت سفارشی برای مشتریان خود تهیه نماید. کانترهای اداری در بیمارستانها و سالنهای ورودی سازمان کاربرد زیادی دارند.

 


میز کانتر و میز پذیرش

میز کانتر همانند سایر میز های اداری وکنفرانس  باید مطابق با اصول ارگونومی طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به  منشی یا کارمند را به حداقل برساند. این نوع طراحی میز کانتر و سایر میز های اداری  باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت و همچنین ساعات طولانی کار جلوگیری کند و این ویژگی حافظ سلامت کاربر میز کانتر است. داشتن این خصیصه برای میز و میز کانتر و میز منشی و میز پذیرش این امکان را می دهد که بتوان انواع صندلی و تجهیزات استاندارد را با  میز کانتر ست کرد.

 

 

ابعاد و کاربرد میز کانتر/پذیرش

از میز کانتر معمولا بعنوان میز کانتر منشی , میز کانتر پذیرش, میز کانتر نگهبانی ,کانتر بانکی, استیشن نگهبانی و در هرجایی که نیاز به کانتر پیشخوان دار باشد استفاده می شود.. میز کانتر  در طرح ها و ابعاد گوناگون با توجه به استاندارد های میز کانتر ساخته می شود. ارتفاع پیشانی میز  کانتر ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است  و در میز کانتر نگهبانی و پذیرش می تواند اتفاع بیشتر را برای آن در نظر گرفت یا از پارتیشن استفاده کرد جنس میز کانتر منشی تمام ام دی اف و  پی وی سی می باشد . میز کانتر منشی  دارای فایل سه کشو به همراه قفل مرکزی محل پیرنتر و اسکنربایگانی اسناد می باشد… که در سایر میز های کانتر  و سایر میز های اداری و کارمندی هم می توان هر یک از آیتم ها را اضافه یا کم کرد.

 


معرفی انواع میز منشی /کانتر منشی و کانتر پذیرش چهارگوش:

میز پذیرش چهارگوش در ورودی سازمان شما زیبایی خاصی به واحد نگهبانی یا واحد اطلاعات میبخشد . مبلمان اداری آدینا سعی کرده با ارائه انواع میزهای پذیرش چهارگوش بصورت تک کاربره و دو کاربره دست مدیران را در انتخاب این کانتر اداری مدرن باز بگذارد.برای اطلاع از قیمت کانتر پذیرش سفارشی و میز منشی مدرن  لطفا با دفتر مرکزی به شماره 02144620086 تماس بگیرید .

 

حتما بخوانید :چگونه بهترین مبلمان اداری را انتخاب کنیم.

 


مدل میز پیشخوان برای مکان های اداری و تجاری:

میز پیشخوان و میز پذیرش در یک مکان اداری و تجاری اولین وسیله است که می تواند توجه افراد را به سوی خود جلب کند. طرح و رنگ میز پذیرش و پیشخوان در مکان های تجاری نظیر فروشگاه ها می تواند در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است طرح این مدل میز را با توجه به شغل و حرفه خود انتخاب کنید.
اگر شما تمایل دارید که در محیط مورد نظرتان دکوراسیونی شیک و مدرنی را ایجاد کنید بهتر است طرح و رنگ میز پذیرش یا پیشخوان را با توجه به سایر وسایل موجود در محیط اداره و یا شرکت انتخاب نمایید.
در طراحی برخی از مدل میز های پذیرش از نورپردازی زیبا و متفاوتی استفاده شده است که این مدل میز ها ظاهری متفاوت و شیک را به دکوراسیون اداری و اداره جات می بخشند.

 


برای مطالعه بیشتر شما :

1-مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

2-مبلمان اداری حرفه ای 

3-ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار 

4-فروش مبلمان اداری و شش توصیه مهم درباره آن

5-مبلمان اداری کلاسیک

6-مبلمان اداری چوبی 

7-مبلمان اداری سفارشی 

8-مبلمان اداری خاص 

9-مبلمان اداری لوکس 

10-راهنمای خرید مبلمان اداری 

11-ابعاد مبلمان اداری مدرن 

12-مبلمان اداری مدرن 

13-اصطلاحات مبلمان اداری 

14-نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری 

15-ویژگی های صندلی استاندارد اداری با رعایت نکات طبی 

16-انواع مبلمان اداری

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .