بهترین صندلی اداری

صندلی اداری مناسب یک از ارکان مهم هر شرکت است که توجه به آن امری مهم و ضروری است. اگر شما پس از گذراندن یک روز کاری پشت میزکار خود احساس خستگی کرده و در کمر ، گردن و یا پاهای خود احساس درد و یا کوفتگی می‌کنید ، مطمئناً یک فنجان چای می‌تواند بسیار دلچسب باشد و خستگی شما را تا حدودی از بین ببرد ، اما بهتر است دلیل این خستگی را جویا شویم و دریابیم که چه عاملی می‌تواند منشأ این کوفتگی و خستگی‌های غیر معمول باشد. پس انتخاب بهترین صندلی اداری امری مهم است.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

اولین عامل که مهمترین و اساسی ترین عامل احساس خستگی بعد از یک روز کاری ، که در این مقاله به آن می‌پردازیم ، امر خرید بهترین صندلی اداری فاقد ویژگی‌های ” ارگونومیک ” می‌باشد که موجب می‌شود شما در حین کار به قدر کافی احساس راحتی نکرده ، و پس از گذشت ساعات طولانی و اتمام کار احساس خستگی غیر عادی‌ را تجربه نمایید.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

در ادامه به ۶ مورد جالب توجه که شما در زمان خرید بهترین صندلی اداری می‌بایست در نظر داشته باشید و به آن‌ها توجه داشته باشید ، خواهیم پرداخت تا شما بتوانید در هنگام خرید و یا اجاره صندلی بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

نکته اول

ابتدایی‌ ترین نکته که می‌توان در رابطه با آن صحبت نمود ، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی می‌باشد که اندازه این ارتفاع متناسب با ارتفاع میزکار شما قابل تغییر است. پس قبل از اجاره صندلی مورد نظر حتما از وجود این قابلیت در صندلی مطمئن شوید. استاندارد ارتفاع نشیمن‌گاه از زمین ، می‌بایست چیزی حدود ۱۶ تا ۲۱ انیچ ( ۴۰٫۵ تا ۵۳٫۳۰ سانتیمتر) باشد که معمولا برای اکثر مصرف کنندگان قابل محاسبه است. به این دلیل در هنگام اجاره صندلی می‌بایست طول قد خود را نیز در نظر بگیرید. 

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

بر طبق مقاله سایت spine-health.com  در صورت نشستن فرد بر روی نشیمنی که با ارتفاع استاندارد تنظیم شده است ، کف پا با زاویه ۹۰ درجه بر روی زمینه بوده و قسمت ساعد و دست بر روی میز کار قرار می‌گیرند.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

 

نکته دوم

پشتی خمیده و انعطاف‌پذیر می‌تواند به شما تجربه یک روز کاری فوق‌العاده و بدون خستگی را هدیه دهد. همه ما خستگی پس از نشستن بر روی صندلی‌های سخت و غیر قابل انعطاف مدارس و آموزشگاه‌های گذشته را به خاطر داریم و می‌دانیم که عدم وجود انعطاف و نرمی در قسمت تکیه‌گاه و نشیمن موجب بروز خستگی می‌شود. بر اساس گفته متخصصان نشستن بر روی صندلی‌ ای با خمیدگی ۱۳۵ درجه کمترین فشار را به کمر شما وارد نموده و موجب راحتی و آسودگی شما در هنگام انجام امور خواهد شد. پس در هنگام اجاره صندلی این مورد را نیز مد نظر داشته باشید و از وجود فضا و انعطاف در تگیه‌گاه و نشیمن اطمینان حاصل نمایید. این مورد در انتخاب بهترین صندلی اداری مهم است.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد


نکته سوم

معمولا در حین انجام کار شما برای خود زمان های استراحت چند دقیقه‌ای را برنامه ریزی می‌کنید. حال که از راحتی پشتی و تکیه‌گاه بهترین صندلی اداری صندلی خود مطمئن شدید می‌بایست توجه داشته باشید که آیا صندلی اجاره‌ای مورد نظر دارای Armrest”” یا (محل قرار دادن دست‌ها) می‌باشد یا خیر. دلیل لزوم وجود “Armrest” این است که طبق مقالات و پیشنهادات وب‌سات spine-health حالت صحیح قرار دادن دست‌ها برای وارد شدن فشار کمتر به بازو و ساعد بگونه‌ای است که بازوی شما می‌بایست با ساعد شما زاویه ای تقریبا ۹۰ درجه ساخته و ساع شما نیز می‌بایست بر روی “Armrest”  قرار گیرد.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد


صندلی اداری استاندارد

 نکته چهارم

وجود نشیمن تولید شده از ابر و فوم‌هایی که به نشیمن عمق داده و اجازه دهد بدن در آن مقداری فرو رفته و احساس راحتی و نرمی را به مصرف‌کننده القا کند. طبق استاندارد‌های شناخته شده ، بدن شما می‌باست در نشیمن صندلی ۲ الی ۴ اینچ فرو رود که این میزان چیزی حدود ۵٫۵ الی ۱۰ سانتی متر می‌باشد ، در صورت رخ دادن این امر نشان‌ دهنده‌ی این است که گزینه‌ای انتخابی شما گزینه‌ی مناسبی برای خرید و یا اجاره صندلی بوده است.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد


نکته پنجم

یکی از نکاتی که راحتی را در هنگام استفاده از صندلی‌ها بوجود می‌آورد ، وجود چرخ‌ها در قسمت پایه صندلی‌هاست. اما توجه داشته باشید که تمام صندلی‌های چرخدار برای با یکدیگر متفاوت بوده و استفاده از هرکدام آن‌ها برای سطوح بخصوص خود مناسب می‌باشد. اگر میز کار خود را بر روی سطحی سخت و خشن قرار داده‌اید ، به شما اجاره صندلی چرخدار ، با چرخ‌های پلاستیکی را پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر میز کار خود را بر روی فرش و موکت قرار داده‌اید ، چرخ‌های سخت و فلزی به شما کمک می‌کند به راحتی جابجا شوید. این مورد در انتخاب بهترین صندلی اداری حائز اهمیت است.

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

نکته ششم

در نکته نهایی به پشتی صندلی می‌پردازیم. پشتی یکی از مهم ترین موارد در انتخاب و اجاره صندلی می‌باشد. زیرا اگر صندلی انتخاب شده از استاندارد‌ها برخوردار نباشد ، در دراز مدت می‌تواند مشکلات گرفتگی عضلات کمر و یا مشکلات نخائی را موجب شود. پس اگر شما روزانه مدت زیادی را در پشت میز کاری خود به سر می‌برید حتما این نکته را به خاطر داشته باشید.انتخاب بهترین صندلی اداری با پشتی قابل تنظیم ( ارتفاع – عمق) که بتوان تمام سطح کمر شما را پوشش دهد، می‌تواند از درد های کمر کاسته و به شما احساس راحتی هدیه کند.

بیشتر بخوانید: انواع کتابخانه اداری

صندلی اداری استاندارد

 حتما بخوانید:صندلی کارمندی راحت

10 نوع پشتی که هر کارمندی در محیط کار به آن نیاز دارد!

اگر شما در یک دفتر مشغول به کار هستید و از پشتی های طبی استفاده نمیکنید ، حتما کمر درد را تجربه کرده اید. جای تعجب ندارد که حدود 54% از افرادی که مبتلا به کمر در هستند ، مختص افرادی می باشد که در دفاتر مشغول به کار هستند و می توان این مشکل را به صندلی های آنها ربط داد و حدودا 10% از این افراد مشکل خود را از برخی راه ها و طب ها حل میکنند و بقیه این افراد پیگیر این درد دردناک نمی شوند و نمی یابند که چه چیزی باعث درد در این نقطه شده است.پشتی صندلی اداری

صندلی اداری استاندارد

  

در آمریکا سالانه برای درمان درد کمر حدود 50 میلیارد دلار هزینه می شود و اگر ما بتوانیم اقدامات لازم را برای درمان این درد انجام دهیم دیگر نیازی برای هزینه اضافی نمی باشد.

درد کمر به خصوص در افرادی که بیشتر وقتشان در دفاتر روی صندلی میگذرد ، ایجاد میشود و در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با برخی پشتی ها که مختصص کارکنان دفاتر می باشد ، آشنا سازیم.

