روشهای بالا بردن بهره وری در محیط کار با مبلمان اداری 

چه شما در خانه خودتان کار کنید و چه اینکه در دفتر اداری کارکنید آنچه مهم است احساس آراش و راحتی در محیط کار شماست.فضای تنگ و نامرتب میتواند باعث حواس پرتی و خستگی و حتی عصبانیت افراد شود اما یک محیط راحت و زیبا که اصول ارگونومی در ساخت و طراحی دکوراسیون اداری آن رعایت شده باشد باعث آرامش و در نهایت افزایش بهره وری و خلاقیت خواهد شد .در ادامه میخواهیم به چند نکته بپردازیم که با پیاده سازی آن در دکوراسیون اداری راحتی بیشتر بدست آورده و دفتر خود را به یک فضای کاری بهتر تبدیل کنید .پس در ادامه با مبلمان اداری آدینا همراه باشید:

 

1-مبلمان اداری مناسب :


صندلی اداری مناسب :

در ابتدا ، مهمترین چیز برای راحتی در محل کار داشتن مبلمان اداری مناسب نطیر میز و صندلی اداری میباشد حتما قبل از خرید صندلی اداری به این موارد توجه داشته باشید :یک صندلی خوب باید دسته  داشته باشد. این دسته ها باید به اندازه کافی مناسب  باشد تا شانه های شما آرام باشند، همچنین وقتی دست خود را روی دسته میگذارید باید بصورت 90درجه خم شوند.و کف پایتان باید روی سطح زمین قرار بگیرد.


میز اداری مناسب :

میز اداری هم باندازه صندلی اداری اهمیت دارد .بنابراین وقتی که شما برای خرید به یک فروشگاه مبلمان اداری میروید و یا تصمیم به خرید یک میز سفارشی دارید باید ابتدا از ارتفاع استاندارد آن میز مطمئن شوید .البته بعدا میتوانید ارتفاع صندلی را با میز بهتر تنطیم کنید .


بیشتر بخوانید :اصول مبلمان اداری و دکوراسیون اداری 

2-توجه به نور (نور را ببین ):

این ایده آله که یک محیط کاری چندین گنجره داشته باشد تا از نور طبیعی بهره ببرد .در هر صورت میدانیم که نور خورشید افراد را شارژ میکند تا بهره وری بالاتر و بهتری داشته باشند.اما متاسفانه همیشه در دفاتر نور خورشید وجود ندارد بنابراین این مهم است که شما نور مصنوعی را را برای انجام فعایتهای نظیر خواندن و نوشتن و کار با کامپیوتر را باندازه کافی برای فضای کار خود تامین کنید .

3-مواظب دمای محیط کاری خود باشید:

دمای محیط کاری همیشه بسیار مهم بوده است .اگر هوا خیلی گرم باشد همه پرسنل کلافه میشوند و قصد ترک دفتر را خواهند داشت و اگر هم خیلی سرد باشد روی بهروری تاثیر خواهد گذاشت . بنابراین استفاده از وسایلی که بصورت اتوماتیک دمای هوار ا تنظیم کنند ضروری میباشد.

4-نظم مدارک اداری

شما میتوانید با استفاده از فایلهای سه کشو و قفسه های دیواری و همچنین کتابخانه های اداری از ریخت و پاش زونکنها و اسناد اداری جلوگیری کنید . این نظم اسناد باید بگونه ای باشد که براحتی بتوان به هر مدرکی که لازمست در زمان کوتاهی دست یافت .


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .