کتابخانه های سفارشی مدیریتی(کردانزا)مبلمان اداری آدینا :

در سری کتابخانه های مدیریتی آدینا به طراحی خاص و همچنین لوکس بودن محصول توجه ویژه ای شده است در زیر بعضی از ویژگیهای

کتابخانه های مدیریتی آدینا ارائه میگردد :

۱-بزرگتر و زیبا تر نشان دادن اتاق مدیریت عامل
۲-امکان ایجاد فضا برای قرار گرفتن تلویزیون در دیواره کتابخانه
۳-تعیین فضای اختصاصی و مخفی برای قرار گیری گاو صندوق
۴- ایجاد محلی بعنوان رخت آویز و یا حالت کمد لباس
۵-محل قرار دادن زونکنها با ابعاد استاندارد
۶-محل قرار دادن کتابها بصورت زیبا و شیک
۷-امکان طراحی سفارشی با ابعاد و رنگ دلخواه مشتری 

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .



کنسول مدیریت و کتابخانه ویترین دار معمولا در رده  وسایل تزئینی و دکوری  در دفتر مدیریت به جهت زیباتر کردن محیط قرار میگیرند  که معمولا کنسول های اداری  برای نگهداری اشیا شخصی و ایجاد نظم در بایگانی استفاده می شود و روی آن از وسایل دکوراتیو مانند قاب عکس ،گلدان،و سایر وسایل تزئینی نظیر مجسمه وغیره برای بیشتر زیبا نشان دادن محیط استفاده می شود.معمولا ابعاد کنسول سفارشی و به ابعاد دلخواه است ولی بطور استاندارد میتوان گفت دارای ابعاد 40*90*200   طول*ارتفاع*عمق می باشد.


 

بیشتر بخوانید :نور پردازی در محیط کار 


ویترین ها ی مدیریت یا کتابخانه ویترینی معمولا به عمق 30 الی 35سانتیمتر و طول 90 الی 110سانتیمتر و ارتفاع 1.85الی 2 متر می باشند که مانند کنسولها برای  نمایشمحصولات عرضه شده توسط آن واحد یا لوح ها و تقدیرنامه هاای که آن امور اداری  دریافت کرده است بکار گرفته می شوند  اگر ویترینهای مدیریتی دارای درب باشند حتما از  درب های  شیشه ای برای آنها استفاده  می شود.

 

با بکار بستن این توصیه ها محیط اداری شاداب تری داشته باشید:

نحوه ی رسیدن به آرامش را یاد بگیرید: 

وقتی احساس استرس می کنید، آموزه های رسیدن به آرامش را به خاطر آورده و به کار بگیرید. استفاده از اذکار و عبادات مذهبی، برقراری رابطه عمیق تر با خداوند، سکوت کامل و فکر کردن به اهداف زندگی و ایجاد حالت آرامش عمیق در بدن، ابزاری عالی برای کمک به بدن و شادی شما خواهد بود.همواره به ‌خاطر داشته باشید که شادمانی در محیط کار، نیازمند تلاش‌ های مستمر است. شما نمی‌ توانید نظاره‌ گر اطراف باشید و هیچ کاری نکنید و فقط با آرزوی شادی، انتظار رخ دادن آن را داشته ‌باشید. رضایتمندی و شادمانی در محیط کار، نیازمند برداشتن گام‌ های اساسی ‌است که روزانه باید انجام دهید. شادمانی را باید ایجاد و سپس آن را حفظ کرد. با استفاده از این راهبرد ها و تلاش آگاهانه، به ‌سادگی می ‌توانید شادی را در محیط کارتان به ارمغان آورید. 


به اینترنت سر بزنید:
اشکالی ندارد اگر در خلال کار یا در زمان استراحت‌تان، برای آنکه روحیه‌تان تقویت شود و حوصله‌تان سر جایش بیاید، سری به اینترنت و سایت‌های موردعلاقه‌تان بزنید، اخبار را بخوانید یا ویدئو‌ها‌ی سرگرم‌کننده تماشا کنید.


 مدیتیشن کنید:


مدیتیشن یک عمل شناخته شده است که برخی افراد معتقدند درباره‌ی تأثیرات آن کمی اغراق شده است، اما حتی این تفکر هم نمی‌تواند منکر تأثیرات فوق‌العاده مثبت مراقبه روی ذهن باشد. طی مطالعاتی که در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه هاروارد انجام شده است، افرادی که هرگز مدیتیشن انجام نداده بودند، با شروع تمرینات مدیتیشن توانستند احساسات خود را بهتر کنترل کنند و پیشرفت‌های ذهنی و عاطفی قابل ملاحظه‌ای داشته باشند. پس درِ دفترکارتان را ببندید و برای ۵ تا ۱۰ دقیقه در آرامش فقط نفس عمیق بکشید و مدیتیشن کنید.


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .