توصیه های مفید برای انتخاب لوازم اداری برای دکوراسیون اداری 

 

همه افراد برای زیبایی و چیدمان منزل خود وقت کافی صرف میکنند و همواره تلاششان بر این پایه استوار است تا این دکوراسیون داخلی و چیدمان اتاقها ، منزل را به فضایی زیبا ، چشم نواز و پر از آرامش تبدیل کند . امروزه بیشتر کارکنان محیط کار را نه منزل دوم بلکه با توجه به ساعاتی که در آن وقت سپری میکنند به مثابه منزل اول در نظر میگیرند و این نکته برای صاحبان کسب و کار نیز پوشیده نیست که عمده اوقات کارکنانشان در محیط کار و اتاق های اداری سپری میگردد ،با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است از اصول طراحی و دکوراسیون داخلی برای چیدمان محیط اداری استفاده نمود .قطعا هر قدر پیاده سازی این دکوراسیون با اصول علمی و روانشناسی همراه باشد و محیط اداری را به یک محیط زیبا ،با نظم و ترتیب، و هارمونیک تبدیل کند بهره وری و روحیه کاری و انگیزشی پرسنل به میزان قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت

ما امروز در تحریریه تخصصی وبلاگ آدینا به نکات ریز و خاصی اشاره خواهیم کرد که شما با اجرای آن یقینا به محیط اداری زیباتری خواهید رسید در ادامه با مبلمان اداری ادینا همراه باشید :

با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .

بیشتر بخوانید :لمس ارامش با مبلمان اداری ادینا 

چگونگی طراحی دکوراسیون اداری و پیاده سازی آن در فضای کار 

یقینا در هر اداره ای پرسنل با سلایق گوناگون و مسئولیتهای متفاوت مشغول به فعالیت میباشند در اینصورت برای افزایش شادمانی و آسایش آنها که یقینا تاثیر مستقیم بر بهره وری آنان خواهد داشت باید دست به طراحی منحصر بفرد برای تک تک اتاقها بزنید

خوب بهتر است ابتدا از اتاق شخصی شروع کنیم که با توجه به جایگاه سازمانی دارای بالاترین مقام و مسئولیت در یک سازمان میباشد بله درست حدس زدید آقای مدیر عامل . بهمین دلیل باید از بهترین طراحی و دکوراسیون داخلی برای اتاق مدیریت استفاده کرد تا هم حس خوبی به مدیر ارشد سازمان منتقل شود و هم به افرادیکه بعنوان مشتریان و کارفرمایان اصلی با ایشان جلسه دارند .

 

لوازم اداری مناسب برای اتاق مدیریت 

 

در زمان طراحی اتاق مدیریت میتوانیم آنرا به  چند قسمت مجزا تقسیم کنیم و هر بخش را بصورت جداگانه مورد توجه قرار داده  و برای آن برنامه ریزی کنیم ، اولین توصیه مشاورین آدینا به شما اینست که در انتخاب میز مدیریت عامل نهایت وسواس را داشته باشید و بعبارت دیگر در انتخاب این میز اداری بیشترین دقت را بخرج دهید میز و صندلی اداری ای که انتخاب میکنید باید بیانگر شان و جایگاه مدیر عامل باشد .

از دیگر ملزومات اداری که برای هر اتاق مدیریت ضروری و حیاتی است میتوان به میز کنفرانس که عمدتا در مجاورت میز مدیریت قرار میگیرد اشاره کرد الین میز کنفرانس بسته به فضای اتاق مدیریت بین 2الی 10نفره میتواند باشد .صندلی کنفرانس نیز باید متناسب با میز کنفرانس انتخاب گردد شما برای تهیه میز و صندلی کنفرانس میتوانید به سایت ما به آدرس Adyina.comمراجعه نمایید .

