پارتیشن اداری لوکس

پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره در بحث مبلمان اداری و دکوراسیون اداری و آگاهی از شناخت آن می تواند در انتخاب ما برای برخورداری از یک محیط کاری مناسب ، مفید باشد. پارتیشن دوجداره با ۱۶ میلیمتری با ام دی اف ساخته می شود که تمام لبه های ام دی اف با نوار PVC  عایق شده اند. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد که به صورت کوتاه ، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد. ارتفاع آنها به مواردی همچون جریان گردش هوا و عایق بودن صدا مرتبط است. در این نوع پارتیشن ها از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در فضای کاری می تواند متفاوت باشد.

پارتیشن اداری لوکس

انواع پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره ام دی اف از بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های دوجداره می باشند که البته بسته بر کاربری مورد نظر به انواع مختلف تقسیم می شود. ولی بطور کلی از دو جداره تشکیل شده که از پانل MDF و یا قاب های شیشه خور ایجاد شده اند.

پارتیشن اداری لوکس

محصولات پارتیشن دو جداره به چند دسته تقسیم کرده است که اولین گروه از پارتیشن دو جداره ، پارتیشن دو جداره ام دی اف می باشد که این نوع پارتیشن به عنوان پارتیشن دفتر کار استفاده میشود که همانگونه که ذکر شد از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که مقدار متر مربعی که پانل پرکننده و یا شیشه تشکیل می دهد تاثیری روی قیمت پارتیشن دو جداره ندارد. در این نوع پارتیشن از ام دی اف ۱۶ میلیمتری با روکش ملامینه استفاده می شود و در قسمتهای شیشه نیز از شیشه های ۴ و ۶ میلیمتری با توان سنبلاست استفاده می گردد.

پارتیشن اداری لوکس

نوع دیگر پارتیشن پارتیشن شیشه ای می باشد که از آلیاژ آلومینیوم و استیل پروفیل تشکیل شده که از کیفیت بالایی برخوردار است. که می تواند بسته به میزان هزینه و سلیقه مشتری متغییر باشد.

پارتیشن اداری لوکس

سئوالات متداول در مورد پارتیشن اداری

پرسش: انواع پارتیشن های دو جداره کدام است؟
 
پاسخ: پارتیشن های دو جداره بصورت کلی به دو نوع پارتیشن های دو جداره غیر آگوستیک و پارتیشن های دو جداره آگوستیک تقسیم میشود

 
bullet پرسش: مزیت پارتیشن دوجداره چیست؟
 
پاسخ: علت پارتیشن های دو جداره استفاده از سیستم ساندویچ پانل بوده که علاوه بر داشتن مقاومت و استقرار خوب به سبب قطر زیاد که باعث میشود در حالت استقرار مثال یک دیوار اصلی عمل نماید و بدلیل داشت دو جداره و فضای خالی بین آنها وزن زیادی نداشته و بار قابل توجهی محصوب نمیشود و از لحاظ سازهای فشاری به سازه نمی آورد و لی در عین حال دو جداره بوده و از لحاظ آگوستیکی نیز بهتر از پارتیشن های تک جداره عمل نموده و به زبان ساده بیشتر مانع رد و بدل شدن صدای محیط میگردد.

 
bullet پرسش: پارتیشن دو جداره چیست؟
 
پاسخ: پارتین دو جداره پارتیشنی است که شامل دو جداره دیواره پانل میباشد از هر دو طرف پارتیشن به اسکلت متصل شده و آن را پوشش میدهد.
 
bullet پرسش: مراحل پارتیشن بندی چیست؟
 
پاسخ: مراحل تهیه و اجرای یک پارتیشن بندی دو جداره و تک جداره در آدینا به شرح ذیل می باشد
۱.مشاوره تلفنی کارفرمای محترم که ما را برای پارتیشن بندی انتخاب کرده است.
۲. مشاوره تخصصی که معمولا به همراه بازدید کارشناس آدینا از محل پروژه انجام می گیرد که در این مرحله کارشناس با گرفتن اطلاعات کامل از کارفرما اقدام به برداشت مهندسی پلان و طراحی اولیه کرده و بر اساس نیاز و هدف کارفرما از پارتیشن بندی طرح اولیه تهیه و ارائه می شود.
۳. ارائه طرح اولیه تهیه شده و مذاکره و مشاوره برای تایید و یا اصلاحات احتمالی طرح ارائه شده در راستای رسیدن به طرح ایده آل.
۴. ارائه و تایید طرح نهایی بعد از طراحی و مشاوره های لازم که در این مرحله هیچ محدودیتی برای تعداد طرح ها وجود ندارد و تا زمانی که نظر کارفرما کاملا تامین گردد طراحی ادامه پیدا کرده و تیم طراحی مربوطه موظف به طراحی چندین باره می باشد .
۵. تنظیم قرارداد و فاکتور خرید پس از تایید طرح فاینال و شروع عملیات و تولید محصولات بر اساس طرح تایید شده.
پارتیشن اداری لوکس
 
bullet پرسش: نحوه محاسبه قیمت پارتیشن تک جداره چگونه است؟
 
پاسخ: در تعیین قیمت پارتیشن های تک جداره نیز آدینا همان سیاست کلی کیفیت برتر و قیمت پایین را سر لوحه خود قرار داده و با سیاست مشتری مداری با حاشیه سود حداقلی ولی پایدار عمل می کند.


bullet پرسش: نحوه محاسبه قیمت پارتیشن دو جداره چگونه است؟
 
پاسخ: شیوه های متفاوتی برای محاسبه قیمت پارتیشن دو جداره از طریق شرکت ها بکار گرفته می شود که سیاست گذاری اولیه تعیین کننده آن می باشد که غالبا سود شرکت در درجه اول اهمیت شرکت ها قرار دارد ولی همان طور که ملاحظه می شود در آدینا رضایتمندی مشتری تنها سیاست کاری و تعیین کننده می باشد چرا که ما معتقدیم رضایتمندی مشتری نیز حداقل سود را ولی پایدار در پی خواهد داشت و با یک نگاه و مقایسه با محصولات سایر شرکت ها براحتی می توان به نتیجه رسید که قیمت محصولات آدینا با کیفیت ارائه شده بسیار پایین تر از قیمت واقعی استاندارد روز محاسبه گردیده است. بنا بر این سیاست در آدینا محاسبه قیمت پارتیشن به دقت با در نظر گرفتن حداقل سود تعیین شده است و شیوه محاسبه نیز کاملا روشن و مفهوم و ثابت می باشد.
پارتیشن اداری لوکس
 
bullet پرسش: قابلیت داکتینگ پارتیشن چیست؟
 
پاسخ: همان طور که اشاره شد پارتیشن دوجداره آدینا در مدل های پارتیشن دو جداره و پارتیشن دو جداره های تک اسکلت بندی به طوری می باشد که به ما این اجازه را می دهد که در طول و ارتفاع پارتیشن فضای عبور سیم و کابل های مورد نیاز را داشته باشیم و نیاز ما را به داکت های روکار مرتفع می سازد.

 پارتیشن اداری لوکس
bullet پرسش: قابلیت پارتیشن ؟
 
پاسخ: پارتیشن در مدل های مختلف دارای قابلیت های متفاوتی است ولی در تولیدات گروه آدینا  بعضی از قابلیت ها در پارتیشن های دو جداره عمومیت دارند. پارتیشن های دو جداره آدینا در مدل های متنوع  قابلیت داکتینگ داشته و می توان کلیه سیم های الکترونیکی و برقی را از داخل پارتیشن عبور داد و از استفاده از داکت های رو کار پرهیز کرد. سیستم تولید مدولار نیز به ما این اجازه را می دهد که به سبب مدولار بودن مدل های تولیدی پارتیشن های آدینا آن را از محل نصب قبلی برداشته و در محل جدید مجددا اسمبل کنیم.
پارتیشن اداری لوکس
 
bullet پرسش: مناسب ترین ارتفاع پارتیشن ؟
 
پاسخ: ارتفاع پارتیشن دوجداره در مدل های مختلف کاملا اختیاری بوده و می توان با توجه به نیاز ما از پارتیشن ارتفاع مناسب را انتخاب کرد. بطور مثال در فضاهایی که ما می خواهیم فقط حریم کاری پرسنل مشخص شود ولی آنها بتوانند در موقع لزوم با یکدیگر ارتباط ایجاد کنند می توان از پارتیشن های کوتاه نیم قد استفاده کرد بطوری که کارکنان در هنگام نشستن از دید خارج و در هنگام ایستادن یکدیگر را می بینند در این حالت معمولا از ارتفاع ۱۲۰ تا ۱۵۰ استفاده می شود که می توان با ۲۰ تا ۴۰ سانتیمتر از پارتیشن را پنجره و مابقی را پانل استفاده کرد و در مواقعی که نیاز به دیوار داشته و هدف جداسازی کامل فضا ها از یکدیگر باشد می توان پارتیشن را تا سقف ادامه داد تا فضا ها دارای یک دیوار کامل شوند.

 پارتیشن اداری لوکس
bullet پرسش: مناسب ترین پارتیشن چیست ؟
 
پاسخ: با توجه به نیاز ما از دیواید کردن فضا و استفاده از پارتیشن می توان مناسب ترین پارتیشن را بر حسب نیاز انتخاب کرد. در برخی فضاها بنا بر حساس بودن فیلد کاری ، ما به دنبال داشتن فضاهایی با حداکثر privacy و استقلال هستیم که این امر ما را بر آن میدارد تا پارتیشنی را انتخاب کنیم تا بالاترین privacy را هم از لحاظ بصری و هم از لحاض شنوایی به فضای ما دهد که در این صورت مناسب ترین مدل ، مدل پارتیشن دو جداره تا سقف می باشد که بالاترین درجه آگوستیکی را دارا می باشد و از لحاظ بصری نیز با استفاده از کرکره های میانی به طور دلخواه هر زمان می توانیم با بستن کرکره در حالت بسته نیز استقلال کامل ایجاد شود ولی در مواردی نیز که می خواهیم فضا را بصورت باز داشته باشیم می توانیم از پارتیشن های کوتاه یا با پانل های شیشه ای استفاده نماییم.
پارتیشن اداری لوکس
bullet پرسش: پارتیشن دو جداره آلومینیوم چیست؟
 
پاسخ: پارتیشن دو جداره آلومینیوم همان پارتیشنی دو جداره است که اسکلت آن از آلومینیوم تشکیل شده است که البته کیفیت آلومینیم مصرفی آن در برندها و کارخانه های مختلف ، متفاوت بوده و این امر نیز کاملا در کیفیت پارتیشن تاثیر گذاشته است.
سابق بر این یه علت مناسب بودن قیمت آلومینیوم استفاده ار آلومینیوم در فریم پارتیشن رواج پیدا کرد ولی استقامت و قدرت ضربه گیری و زیبایی پارتیشن با فریم آلومیمیوم نسبت به پارتیشن های با فریم چوبی و ام دی اف معمولا پایین تر می باشد.

 
bullet پرسش: اجزا و قسمت های تشکیل دهنده پارتیشن دوجداره چیست؟
 
پاسخ: بطور کلی پارتیشن ها چه دو جداره و چه تک جداره از دو قسمت اسکلت و پانل های روی اسکلت و قاب های شیشه ای تشکیل شده اند که در مدل های مختلف از آنها متریال این سه قسمت می تواند متفاوت باشد.

 پارتیشن اداری لوکس
bullet پرسش: متریال پارتیشن دوجداره چیست ؟
 
پاسخ: همان طور که اشاره شد پارتیشن دوجداره به سه نوع حالت تک ، فیگارو و شانل تقسیم می شود البته نوع دیگری از پارتیشن دوجداره تمام شیشه می باشد که کلا از متریال شیشه با فریم های آلومینیم تشکیل شده است.
ولی در پارتیشن دوجداره های تک عموما از ام دی اف های گلاس یا ام دی اف های چرمی استفاده می شود. این امر باعث شده تا قیمت این نوع پارتیشن از مدل های دیگر بیشتر باشد.



 
bullet پرسش: پارتیشن های دو جداره ام دی افMDF
 
پاسخ: پارتیشن دو جداره ام دی اف انواع به دو نوع های تک و دو جداره  تقسیم می شود
 
bullet پرسش: پارتیشن دو جداره آگوستیک چیست؟
 
پاسخ: در این نوع پارتیشن از پانلهای سایلنت استفاده شده و در قسمتهای شیشه خور نیز از شیشه های دو جداره آپر مین دو جداره با گاز میانی سایلنت برای اولین بار استفاده میشود که تکنولوژی این نوع پارتیشن کاملا اختصاصی بوده که علاوه بر رسیده به درجه آگوستیکی بسیار بالا از وز بسیار ایده آل و قیمت بسیار مناسب برخوردار میباشد که باعث شده که دیوایدری به زیبایی تمام و کاملا دکورتیو را با درجه آگوستیکی بسیار بالا در محیط داشته باشیم و براحتی بتوانیم آلودگی صوتی محیط را به پتیین ترین درجه خود برسانیم
 
bullet پرسش: انواع پارتیشن های دکورتیو کدام است؟
 
پاسخ: پارتیشن های دکورتیو عمدتا از متریال و پانلهای پوشش دار استفاده میشود که برای سهولت و سرعت بالا بصورت ساندویچ پنل درامده و سرفا با برش ، ریسایز کرده در پارتیشن مورد استفاده قرار میگیرد که بنا به کاربرد آن به پارتیشنهای دو جداره و پارتیشن های تک جداره تقسیم میشود.
 
bullet پرسش: انواع پارتیشن ساده کدام است؟
 
پاسخ: پارتیشن های ساده میتواند از پانلهای گچی پیشساخته و دیوارهای کناف نام برد البته چوب و ام دی اف خام مورد استفاده را نیز میتوان در این دسته قرار داد عمده تفاوت پارتیشن های دکورتیو و ساده را در این دانست که پارتیشن های دکورتیو نیاز به پوشش تزئینی ندارد و خود پوشش تزئیینی راد داراست در حالی که پارتیشن های ساده فاقد پوشش تزئیینی بوده و نیاز به پوشش تزئیینی دارد.
 
bullet پرسش: پارتیشن دکوراتیو چیست ؟
 
پاسخ: پارتیشن دکوراتیو به پارتیشنی گفته میشود که علاوه بر عملکرد دیوایدری یا همان جداکنندگی ساختار دکوراتیو داشته و به دکوراسیون محل نیز کمک میکند.
 
bullet پرسش: انواع پارتیشن کدامند؟
 
پاسخ: پارتیشن انواع مختلفی دارد که بنا به تولیدات هر شرکت میتواند متفاوت باشد ولی بصورت کلی میتوان به دو نوع پارتیشن دکورتیو و پارتیشن ساده تقسیم کرد.
 
bullet پرسش: شرکتهای تولید پارتیشن کدامندو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
 
پاسخ: شرکتهایی که به طور تخصصی صرفا محصول پارتیشن را ارائه میدهند شاید زیاد نباشند ولی کارگاههای زیادی هستند که محصولاتی را ارائه میدهند شاید بتوان گفت که گروه پازل ستاپ جزئ معدود تولید گننده ها و از نظر کیفی برترین کیفیت پارتیشن های دو جداره را به بازار ارائه میدهد و اولین ابداع کننده پارتیشن های آگوستیک نیز میباشد و این نشان از تمرکز این گروه روی محصول تخصصی خود میباشد.
 
bullet پرسش: پارتیشن چیست ؟
 
پاسخ: دیوایدر و جدا کننده و تقسیم کننده موقت که جزئ سازه اصلی معماری نمیباشد را در معماری اصطلاحا پارتیشن می نامند.
 

پرسش: آیا امکان نصب کلید و پریز برق بر روی دیوار پارتیشن وجود دارد؟


پاسخ: پارتیشن دوجداره اداری این قابلیت را دارد ولی کارفرما باید در ابتدا به تولید کننده پارتیشن موضوع را گفته تا تیم نصب پارتیشن با برق کار یا پیمانکار شبکه هماهنگ شوند. این امر به دو صورت میسر می باشد اول اینکه در صورت نیاز به نصب کلید و پریز در بده پارتیشن و روی ام دی اف آن سیم کشی از قسمت وسط بدنه پارتیشن انجام می شود. در صورتی که کارفرما نتوانست با قسمت شبکه یا برق هماهنگ شود و یا برای آینده نگری کار میتوان از ترانکینگ که بصورت یک داکت باز شو در قسمت پایین پارتیشن نصب می شود این کار انجام شود. مزیت این روش در دسترس بودن آسان و سیمها و ماژولهای داخل پارتیشن می باشد. در واقع خود پارتیشن اداری دوجداره بصورا یک داکت عمل میکند. میتوان از جداره داخلی پارتیشن که تا 8 سانتیمتر خالی میباشد حداکثر استفاده را کرد.

پارتیشن اداری لوکس


پرسش: پارتیشن دو جداره را از کجا تهیه کنیم؟

پاسخ: پارتیشن دو جداره را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین و مطمئن ترین راه خرید پارتیشن این است که شما در ابتدا به تولید کننده پارتیشن مراجعه کنید. در این مورد می توانید از طریق جستجو در گوگل یا سایر موتورهای جستجو به هدف خود برسید. پس از اینکه لیستی از تولید کنندگان پارتیشن یافتید باید بهترین جزییات پارتیشن را مورد بررسی قرار دهید. تولید کننده پارتیشن موظف است که جزییات پارتیشن اداری خود را در صفحه سایت خود قرار دهد و بر اساس آن اقدام به قیمت گذاری کند. حالا شما فقط با در کنار گذاشتن اطلاعات تولید کننده و قیمتها وو مقایسه ساده می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. تولید کننده پارتیشن دوجداره باید دارای کارگاه و تجهیزات کافی باشد تا زمان تولید کوتاه شده و مشتری زودتر به خواسته خود برسد.

پارتیشن اداری لوکس


ارزانترین پارتیشن کدام است؟

اینکه ارزانترین پارتیشن کدام است؟ شاید سوال مناسبی نباشد ولی ممکن است در ذهن خریدار پارتیشن این سوال نقش ببندد و از لحاظ قیمت خرید او تحت تاثیر باشد. باید توضیح دهیم که ارزانترین پارتیشن , پارتیشن تکجداره میباشد ولی در مورد پارتیشن دوجداره در ابتدا ما استانداردهایی را برای پارتیشن دوجداره تعریف کردیم حالا اگر مشخصات پارتیشنی کمتر از این استاندارد ها باشد آن پارتیشن باید ارزانتر باشد و اگر همین مشخصات در پارتیشنی وجود داشت و قیمت آن پارتیشن بیشتر بود پس گران میباشد. پارتیشن خوب پارتیشنی است که ضمن داشتن مشخصات فنی خوب از قیمت مناسب برخوردار باشد و این پارتیشن بطور حتم یک پارتیشن خوب با قیمت مناسب میباشد. پارتیشن اداری در هنگام خرید نیاز به استعلام قیمت به همراه مقایسه مشخصات فنی دارد و مشتری باید با مقایسه این دو مورد در هنگام خرید بهترین انتخاب را انجام دهد.

پارتیشن اداری لوکس

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .