جذب و حفظ کردن نیروی انسانی با کمک دکوراسیون اداری 

آرامش در محیط کار ، و آرامش بخشیدن به کارکنان برای جذب و حفظ و نگهداری آنها دیگر در بین سازمانهای پیشرو تبدیل به یک استراتژی شده است . اما این آرامش بخشیدن بدون ایجاد یک محیط کار جذاب و انتخاب مبل اداری مناسب بنظر غیر ممکن میباشد در ادامه برای درک بیشتر این موضوع با آدینا همراه باشید:

تقریبا برای همه سازمان ها، جذب کردن نیروی انسانی با کیفیت و حفظ کردن پرسنل متخصص و کارکشته ، بسیار مهم است.این امر با فراهم آوردن کار مناسب ، چشم انداز شغلی امیدوارکننده و بازخورد مالی مناسب محقق میگردد: اما محیط کار نیز نقش مهمی را در این زمینه ایفا میکند. ایجاد محیط راحت و جذاب برای کارمندان ، به آنها گوشزد میکند که تا چه اندازه برای مدیریت ارزش دارند و تاثیر خوبی نیز بر متقاضیان شغل خواهد داشت.


بیشتر بخوانید :طراحی مبلمان اداری ، استاندارد و اصول 

در اصل ، ساختن یک محیط کار جذاب با فراهم آوردن فضاهای سالم و آرامش بخش که به خوبی نورپردازی شده دارای تهویه مناسب و طراحی ارگونومیک است،پدید می آید. جهت حفظ رضایتمندی ، نیازها و خواسته های رفتاری کارمندان اهمیت بیشتری پیدا میکند . بعضی از کارمندان اهمیت خاصی به حریم خصوصی و فضای شخصی می دهند در حالی که برای دیگران فضاهای عمومی به عنوان مثال به در دسترس بودن بارهای قهوه یا اتاقهای مطالعه دارای ارزش است . آزادی کار کردن درهر جا و هر زمان ممکن نیز بسیار برای کارمندان دارای اهمیت است.


تضمین دادن این که نیازها و خواسته های کارمندان همواره با نیازها و خواسته های سازمان هماهنگ و مطابق است، واجد اهمیت می باشد. برای نمونه ، معرفی و راه اندازی میزهای مشترک و دفاتر کاری باز در ابتدا چه بسا با مقاومت کارمندان مواجه خواهد شد.در چنین مواردی ، باید توجه دقیقی به نوعی معامله با کارمندان شود. به این مفهوم که از دست رفتن فضای شخصی میتواند به عنوان مثال ، با طراحی جذاب تر و لوازم کار بسیار پیشرفته یا تنوع بیشتری از فضاهای کاری قابل انتخاب توسط کارمندان، جبران شود.

 ملاحظات مرتبط:

کارمندان به چه چیزهایی در کار و فضای کارشان اهمیت میدهند؟

محیط فیزیکی کار تا چه حد برایشان دارای اهمیت است؟

کدام یک از انواع فضای کار توسط رقبای تجاری با موفقیت استفاده شده است؟

هنگام اجرای مفاهیم کارآمدتر فضای کار،چه منافعی را میتوان برای کارمندان متصور بود؟

 <<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .