ایجاد یک فضای اداری سالم

فاکتوری که شما را نسبت به رقبا ممتاز و متمایز می کند، تیم شماست. بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید کارکنان ارزشمند شما سالم و باهوش هستند تا بتوانند در سطح بالایی عمل کرده و به کار خود ادامه دهند و هر روز بهترین نتیجه را بدست آورند. یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از اینکه همه در تیم شما خوشحال و سالم هستند، ایجاد یک محیط پویا در دفتر است که به موفقیت آنها کمک کرده و از سلامت آنها حمایت کند. شما همچنین باید یک تعادل کار و آرامش را در محیط کاری خود ایجاد کنید و آنها را راضی نگه دارید. در اینجا ۲ راه حل عالی برای حفظ شادی و سلامت همه افراد وجود دارد.

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .


دکوراسیون فضاهای اداری 


 بهترین راه حل برای داشتن یك روز كاری خوب و سالم ، كار كردن در محلی آرام ، مناسب و استاندارد است و برای دستیابی به چنین محلی نیاز به طراحی اصولی فضاهای آن است. فضاهایی مانند ورودی ها ، پذیرش و انتظار مراجعین ، مسیرهای دسترسی ، دفاتر كارمندان ، اتاق های مدیران ، فضای كنفرانس و در ابعاد بزرگتر سالن های اجتماعات بایستی با تمام استانداردهای طراحی هم خوانی داشته. فضاهای اداری و دفاتركار جزء اصلی ترین فضاهایی هستند كه اشخاص در طول روز با آن سروكار دارند وساعاتی را دراین مكان ها طی می كنند ، بنابراین معماری و طراحی داخلی چنین فضاهایی بسیار حائز اهمیت است .بهترین راه حل برای داشتن یك روز كاری خوب و سالم ، كار كردن در محلی آرام ، مناسب و استاندارد است و برای دستیابی به چنین محلی نیاز به طراحی اصولی فضاهای آن است. فضاهایی مانند ورودی ها ، پذیرش و انتظار مراجعین ، مسیرهای دسترسی ، دفاتر كارمندان ، اتاق های مدیران ، فضای كنفرانس و در ابعاد بزرگتر سالن های اجتماعات بایستی با تمام استانداردهای طراحی هم خوانی داشته و ازلحاظ ارگونومیكی نیز دارای شرایط مناسبی باشند.


مبلمان ارگونومیک برای فضایی سالم

کارکنان شما کار خود را برای خلاقیت، بهره وری و سلامت خود بسیار مهم می دانند. آیا به آنها مبلمان اداری مناسب داده اید که به آنها کمک کند تا در طول روز کاری سخت با پوساسس بالا کار کنند؟ این مبلمان نیاز به حمایت از بدن آنها، کمک به حفظ تمرکز و حفظ انرژی را دارد. برای حمایت از همه در فضای اداری ، میز اداری و صندلی های اداری دفتر خود را برای قطعاتی طراحی شده که ارگونومیک هستند طراحی کنید. صندلی اداری که مدرن هستند کمک می کنند تا جریان خون را بهبود بخشیده، از پشت و کمر پشتیبانی کند و در زمان استفاده، نقطه ای مهم برای تمرکز ایجاد کنند. مبلمان اداری را بر حسب کارکنان خود تغییر دهید تا آخرین نسخه های با ارتفاع قابل تنظیم را امتحان کنند. این میزها بر اساس تنظیمات خودشان بستگی دارد که آیا میخواهند هنگام استفاده بنشینند یا ایستاده باشند. میزهای قابل تنظیم ارتفاع، مانند صندلی های اداری که ارگونومیک هستند، به بهبود سلامتی عضلات و فعالیت مغز کمک می کنند. آنها نیز برای بهبود خلق و خوی افراد مناسب هستند. بنابراین برای یک تیم شادتر و سالم تر، مطمئن باشید که مناسب ترین مبلمان اداری را به آنها می دهید.


عناصر طراحی داخلی یك فضای اداری به شرح زیر است :


 پلان كاربردی و استاندارد ، به طوری كه تمام نیازهای اشخاص شاغل در آن فضا را رفع نماید و متناسب با نوع كاربری باشد . به عنوان مثال نوع طراحی یك دفتر اداری مختص فعالیت های مهندسی با دفتر كار یك وكیل متفاوت است و باید با توجه به نوع فعالیت به جزئیات طرح مورد نظر پرداخته شود .نورپردازی مناسب و حداكثر استفاده از نورطبیعی یكی از اركان مهم معماری داخلی به شمار می رود . یکی از منابع نور طبیعی ، نور حاصل از خورشید است که منبع انرژی است. استفاده از این منبع نور طبیعی باعث ذخیره سازی قابل توجه انرژی الکتریکی می گردد.استفاده از نور طبیعی ترکیبی از علم و هنر است و نور محیط باید در حد مطلوب باشد و علاوه بر آنکه نباید خیرگی و سایه های مزاحم ایجاد کند، بایستی تولید سرما و یا گرمای نامطلوب نیز نكند که نیاز به انرژی اضافی باشد. همچنین برای استفاده از نور طبیعی باید امکان تنظیم و کنترل نورمحیط وجود داشته باشد تا کارایی افراد را افزایش دهد.برای تنظیم نور از پنجره های با ابعاد مناسب که در طراحی ساختمانها مورد توجه قرار می گیرد و شیشه های رفلکس مطلوب و پرده های مناسب استفاده می شود و البته استفاده از نور طبیعی برای مراکز تجاری واداری قابلیت بهره برداری بهتر و بهره وری بیشتر دارد.



  • فضای اداری تفریحی

در حال حاضر شناخته شده است که داشتن تنوع در محیط کاری چقدر مهم است. این نوآوری، سلامت روان و بهره وری را بهبود خواهد بخشید. بنابراین برای و فضاهای تفریحی بگذارید تا بتوانند از زمان استراحتشان لذت ببرند. این بدان معنا نیست که فقط یک اتاق شلوغ تهیه کنید، در عوض، یک منطقه را طراحی کنید که به مانند یک اتاق بازی، زمین بسکتبال، کافی شاپ، پارک در فضای باز و یا یک منطقه دیگر منحصر به فرد که به شخصیت و منافع تیم شما کمک کند باشد. از اعضای تیم خود بپرسید که چه نوع فضایی که آنها می خواهند در طول در زمان استراحت خود استفاده کنند. این به شناخت شما از علاقه مندی های آنها کمک خواهد کرد. ایجاد فضای اداری تفریحی به شدت بر بهره وری و شادابی محیط اثر بخش است و شکلی مدرن در فضاهای اداری جدید است.


برای مطالعه بیشتر شما :

1-مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

2-مبلمان اداری حرفه ای 

3-ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار 

4-فروش مبلمان اداری و شش توصیه مهم درباره آن

5-مبلمان اداری کلاسیک

6-مبلمان اداری چوبی 

7-مبلمان اداری سفارشی 

8-مبلمان اداری خاص 

9-مبلمان اداری لوکس 

10-راهنمای خرید مبلمان اداری 

11-ابعاد مبلمان اداری مدرن 

12-مبلمان اداری مدرن 

13-اصطلاحات مبلمان اداری 

14-نکاتی مهم در مورد مبلمان اداری 

15-ویژگی های صندلی استاندارد اداری با رعایت نکات طبی 

16-انواع مبلمان اداری

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .