اهمیت رنگ در مبلمان اداری

رنگ در مبل اداری موضوعی مهم و ضروری است که باعث افزایش نشاط و شادی در محیط کاری در جهت افزایش روحیه کار تیمی و تعاملات بهتر نفرات برای پیشبرد اهداف و ارزش های شرکت است. رنگ در محصولات اداری رابطه مستقیمی با روحیات کارکنان دارد ، برای مثال رنگ زرد شور و هیجان و انرژی را به کارکنان القا می کند ، و یا رنگ آبی می تواند برای فضاهایی که به ریاضیات و حساب نیاز است ، استفاده شود. با آدینا همراه باشید.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

  • رنگ در مبلمان اداری/رنگ احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد

انسان ها به رنگ بسیار حساس هستند. رنگ های مختلف باعث احساسات متفاوت می شوند. برای مثال رنگ بژ واقعا می تواند مشتریان را خسته کند و باعث شود آن ها کمتر به فکر خرید کردن بیافتند. شما می توانید خلق و خوی مشتریان و کارکنان خود را با اطمینان اعلام کنید که رنگ مبلمان اداری شما با نتیجه مورد نظر شما منطبق است. رنگ های شدید و تند تحریک کننده هستند ، در حالی که رنگ خاموش القا کننده آرامش و راحتی هستند.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

  • رنگ مبلمان اداری شما پیام هایی به مشتریان ارسال می کند

آیا شما آن را درک می کنید یا خیر ، رنگ یک پیام به مشتریان شما است. اینکه با رنگ به آنها می گویید چه محصولی برای شما مناسب است و یا برای فضای کاریتان بر حسب نور و نوع نقشه اتاق ها چه مبلمان اداری با رنگ خاص خود ، می تواند مناسب فضای کاری شما باشد. مبلمان اداری خوب مشتریان را جذب می کند که شما دقیقا باعث می شود شما به آن به عنوان جزیی جداناپذیر متصل شوید. همچنین پیامی را به شما می دهد که اطمینان دارید. رنگ در مبلمان اداری شما ، دلیلی است که باعث می شود به کارکنان اهمیت داده شود و این پیامی را می گوید که آنها دارایی های ارزشمندی هستند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مبلمان اداری با کیفیت

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

رنگ مناسب برای مبلمان اداری

برای یک صاحب کسب و کار ، انتخاب مناسب مبل اداری یک تصمیم مهم است. ممکن است در ابتدا آن را به تحقق نیندازید ، اما رنگ صندلیها ، میزها و محیط اطراف آن تاثیری ژرف در خلق و خوی کارکنان شما خواهد داشت. اگر مشکل شما در انتخاب رنگ مناسب برای دفترتان وجود دارد ، در اینجا سه بینش کلی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

۱/رنگ ها بر روان تاثیر می گذارند.

بسیاری از کسب و کارهای شناخته شده در حال حاضر رنگها را به نفع خود در آورده اند. فست فود های زنجیره های اغلب از رنگهای پرطرفدار استفاده می کنند تا به طور همزمان اشتها را تحریک کنند و همچنین باعث تشویق شما به سریعتر خوردن غدا می شود. این کار انگیزه مشتریان را برای سفارش مواد غذایی در طول زمان افزایش می دهد. همان اصول مربوط به تنظیم دفتر نیز صدق می کند. برای مثال ، قرمز رنگ بسیار تحریک کننده ای است. اثر رنگ قرمز می تواند مایه ایجاد ضربان قلب بالا شود ، پس برای محیط های کاری که نیاز به آرامش است ، بهتر است از قرمز استفاده نشود. از سوی دیگر ، آبی است برای ایجاد آرامش شناخته شده است. هنگام خرید مبلمان اداری باید به خاطر داشته باشید که این رنگ بر تمرکز کارکنان تاثیری ژرف می گذارد.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

۲/استانداردهای طراحی نماینده ای برای انتخاب رنگ

در حالی که انتخاب رنگ پاسخ های خاصی را در افراد ایجاد می کند ، استانداردهای طراحی به نیازهای خاص یک کسب و کار توجه دارند. به عنوان مثال ، یک شرکت حقوقی که می خواهد یک حرفه ای را به تیم و مشتریان خود بسپارد ، بهتر است در رنگ های خنثی یا خاموش مانند قهوه ای و خاکستری بیشتر تمرکز کند. از سوی دیگر ، یک دفتر که مشتاق نوآوری و خلاقیت است ، بهتر است با رنگ های روشن و دوستانه ارائه شود.

حتما بخوانید: استاندارد مبلمان اداری و ویژگیهای میز وصندلی و مبلمان اداری استاندارد

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن
۳/محل و دکوراسیون داخلی باید مکمل یکدیگر باشند.

دفاتر تمایل دارند که رنگ های مختلفی را نمایش دهند ، بنابراین مهم است که آنهایی را انتخاب کنید که همپوشانی و یا مکمل باشند. چرخه های رنگ یک ابزار عالی برای تعیین اینکه چه رنگ هایی بهترین هماهنگی را دارند ، هستند. با این حال ، از آنجا که مبلمان اداری یک سرمایه گذاری دراز مدت است ، بهتر است از کارشناسان طراحی برای یک نظر حرفه ای تماس بگیرید. در نهایت ، میزان نور طبیعی در دفتر شما می تواند نقش مهمی در این تصمیم دارد. اگر دفتر شما در معرض نور طبیعی قرار نگیرد ، رنگ های سبک تر و پرطرفدارتری را انتخاب کنید تا از ایجاد محیطی خفیف و کسل جلوگیری شود.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن

دکوراسیون داخلی برای دفتر شما ممکن است به عنوان یک کار کوچک ظاهر شود ، اما انتخابهایی که انجام می دهید ، بر این نکته تاثیر خواهد گذاشت که کسب و کار شما درک می شود و اینکه احساس کارکنان شما چگونه خواهد بود. کار را به آسانی انجام ندهید. یک فضای کاری ایده آل با رنگ ها برای خود خلق کنید.

رنگ در مبلمان اداری و اهمیت آن


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .