مبلمان اداری مدرن 

مبل اداری جدید باعث کنار گذاشته شدن سبک ها و شیوه های سبک اداری سنتی و قدیمی شده است و به عبارتی مبل اداری جدید پرتو جدیدی از ارائه سبک های نوین بر پایه موازین دنیای حرفه ای شده است. تنوع کلید اساسی در فضای کاری است. کابینت های فولادی قدیمی و مبلمانی با جزیات ظاهری فراوان از بین رفته اند. امروزه تولید کنندگان ، معماران داخلی و طراحان در حال رقابت برای معرفی محصولات جدیدی هستند که منعکس کننده تغییرات در اقتصاد ، فن آوری و نحوه کسب و کار و تجارت شده است.

مبلمان اداری جدید و مدرن

ایده صحیح در سبک جدید این است که نیازهای در حال رشد افراد در کسب و کار را در بر گیرد تا عملکرد و بهره وری را افزایش دهد. رویکرد انسان محور در طراحی دفتر کار در حال افزایش است. امروزه طراحان معتقد هستند که انتخاب مبلمان اداری باید با نیازهای افراد سازگار باشد ، و با اشکال مختلف کسب وکار انطباق وجود داشته باشد.

مبلمان اداری جدید و مدرن

طراحی محیط کاری بر اساس اصول کارایی ، هماهنگی ، زیبایی شناسی و عملکرد استوار است. محصولات مبل اداری جدید انعطاف پذیر ، ارگونومیک ، شیک و کاربردی هستند. برای به حداکثر رساندن عملکرد و بهره وری ، تولید کنندگان امروز به طور مداوم در طراحی های جدید کار می کنند. طراحی های جدید بیش از هر چیزی بر سادگی و بهره وری تمرکز دارد. این بدان معنا است که سادگی در دل خود نشانه هایی از زیبایی و تمرکز را دارد.

بیشتر بخوانید: انواع مبلمان اداری و انواع سبکهای دکوراسیون اداری

مبلمان اداری جدید و مدرن

مبل اداری مدرن

محصولات اداری مدرن برای سفارش جدید برای دفتر شما می تواند هر سرگرم کننده و قریب به اتفاق باشد. سفارش مبل اداری مدرن اغلب پیچیده تر از خرید تجهیزات اداری به دلیل چند عامل برای در نظر گرفتن وجود دارد. این که آیا شما تازه شروع کرده اید یا پیشاپیش خود را به دفتر خود می گذارید ، تصمیم بگیرید که چه قطعاتی برای خرید بخرید ، کار ساده ای نیست. در اینجا شش اشتباه رایج که مردم هنگام خرید مبلمان اداری انجام میدهند عبارتند از:

مبلمان اداری جدید و مدرن

انتخاب بیش از راحتی

صندلی اداری زیادی وجود دارند که خوب به نظر می رسند ، اما اگر آنها راحت نباشند ، این چیزی نیست. هنگام انتخاب مبلمان برای دفتر خود، راحتی کارکنان ، مشتریان و خودتان را در نظر بگیرید. زیبایی شناسی مهم است ، اما این چیزی نیست که ۱۰۰٪ تصمیم شما بر اساس آن باشد. فکر کنید که صندلی ها چند ساعت پس از نشستن در صندلی می بینند. قبل از خرید آن را به فروشگاه بروید و مبلمان اداری مدرن را آزمایش کنید. ممکن است به نظر یک قدم اضافی برسد ، اما در بلندمدت آن را پرداخت خواهد کرد.

مبلمان اداری جدید و مدرن

نظر کارکنان در ذهن

هر کس متفاوت است ، و آنچه ممکن است برای یک فرد راحت باشد ممکن است برای دیگران ناراحت کننده باشد. یک میز که برای کسی که بلند است کار می کند ممکن است برای کسی که کوتاه تر است یا بالعکس ناراحت باشد. یک صندلی با دستشویی ممکن است برای کارگر بزرگتر مناسب نباشد. علاوه بر این ، برخی از کارکنان ممکن است نیاز به ایستگاه های کار مشترک داشته باشند در حالی که دیگران ممکن است نیاز به جداول جداگانه داشته باشند. وقتی یک قطعه جدید مبلمان اداری مدرن را خریداری می کنید ، کارکنان خود را در نظر بگیرید. در نهایت ، کارکنان شما هر روز از مبلمان استفاده می کنند ، بنابراین مهم است که آنچه که خرید می کنید نیز برای آنها کار می کند.

برای مطالعه بیشتر شما:چیدمان مبلمان اداری ، ارائه راهکارهای کاربردی برای چیدمان بهتر ملزومات اداری


مبلمان اداری جدید و مدرن

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری جدید و مدرن

خرید بدون برنامه

مانند هر سرمایه گذاری بزرگ ، خرید به طرز دلخواه می تواند شما را به تصمیم خود پشیمان کند. در نظر بگیرید که آیتم مورد استفاده قرار خواهد گرفت یا اینکه یک آیتم برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. اگر در حال رفتن به یک دفتر بزرگتر هستید ، در نظر بگیرید که دفتر جدید نیاز دارد. همچنین به مبلمان اداری مدرن مورد نظر خود نگاه کنید. پیدا کردن آنچه که کارکنان خود را در مورد تنظیم قدیمی خود و آنچه که آنها می خواهم در جدید را ببینید. مهمتر از همه ، فکر کردن بلند مدت.

مبلمان اداری جدید و مدرن

انتخاب قیمت بیش از کیفیت

یک مورد با قیمت پایین تر ممکن است به کیف پول و بودجه شما جذاب باشد ، اما کیفیت آن ممکن است به عنوان یک محصول گران قیمت نباشد. به عنوان مثال ، در حالی که دو صندلی ممکن است شبیه باشند ، گران تر از دو می تواند دو تا سه برابر طول بکشد. در این مورد ، شما می توانید پول بیشتری را با محصول گران تر دریافت کنید.

مبلمان اداری جدید و مدرن

رنگ های نامناسب

تولید کنندگان مختلف ممکن است یک نام برای یک رنگ داشته باشند ، اما ممکن است رنگها مطابقت نداشته باشند. برای اجتناب از ناسازگاری ، از لوازم تولید شده از یک تولید کننده سعی کنید که سفارش دهید. اگر می خواهید از سازندگان مختلف سفارش دهید ، قبل از خرید ، موارد موجود در فروشگاه را بررسی کنید. این به شما این امکان را می دهد که رنگ ها را به سمت کنار نگاه کنید تا ببینید که آیا آنها یکدیگر را تطبیق می دهند یا تعریف می کنند.

مبلمان اداری جدید و مدرن

تست کردن مبلمان

گفتن “قبل از خرید” سعی کنید برای مبل اداری مدرن صادق باشید. به فروشگاه بروید ، در صندلی های مختلف نشسته و به میزهای مختلف نگاه کنید. این اگر صندلی که دوست دارید می توانید زیر میز که دوست دارید می توانید. ببینید که صندلی اتاق کنفرانس شما با جدول شما چه می کند. تست کردن مبلمان اداری زمان زیادی را صرف نمیکند و شما می توانید پول زیادی را در خرید اقلام اشتباه صرفه جویی کنید.

مبلمان اداری جدید و مدرن


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .