اگر قصد خرید صندلی و یا محصولات  اداری را برای دفتر کار خود دارید بهتر است قبل از خرید و یا انتخاب این مطلب را بخوانید. نکات مهمی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب صندلی ها و مبلمان اداری مد نظرتان باشد

انتخاب مبلمان اداری و نکات مفید در مورد آن


اگر شما در حال بررسی مجدد دفتر خود بمنظور پیاده سازی دکوراسیون اداری  هستید، یک مورد مهم که باید در نظر بگیرید، مبلمان جدیدی است که می خواهید خریداری کنید. نوع واقعی مبل اداری مورد نظر برای دفتر شما نیاز به نیازهای خاص خود دارد. برخی نکات که به شما در انتخاب مبلمان مورد نظر کمک می کنند، در اینجا شرح داده شده است.

 

  • مبلمان اداری باکارکردی  متفاوت را انتخاب کنید.

اگر میز کار خود را فانتزی انتخاب کنید، احتمالا به سرعت متوجه خواهید شد که شما یک اشتباه بزرگ کردید. در عوض، شما باید مبلمان اداری کاربردی داشته باشید که نیازهای اساسی شما را برآورده کند. به عنوان مثال، انتخاب یک میز که هیچ کشویی ندارد، اگر بخواهید فایل های خود را ذخیره کنید، ایده بسیار خوبی نیست. مهم است که شما مبلمان مورد استفاده را خریداری کنید که به صورت کاربردی باشد، نه مبلمان که فقط نشانگر ظواهر و زیبایی باشد.

 

سبک مناسب مبلمان اداری  را انتخاب کنید

در حالی که عملکرد این قطعات را در ذهن نگه دارید، باید مبلمان را نیز جستجو کنید که نشان دهنده نوع کسب و کار شما یا شرکتی است که شما ایجاد کرده اید باشد. اگر شما یک مدیر اجرایی هستید، نباید یک میز اداری را که ارزان و غیر حرفه ای است، خریداری کنید. شما باید مطمئن باشید که مبلمانی را انتخاب کنید که ظریف و کاربردی باشد.

حتما بخوانید:ویژگیهای مبلمان اداری مناسب

 

  • صندلی مناسب را انتخاب کنید

شما باید یک صندلی اداری را انتخاب کنید که برای تنظیم آن برای وزن و قد شما مناسب باشد. چیز دیگری که باید به یاد داشته باشید، ارتفاع صندلی نسبت به میز شما است. شما باید اطمینان حاصل کنید که یک صندلی داشته باشید که ارتفاع مناسب دارد و برای مدت طولانی برای نشستن راحت باشد. همچنین مطمئن شوید که رنگ صندلی را به بقیه مبلمان اداری که قصد خرید آن را دارند، مطابقت دهید.

 

  • اندازه فضا را اندازه گیری کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات که می توانید انجام دهید، اندازه فضای شما در دفتر شما است. اگر شما نتوانستید مقدار فضا را اندازه گیری کنید، ممکن است سفارش مبلمان را بدهید که به نسبت فضای شما بزرگ و پر حجم باشد. باید فضای لازم برای رفت وآمد افراد را هم لحاظ کنید.

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .