نحوه انتخاب مبلمان اداری عالی

 شاید برای بعضی خوشایند نباشد ولی این یک موضوع غیر قابل اجتناب است که ما وقت زیادی را در اداره صرف میکنیم . بعضی ها هر وقت صحبت از انتخاب مبلمان اداری خوب میشود تمام فکر و ذهنشان ابتدا به سمت طرح و نقش و رنگ پارچه و جذابیتهای بصری محصول اداری میرود.در صورتیکه این  انتخابی است حساس و حرفه ای که باید برای انجام آن  فاکتورهای زیادی را مورد توجه خاص قرار داد. این فاکتورها نه فقط  شامل ویژگیها  و استانداردهای لوازم اداری  می شوند، بلکه به ارتباط مبلمان اداری  با محلی که قرار اس در آن قرار بگیرد  نیز،می پردازد. همه ما هم افرادی را دیده ایم و هم شاید در مقاطعی از زمان حتی خودمان درگیر تنفر از محیط کاری بوده ایم که بخوبی و بصورت اصولی طراحی نشده است ،

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

و مجبوریم با هر وسیله ای که برایمان فراهم شده است ، فعالیتهای  خود را اجرا کنیم . با اینحال هستند مدیرانی که درک و احترام خاصی برای نیازهای کارکنانشان قائل هستند و با ایجاد یک فضای اداری زیبا و موثر سعی دارند تا میزان کارایی و بهره وری را در سازمان خود بالا ببرند . شما چه در خانه مشغول باشید و چه در محیط کار باید در زمان انتخاب مبلمان اداری ملاحظات خاصی را در نظر بگیرید ما در این مقاله سعی کرده ایم  که با ارائه دستورالعمل های کار بردی به شما بتوانیم  کمک کنیم که در کنار محدویتهای خود بهترین انتخاب را برای لوازم و تجهیزات اداری داشته باشید.

 

  • فهرستی از نیازهای اصلی خود را تهیه کنید

قبل از هر گونه اقدامی در مورد انتخاب و یا خرید مبلمان اداری عالی بهتر است ، لیست کامل و  دقیقی از نیازهای اصلی دفتر خود را تهیه کنید. این فهرست باید شامل اقلامی باشد که باید برای دفترکار خودنیاز دارید مانند کامپیوتر، فکس، پرینتر، تلفن، ذخیره سازی فایل و غیره. هنگام تهیه فهرست و لیست برداری  خود، در مورد نحوه استفاده از دفتر کاری خود فکر کنید . اگر یک  طراح و یا متخصص گرافیک هستید، حتما برای خلق آثار هنری و مهندسی خود نیاز به یک فضای اداری بیشتر دارید . اگر شما یک مشاور هستید،باید فضای کافی برای نگهداری زونکنها و فایلهای مورد نیاز مشتریان خود که براحتی به آن دسترسی داشته باشید در کنار و نزدیکی شما باشد بهتر است از کتابخانه اداری و یا کابینتهای نگهداری زونکن استفاده کنید . 

 بیشتر بخوانید :مبلمان اداری لوکس و توصیه های برای خرید مبلمان اداری لاکچری 


  • موقعیت خود را در فضای اداری تعیین کنید

در فضای اداری شرکت منصب  شغلی شما از پیش مشخص شده است، اما اکنون نیز میتوانید درباره چگونگی استفاده بهتر از این محیط  تفکر کنید. درخیلی از اوقات، میز اداری باید با توجه به فضای درب ورودی دفتر و استفاده از نور طبیعی در دسترس قرار گیرد. در هربخشی از سازمان سعی کنید بیشترین  بهره وری را در راستای نیازهای اصلی شرکت و پرسنل طراحی و اجرا کنید .


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .

 

 

پیشنهاد میکنم این مطلب را هم بخوانید : چگونه بهترین طراحی داخلی را برای مطب خود پیاده کنیم