بخشی که عمدتا در هر اتاق مدیریت وجود دارد فضایی است که برای پذیرایی از مهمانان رسمی مدیر عامل در نظر گرفته میشود این فضا معمولا با دو الی چند مبل تک نفره و یک مبل دونفره و همچنین یک میز پذیرایی اصلی و چند عدد میز عسلی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته میشود . مبلمان اداری آدینا با ارائه مجموعه متنوعی از مبل و نیم ست اداری در این بخش پیشرو میباشد شما میتوانید با مراجعه به این آدرس https://www.adyina.com/sofa-and-a-half-set/از مبل و نیم ست اداری مدرن و کلاسیک ما بازدید نمایید .

حتما بخوانید :انتخاب چوب برای مبلمان اداری

 

هر اتاق مدیریت با یک کتابخانه ، یا ویترین یا کتابخانه خاص مدیریت که کردانزا نامیده میشود مزین میگردد این کتابخانه ها بیشتر نمایشی بوده و اسناد مهم شرکت در آنها نگهداری نمیشود عمدتا از ویترین اتاق مدیریت برای نمایش انواع لوح و مجسمه های شرکت استفاده میشود .

این نکته را از مشاورین و طراحان شرکت آدینا بخاطر داشته باشید که درزمان چیدمان اتاق مدیریت میتوانید فضا را بصورت ترکیبی و تلفیقی طراحی نمایید بدین معنا که هم از سبک نوین و مدرن و هم از سبک سنتی در طراحی و چیدمان استفاده کنید البیته اینکار ظرافتهای خاص خودش را دارد اگر میخواهید کار طراحی اتاق مدیریت خود را توسط طراحان حرفه ای و کارامد آدینا انجام دهید لطفا با شماره 02144620086تماس حاصل فرمایید .

ملزومات مورد نیاز برای طراحی و دکوراسیون اداری اتاق کارمندان و کارشناسان 

عمدتا در شرکتهای امروزی و مدرن مشکل کمبود فضا به چشم میخورد و این اهمیت طراحی علمی چیدمان را بیش از بیش نشان میدهد .فضایی که برای فعالیت کارشناسان در نظر گرفته شده است آنچنان بزرگ نخواهد بود که در آن بتوانند آزادانه و با صدای بلند صحبت و تبادل نظر کنند در اینصورت باید با طراحی صحیح و استفاده بهینه از فضای موجود حریمی خصوصی برای آنها تعیین کرد این کار علاوه بر زیبایی محیط اداری باعث بالارفتن رضایت پرسنل نیز خواهد شد . شاید به همین دلیل است که میتوان پارتیشن را یکی از مهمترین ارکان لوازم و ملزومات اداری در ادارات نام برد .

ما در وبلاگ آدینا در مورد انتخاب صندلی اداری ارگونومیک بیش از دهها مقاله ارائه نموده ایم و اهمیت استفاده از آن را از منظرهای متفاوت به مشتریان خود گوشزد کرده ایم ولی با این حال باز تاکید میکنیم انتخاب میز و صندلی اداری ارگونومیک برای پرسنل یک الزام و یک باید اساسی است .

در زمان طراحی فضای اداری مربوط به کارمندان از نقش رنگ غافل نشوید اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید با مراجعه به وبلاگ ما میتوانید مقالات متعددی که در مورد تاثیر رنگها در دکوراسیون اداری را تبیین کرده است مطالعه نمایید

 

استفاده از فایلینگ و کتابخانه های اداری کارشناسی و کارمندی کوتاه و بلند رانیز بخاطر داشته باشید زیرا اینها  یکی دیگر از ملزومات مورد نیاز کارمندان شرکت میباشند

اگر کارمندان شما دارای ارباب رجوع میباشند درست کردن فضایی برای حضور آنها و همچنین پذیرایی از آنها را با انواع صندلی های انتظار و نیم ست های اداری امکانپذیر نمایید .

شعار ما در آدینا "پاسخی شایسته به سلیقه شما " میباشد . کارشناسان و مشاوران زبده آدینا منتظر تماس شما برای ارائه خدمات دکوراسیون اداری میباشند .