در ابتدای انتخاب مبلمان اداری برای دفتر خانه ، مهم است که درک کنیم: این یک اتاق جداگانه است یا یک محل کار در یکی از اتاق ها. مبلمان را می توان در یک اتاق جداگانه با یک مجموعه جداگانه انتخاب کرد ، صرف نظر از سبک مبلمان سایر اتاق های خانه یا آپارتمان. اگر این مبلمان بخشی از یک اتاق نشیمن باشد ، تلفیق آن تا حد ممکن هماهنگ با فضای داخلی ایجاد شده ضروری است.

 

 office-furniture-selective-features

 

 مبلمان اداری باید با توجه به سبک اتاق داخلی انتخاب شوند:

 کلاسیک

سبک کلاسیک استاندارد مهار و عملکرد است. او استاد خود را فردی توصیف می کند که در معرض احساسات زائد نیست ، و این باعث می شود که او با کار مولد هماهنگ شود. فضای داخلی کابینت به سبک کلاسیک هندسه خطوط صحیح و استاندارد سازی اشکال است. عناصر داخلی اصلی سبک های مدرن در کلاسیک قابل قبول نیست.

 

 office-furniture-selective-features

 

 ویژگی های سبک کلاسیک:

از مواد طبیعی استفاده می شود. به ویژه به دنبال گونه های چوبی است

رنگ های کلاسیک رنگ های پاستلی و تیره (خاکستری ، مشکی ، شکلاتی ، قهوه ای) هستند

برای کلاسیک ها ، استحکام مشخصه ، زبری ، انبوه

تعداد اقلام موجود در دفاتر خانه به سبک کلاسیک حداقل است

 

 office-furniture-selective-features

 

 فناوری پیشرفته

یکی از محبوب ترین سبک های مدرن اداری در نظر گرفته شده است. این سبک مدیون ارتباطات شرکتی است. سبک با تکنولوژی بالا با فضا ، نور فراوان ، طراحی متفکرانه و نبود چیزهای غیر ضروری مشخص می شود.

 

office-furniture-selective-features

 

 ویژگی های سبک پیشرفته:

پیشخوان و قفسه های شیشه ای

درهای کشویی

بلبرینگ های کروم

میز بزرگ

 

 office-furniture-selective-features

 

 مینیمالیسم

این سبک شامل حداقل مبلمان در دفتر است. معمولاً مینیمالیسم توسط طراحان عمدتا جوان انتخاب می شود.

 

 office-furniture-selective-features

 

 ویژگی های سبک مینیمالیسم:

تسلط بر رنگ های سفید و خاکستری

طراحی ساده

عملکرد تمام عناصر مبلمان

استفاده از شیشه و پلاستیک

 

 office-furniture-selective-features

 

 حتما بخوانید : مبلمان اداری ؛ نمونه ها و پیشنهادهای سبک


 سفید

در دفتر خانه ، مبلمان سفید همیشه زیبا هستند. علاوه بر این ، دفتر کار با رنگ سفید یک روند مد است. ایده آل برای یک فضای کوچک ، اجازه می دهد تا آن را متناسب با کار است. مبلمان سفید به طور هماهنگ با رنگ های خاکستری و قهوه ای ترکیب شده است. این می تواند هم ترکیبی موفق با عناصر داخلی و سایر مبلمان باشد.

 

 office-furniture-selective-features

 

 رنگ بژ

تن های بژ برای دفتر از همه کاره ترین است. این رنگ آرامش و ثبات می بخشد. در ترکیب با سایه های طبیعی دیگر ، بژ گفتگوی دلپذیری را روی یک فنجان قهوه ایجاد می کند. در عین حال ، مبلمان در رنگ بژ بسیار شیک به نظر می رسد و بر پیچیدگی میزبان یا صاحب دفتر تأکید می کند.

 

 office-furniture-selective-features

 

 خاکستری

این رنگ همیشه استاندارد مینیمالیسم در نظر گرفته شده است. این کار ربایی نمی کند ، برعکس ، به تمرکز و سازگاری با بهره وری کمک می کند. به همین دلیل مبلمان خاکستری در ادارات بسیار محبوب هستند. این بسیار کاربردی است و به حداقل مراقبت نیاز دارد ، همیشه با گلهای سفید ، سبز و نارنجی مطابقت دارد.

 

 office-furniture-selective-features

 

 رنگ قهوه ای

طبق سنت ، رنگ های قهوه ای با موفقیت و رفاه همراه است. مبلمان در سایه های قهوه ای هرگز جز موارد کلاسیک قدیمی محسوب نمی شوند. تمام سایه های این طیف به تمرکز و تصمیم گیری صحیح کمک می کند. در طراحی مدرن ، اغلب ممکن است یک دسته از مبلمان قهوه ای تیره را برای یک دفتر با زمینه روشن مشاهده کنید.

 

 office-furniture-selective-features

 

 قرمز

رنگ قرمز مبلمان در فضای داخلی کابینت توسط افراد با ذهن غیر معمول قدردانی می شود ، آنها تمایل به تصمیم گیری سریع دارند ، یک نظافت خاص در کار است. دارندگان دفاتر قرمز به طور کلی بسیار فعال هستند و تحمل فرایندهای کند را ندارند. رنگ قرمز بیشتر افراد را اذیت می کند ، بنابراین همیشه نمی توان برای مدت طولانی در چنین مطب ماند. در این حالت ، توصیه می شود آن را با سایه های آرام تر رقیق کنید و همچنین از رنگ های ملایم طیف قرمز استفاده کنید.

 

 office-furniture-selective-features

 

 برای مطالعه بیشتر شما : نحوه تزئین و تنظیم دفتر کار در منزل

 

 مبلمان اداری از مواد مختلف ساخته شده است. بیایید محبوب ترین ها را بررسی کنیم:

 چوب جامد

تخته یک ماده اکولوژیکی و خالص است که کاملاً از چوب طبیعی ساخته شده است. این ماده کاملاً گران قیمت است که مبلمان لوکس از آن ساخته می شود. مبلمان چوبی جامد از تخته های چوبی ، کامل و چسبیده به یکدیگر ساخته شده است. کیفیت چوب به وجود گره ها و لایه های غیر مشخص ، تراکم علامت های سالانه بستگی دارد.

 

 office-furniture-selective-features

 

ارزش ، ظاهر و هدف مبلمان تا حد زیادی به نوع چوب بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک طرفدار درختان راش برای تولید مبلمان سبک ایده آل است. خود ماده فوق العاده سخت و انعطاف پذیر است.

بلوط جامد به دلیل ماندگاری بسیار مشهور است. چوب بلوط دارای سایه های متنوعی است: از سفید مایل به زرد تا قهوه ای زرد. اغلب اوقات می توانید مبلمان اداری را از چوب بلوط پیدا کنید.

چوب خاکستر کمی سخت تر از بلوط است ، اما دارای انعطاف پذیری و کشش خوبی نیز می باشد. مبلمان محبوب در خاکستر حک شده و منحنی. روکش نیز از این چوب ساخته می شود. چوب خاکستر غنی از رنگهای مختلف طلایی است.

 

office-furniture-selective-features

 

 ام دی اف

MDF کسری نازک از یک درخت است. به عبارت دیگر ، این ماده یک تخته فیبر با چگالی متوسط است که از خاک اره ریز تقسیم شده ساخته شده است. ورق های MDF از مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و بخار و همچنین کلاس محیطی نسبتاً بالایی برخوردار هستند ، زیرا ذرات مواد توسط پارافین و لیگنین به هم چسبیده اند.

 

 office-furniture-selective-features

 

ویژگی خاص MDF ، بافت کاملاً صاف آن است. صاف ، یکنواخت و بسیار متراکم است. از معایب آن می توان به حساسیت جزئی به آسیب مکانیکی اشاره کرد: سقوط تصادفی یک جسم سنگین روی میز یا مبلمان می تواند منجر به تشکیل برجستگی شود.

به عنوان یک قاعده ، تخته MDF به صورت بصری از بافت چوب طبیعی تقلید می کند. از نظر هزینه ارزان تر از چوب است در حالی که می تواند از نظر زیبایی و طبیعی بودن با آن رقابت کند.

 

 office-furniture-selective-features

 

 نئوپان

تخته خرده چوب لمینت ، یک تخته خرده چوب لمینت است ، یعنی تراشه های درشت ، که با فشار دادن داغ به شکل ورق در می آیند. فرمالدئید که به عنوان چسب دهنده الیاف چوب عمل می کند ، ماده دیگری در فرآیند تولید تخته است.

 

office-furniture-selective-features

 

 مدل ها و اجزا

از بین یک سری مبلمان ، عناصر جداگانه مجموعه مبلمان را ماژول می نامند و کل مجموعه مبلمان مدولار نامیده می شود. تعداد عناصر و ماژول ها به اندازه اتاق و تنظیمات صاحب مبلمان بستگی دارد.

 

مبلمان اصلی دفتر یک میز است. چندین پیکربندی دسک تاپ وجود دارد. این می تواند یک سطح کار ساده خطی یا ارگونومیک باشد. علاوه بر این ، جدول می تواند پیشوند ویژه ای برای مذاکرات مختصر توجیهی داشته باشد. ضخامت قسمت بالا به سری مبلمان و موادی که از آن ساخته شده بستگی خواهد داشت.

 

 

صندلی یکی از مهمترین مبلمان اداری است. این عمدتا به شرایط کار دلپذیر بستگی دارد. در اولویت مدل با پشت ارگونومیک. پایه صندلی می تواند پلاستیکی ، کرومی یا چوبی طبیعی ، روی کاستورها یا چهار پایه باشد. روکش مبلمان متفاوت است: چرم ، چرم مصنوعی یا پارچه.

 

office-furniture-selective-features

 

 

 

برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در مورد دکوراسیون اداری با شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید