میز اداری _ راهنمای خرید

یک میز اداری هم در خانه و هم در اداره کار می کند و برای دانشجویان، گشت و گذار در اینترنت و انجام برخی از کارهای خانه مانند بررسی قبض ها ضروری است. آیا تاکنون فکر کرده اید که به این مبلمان اداری نیاز دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، به خواندن ادامه دهید!

اثاثیه ای که ساعات کاری کم و بیش شدید را روی آن می گذرانید، بدون شک میز کار است. طراحی باستانی، مدرن، کلاسیک، هر دو میز کار بدون شک شیئی است که تعامل روزمره و دائمی با آن داریم.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

خلاصه مهمترین چیزها

در بازار انواع مختلفی از میز اداری وجود دارد که باید ویژگی های آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید مناسب ترین نوع برای شما چیست.

میزها در اندازه ها و انواع مختلفی موجود هستند. این یک جنبه بسیار مهم است، زیرا میز بسیار بزرگ یا خیلی کوچک ممکن است به درستی در محلی که شما فکر آن را قرار داده اید، نباشد. بنابراین، اندازه گیری های خود را درست انجام دهید!

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

بسته به کاربردی که از میز کار خود استفاده خواهید کرد، به عناصر یا ویژگی های خاصی احتیاج دارد، مرور اینترنت با انجام کارهای دستی بسیار متفاوت است. 

میز تحریری بیانگر شخصیت فردی است که از آن استفاده می کند و موقعیت آن را تأیید می کند. بزرگ، شفاف و سنگین یک سیاستمدار. دو تخته سه پایه و یک میز کار یک هنرمند جوان، و یک تخته مینیمال و با رنگ خنثی میز کسانی که به سبک زندگی می کنند را می فروشد.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

  

ما همیشه محصول مورد نیاز خود را در رابطه با بودجه هزینه ای که به محصول مورد نظر اختصاص می دهیم و نیازهایی که در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را داریم اختصاص می دهیم.

انتخاب دقیق میز اداری جدید با توجه به تنوع زیاد پیشنهادهای موجود اصلاً آسان نیست. در تجزیه و تحلیل دقیق ما با دیدن بهترین مدل ها برای نسبت کیفیت / قیمت، شما را در درک چگونگی انتخاب میز اداری مناسب برای نیازهای شما راهنمایی می کنیم.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

انتخاب صحیح، مانند همیشه، انتخابی است که در بودجه شما باشد و حداکثر فضای موجود را براساس مکانی که باید میز را در آن قرار دهید به شما می دهد. همانطور که من آن را مدرن ترین میدانم، اگر این را با صندلی مناسب اداری ترکیب کنید، در این صورت حالت مناسب و بهترین راحتی را نیز خواهید داشت!

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

حتما بخوانید : توصیه هایی برای خرید میز اداری خوب

 

میز اداری و نحوه انتخاب آن

هنگامی که می خواهید میز اداری را انتخاب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که رایانه شخصی خود را در بالای سطح کار قرار دهید. در نظر بگیرید که آرنج و بازوها را ساعت های زیادی در روز روی میز خود قرار خواهید داد، بنابراین بدون شک تأثیر زیبایی مهم است اما اهمیت راحتی آن مهم تر است.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

پارامترهای انتخاب میز بدون شک بر اساس استفاده، سلیقه، نیاز بستگی خواهد داشت، اما دستورالعمل هایی برای دنبال کردن وجود دارد که ما می خواهیم آنها را توصیف کنیم.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

میز کار _ ابعاد

این یکی از عوامل کلیدی در هنگام انتخاب میز است. با توجه به کاربردی که می خواهید از آن استفاده کنید و فناوری مورد نیاز (لپ تاپ، رایانه رومیزی، صفحه نمایش های متعدد) باید اندازه شی مورد نظر خود را به دقت ارزیابی کنید. بدیهی است که این پارامتر باید با توجه به اندازه محیطی که میز کار در آن قرار می گیرد، کالیبره شود.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

ما می توانیم از گوشه اتاق استفاده کنیم و بنابراین یک میز مدولار محصولی است که به دنبال آن هستیم. برعکس، ما یک \"قطعه\" می خواهیم که فضای ما را به بهترین وجهی ارزیابی کند و در این حالت یک میز کار ایده آل خواهد بود. اگر نیاز به حرکت داریم، می توانیم به دنبال میزهای چرخ دار باشیم و میز را به راحتی به فضاهای مختلف موجود در دفتر منتقل کنیم. 

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

در غیر این صورت اگر ما دفتر کار را با افراد دیگر تقسیم کنیم (و شما به سرعت متوجه می شوید که عادت های همه چقدر متفاوت است ...) ما متوجه خواهیم شد که کسانی با نظم وسواس دارند. کسانی که دوست دارند میز کار را با عکس های خانوادگی پر کنند یا کسانی که آن را با اسباب های کم و بیش شاد آراسته اند، ما مجبور خواهیم بود اندازه آن را نسبت به آنچه توسط همکارانمان استفاده می شود، مدیریت کنیم.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

میز، به عنوان یک همراه وفادار کار، باید کاملاً شخصیت را منعکس کند، بنابراین در انتخاب ابعاد لازم است که فضای اطراف و ویژگی های شخصیت ما و مشتریان و همکاران را به دقت بررسی کنیم.

 

the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

بیشتر بخوانید : اهمیت انتخاب میز اداری مناسب در دکوراسیون اداری دفتر شما

 

ارتفاع میز اداری

ویژگی دیگری که باید در نظر گرفت ارتفاع میز است که باید به خوبی با قد شما مرتبط باشد. بدیهی است که صندلی های قابل تنظیم وجود دارد، اما یک میز خیلی کم یا خیلی بلند همیشه مشکلاتی را ایجاد می کند.

اگر می توانید، اگرچه یافتن آن دشوار است، یک مدل با قابلیت تنظیم ارتفاع انتخاب کنید. به طور معمول قد صحیح بین 80 سانتی متر و 85 سانتی متر است. سپس باید همیشه صندلی را امتحان کنید تا ببینید آیا ارتفاع کافی است.

لوازم جانبی، حتی این موارد که اغلب دست کم گرفته می شوند، فضای کار و میز کار را راحت تر می کنند. از جمله پرکاربردترین ها مطمئناً می توان به استراحت های مانیتور، چراغ های رومیزی و هر واحد کشو اشاره کرد.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

طراحی و اتمام میز اداری

همانطور که گفتیم، سبک و مواد میزهای اداری اولین نکته برای تجزیه و تحلیل هنگام انتخاب نیستند، اما هنوز هم برای موفقیت ترکیب مهم هستند. در این حالت راه های زیادی وجود دارد و می توانید یک مدل ارزان قیمت یا گران تر با مواد با کیفیت را انتخاب کنید. همه چیز به مبلغی که مایل به سرمایه گذاری هستید بستگی دارد.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

دفتر و رنگ میز اداری

نیازی به گفتن نیست، تعداد باورنکردنی موادی که می توان میز کار را با آنها ساخت؛ مصنوعی، مواد طبیعی، الیاف و موارد دیگر. آنچه ما در توصیه می کنیم توجه به دنیای اطرافمان است. بنابراین، هنگامی که بودجه به ما اجازه می دهد برخی از لوازم جانبی را مورد توجه قرار دهیم، خرید یک میز تحریر عتیقه یا قدیمی و بازیابی آن درست تر است.

توسعه مجدد محصول به طور غیر مستقیم به جهان کمک می کند! همیشه منشا محصول را یادداشت کنید و از سازنده مجوز بخواهید. در واقع، خرید کالا با وجدان اکولوژیکی راهنمای جستجوی مواد است.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

در مورد رنگ ها، ما با اعتماد به سلیقه هر یک از شما، انتخاب گسترده ای را به خواننده می گذاریم، اما به طور کلی ما همیشه رنگ های خنثی را توصیه می کنیم، که چشم را خسته نمی کند. کرم، سفید، خاکستری روشن، قهوه ای گرم و غیره.

فراموش نکنیم که ما زمان زیادی را با میز خود خواهیم گذراند و بنابراین، هرچه تأثیر بصری کمتر شود، محصول خود خسته کننده خواهد شد. در جامعه ای که همه چیز سریع است، حتی محصولات نیز وارد این گرداب سریع می شوند و بنابراین همه چیز ما را اول خسته می کند. با آگاهی از این موضوع می توان گفت بدون شک میز تحریر مشکی یا قرمز زودتر از میز سفید یا قهوه ای روشن خسته می شود.

 

 the-best-office-desk-buying-guide-2021

 

 

برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در مورد دکوراسیون اداری با شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید