نکاتی  برای انتخاب فضای اداری جدید 

 

همراهان همیشگی مبلمان اداری آدینا سلام . امروز در واحد تحریریه تصمیم گرفتیم تا در مورد تغییر مکان یک شرکت با شما صحبت کنیم . در این نوشتار کوتاه سعی داریم تا نکات کلیدی ای که شما برای پیدا کردن یک فضای جدید برای کسب و کار خود نیاز دارید را بیان کنیم پس در ادامه از شما دعوت میکنیم تا از خواندن این مقاله لذت ببرید :با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

 

مکان جدید فضای کاری شما  :

 

مکان یابی یک شرکت خود نیاز به تخصص دارد بعنوان مثال در مورد شرکتهایی که باید هر روز به بازار جنس بفرستند و یا هر روز از پیمانکاران و تامین کنندگان خود کالا و مواد اولیه دریافت کنند این موضوع بسیار مهم است که هم نزدیک به مراکز توزیع کالا باشند و هم نزدیک به مراکز تولید کالا . ولی ما در این مقاله فرض میکنیم که شما دارای دفتر بوده اید و حالا قصد دارید بدلیل توسعه کار خود محل کار خود را تغییر دهید خوب واقعیت اینست که یافتن فضای جدید برای کسب و کار بنحوی که هم برای همه پرسنل مکناسب باشد و هم در راستای سیاستها و اهداف سازمان باشد قدری مشکل بنظر میرسد.

 معمولا هزینه های اجاره نیز همواره رو به رشد است البته اگر بتوانید محلی را بعنوان دفتر دائمی خود خریداری نمایید که بهتر است البته این کاملا بستگی به بودجه شما و نوع کسب و کارتان دارد . در هر صورت ضمن اینکه بودجه را در نظر میگیرید به این نکته هم توجه داشته باشید که کسب و کار شما نباید بسیار دورتر از موقعیت فعلی باشد زیرا پرسنل شما خود را با این وضعیت سازگار کرده اند و دورکردن محل جدید همه پرسنل را میتواند به مشکل بیاندازد . همچنین ما در بخش مشائوره مبلمان اداری و دکوراسیون اداری آدینا به شما توصیه میکنیم که همواره در بورس کاری خود قرار بگیرید اینکار باعث کاهش هزینه های بازاریابی شما میشود و در ضمن شما را از مشتریان بالقوه هم برخوردار مینماید .

حتما بخوانید : مبلمان اداری ایده آل و خصوصیات مبلمان ایده آل 

 

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی :

 

این که پرسنل شما بتوانند هم راحت و هم با هزینه کمتر به محل کار با مبلمان اداری  خود برسند میتواند در افزایش کارایی و نشاط آنها تاثیر بسیار مثبتی بگذارد این ایده کاربردی و خوبی بنظر میرسد که دفتر جدید خود را در نزدیکی ایستگاههای مترو و یا ایستگاههای اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی اجاره یا خریداری نمایید . تا پرسنلتان هم بتوانند راحتتر به محل کار خود برسند . اینکار باعث میشود تا دیگر مشکل پارکینگ و یافتن فضا برای پارک کردن خودروی پرسنل نیز از بین برود . همچنین برای مشتریانتان هم این موضوع یعنی اینکه دیگر نیاز نیست نگران پارکینگ باشد خیلی مهم خواهد بود.

 

انتخاب ساختمان به روز و زیبا :

 

شاید شما بخواهید که با صرف هزینه های منطقی کار دکوراسیون اداری  دفتر خود را به زیبایی انجام دهید البته این فکر بسیار جذابی است اما با مشاعات چه میکنید اگر اهالی ساختمان بخصوص نخواهند با شما در مورد باز سازی و زیبا سازی مشاعات همکاری نمایند . بنابراین توصیه آدینا به شما اینست که دفتر خود را درون ساختمانی انتخاب کنید که از لحاظ ظاهر و نمای بیرونی چیزی کم نداشته باشد حالا هر چقدر تمایل دارید در داخل دفتر خود برای دکوراسیون اداری هزینه کنید .

 

آسانسور را فراموش نکنید :

 

هنوز هم ساختمانهای اداری در مرکز شهر به چشم میخورند که متاسفانه دارای آسانسور نیستند اگر شما مشتریان و کارفرمایانی داری که هر روز به شما مراجعه میکنند اجاره و خرید یک دفتر را در این ساختمان بدون آسانسو.ر حتی در واحدهای طبقه پایین فراموش کنید بدنبال ساختمانی باشید که علاوه بر آسانسور دارای سیستم اطفا حریق و دربهای خروج اضطراری نیز باشد .

 

فضای مناسب برای سیگار کشیدن :

 

ممکن است شما هم نتوانید تمام نیروهایی را که استخدام میکنید مجبور کنید که دخانیات را ترک کنند پس بهتر است واقع بین باشید و با در نظر گرفتن فضاهای مناسب برای افراد سیگاری محیطی مناسب اینکار ایجاد کنید تا مجبور نشوند که از ساختمان خارج شوند زیرا اینکار باعث میشود تا زمان زیادی را از دست بدهند .

 

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری لوکس، توصیه هایی برای خرید مبل اداری لوکس