صندلی اداری استاندارد

بهترین مدلهای پشتی صندلی اداری

1-پشتی نوع اول:

 

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

این نوع طراحی پشتی که مناسب برای صندلی می باشد ، یک طراحی ارتوپدی برای کاهش درد کمر می باشد و از قابلیت های آن این است که ستون فقرات شما را تنظیم می کند. این نوع پشتی از فوم ساخته شده است که هم بسیار در درمان کمر درد مناسب است و هم حمل و نقل آن آسان می باشد و می تواند پس از پایان وقت اداری خود آنرا به خانه ببرید و استفاده کنید و لازم بذکر است که این پشتی های طبی مقرون به صرفه هستند و هزینه زیادی ندارند.

2-پشتی نوع دوم:

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

این نوع پشتی که 100% نرم می باشد از فوم ساخته شده است و در درمان کمر درد بسیار مناسب است. این نوع پشتی دارای دو بند از قسمت پشتی می باشد و با استفاده از این دو بند می توانید آنرا از دو قسمت تنظیم کنید. این پشتی برای دردهای مزمن مانند: کمر درد ، دردهای عضلانی ، آرتروز و دیسک بسیار تاثیر گذار است.

3-پشتی نوع سوم:

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

نمونه پشتی صندلی اداری استاندارد

این نوع پشتی بسیار سبک می باشند پرا که در ساخت آن از مواد زیادی استفاده نشده است. این نوع پشتی که پشتی های زاویه دار ، نامیده می شوند بسیار سبک هستند و بابت آن هزینه کمتری خواهید داشت نسبت به پشتی های دیگر و این پشتی در حین نشستن روی صندلی می تواند ستون فقرات شما را تنظیم کند و حتی آنرا می توانید برای راحتی بیشتر در حین رانندگی هم استفاده کنید و با استفاده از این پشتی مطمئن باشید که احساس خوبی خواهید داشت.

4-پشتی نوع چهارم:

 

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

پشتی طبی که در عکس مشاهده می کنید یکی از راحتترن و نرم ترین پشتی های طبی برای استفاده می باشد. از این نوع پشتی می توانید حتی برای خواب ، زیر سرتان قرا دهید که احساس راحتی به شما خواهد داد و ابر داخلی آن از فوم با کیفیت بسیار زیادی درست شده است و به شکل منحصر بفردی می تواند ستون فقرات شما را تنطیم سازد.

5-پشتی نوع پنجم:

 

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

 

 

این نوع پشتی دارای 5 بند می باشد که بهتر می تواند ستون فقرات شما را تنظیم کند و در درمان کمر درد کمک به ویژه ایی می کند و گودی کمر را به نحو احسنت درمان می کند و از مبتلا شدن به کمر دردهای مزمن جلوگیری می کند.

6-پشتی نوع ششم:

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

این نوع پشتی که پشتی رولی D شکل نامیده می شود ، توسط فیزیوتراپ ها طراحی شده است و در قسمت بالایی کمر قرار می گیرد و این نوع پشتی به صرفه و کم هزینه می باشند.

7-پشتی نوع هفتم:

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

به این پشتی مدال طلای بهترین پشتی در جشنواره INPEX اهدا شد و کاربران آن اعلام کردند که این پشتی برای درمان کمر در های مزمن بسیار مناسب و مطلوب می باشند

8-پشتی نوع هشتم:

 

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

این نوع پشتی بسیار مناسب می باشند و در درمان کمر درد های مزمن بسیار تاثیر گذار است و می توانید مدت های طولانی به آن تکیه بدهید و به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد. متخصصان ارتوپد توصیه می کنند افرادی که ستون فقرات خود را عمل کرده اند از این پشتی های طبی برای درمان سریعتر استفاده کنند و افرادی که به فیبرومیالژیا مبتلا هستند توصیه می شود که از این نوع پشتی ها برای درمان خود استفاده کنند. از این نوع پشتی می توانید در مبلمان خانه تان ، صندلی های اتومبیل و غیره استفاده کنید. 

9- پشتی نوع نهم:

 

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

این نوع پشتی از بامبو و فوم با کیفیت ساخته شده است که برای درمان کمر درد بسیار مطلوب است و باتکیه دادن به آن احساسی خوبی خواهید داشت.

10-پشتی نوع دهم:

پشتی صندلی اداری-مبلمان اداری آدینا

 

این نوع پشتی ساده و مقرون به صرف می باشد و به شما در درمان کمر دردهای مزمن کمک می کند و این نوع پشتی یکی از بهترین ها برای انتخاب می باشد.

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .