مبلمان اداری مدرن:

مبل اداری مدرن را چگونه می توانید تعریف کنید. آن ممکن است درجه یک ، بسیار زیبا ، بسیار ارگونومیک است ، راحت و در عین حال حرفه ای ، هوشمند و بی عیب و نقص است. رنگ های انتخاب شده در مبلمان اداری جدید ، ظاهری بسیار کارآمد را ارائه می دهند و دکوراسیون اداری دفتر شما را زیباتر و چشم نوازتر میکنند. به طور خلاصه ، شما نمی توانید برای مبلمان اداری بدون در نظر گرفتن مفاهیم مدرن به کسب و کار خود ادامه دهید.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

شما در مورد خلاقیت صحبت می کنید؟ آخرین طرح صندلی های اداری نه فقط نتیجه تفکر جدی خلاقانه است ؛ آنها خلاقیت را در بین ما القا می کنند. قدم زدن در شرکت به معنای  واقعی زندگی! شما هرگز نمی دانید که چه چیزی را در آن می بینید ، فقط ممکن است جرقه ای در شما ایجاد کند. آخرین طرح صندلی ها و نیمکت ها تنها یکی از این موارد است. آنها خواستار کار در میان کارکنان هستند. گاهی اوقات ، آنها دلیل آن هستند که یک فرد نگرش حرفه ای نسبت به کار پیدا کند.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

و پس از آن نوبت با میز اداری است. شما ممکن است ضرر کنید زمانی که چشم خود را بر روی برخی از آخرین طراحی دفترهای تجاری بر مبنای محصولات اداری مدرن ببنید و این در مورد میز اداری صدق می کند. برخورداری از یک میز اداری بسیار مناسب می تواند در برگیرنده تمام تلاش شرکت برای برانگیخته کردن اهداف و ارزش هایش باشد ، پس این می تواند بسیار مهم باشد.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

ظرافت رنگ استفاده شده و طراحی در مبلمان اداری مدرن می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، سادگی و رنگ ترکیبی جنون آمیز را برای فضای کاری شما ایجاد می کند ، بهتر است سریعا برای آن فکر کنید. همه اینها می تواند تعاریف مختلفی بر اساس نوع نیاز شما به سبک مدرن باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی مبلمان اداری مدرن و 5 نکته داغ طراحی دفتر اداری در سال 2016

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

نکته های بیشتر در مورد مبلمان اداری:

خوشبختانه به لطف رجوع دائمی مشتریان وفادار و ارتقاء کسب و کارتان ، بالاخره وقت آن رسیده است که به یک دفتر اداری کوچک اما فانتزی که به یک مراکز تجاری نزدیک تر است نقل مکان کنید. گرچه انتخاب یک فضای اداری مناسب مثلا میز مدیریت و میز کنفرانس ، یکی از مهمترین تصمیماتی است که در این مرحله از پیشرفت تان باید بگیرید ، اما این پیشرفت قرار نیست همینجا متوقف شود: انتخاب مبل اداری که با فضای دفتر کارتان بیاید هنوز مانده است.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

قطعا تا الان زمین و زمان را برای پیدا کردن بهترین مبلمان برای خودتان ، یعنی مدیر عامل شرکت ، و دو کارمند خود گشته اید. حتما زیر و بم مجلات مبلمان را درآورده اید و چشمان تان همه جا به دنبال پیشنهاداتی در این زمینه بوده است. و در نهایت هم متوجه شدید که انتخاب مبلمان مناسب آنقدرها هم که تصور می کردید آسان نیست.

برای مطالعه بیشتر: انتخاب میز مدیریت ، نکات قابل تامل برای انتخاب میز اداری برای مدیریت شرکت

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

اولا اینکه باید با دقت انتخاب کنید چراکه احتمالا حداقل شش روز در هفته از ساعت 9 تا 5 را باید در دفتر کارتان بگذرانید. انتخاب میز یا صندلی نادرست می تواند ویرانگر باشد. ثانیا ، باید بودجه خودتان را هم در نظر بگیرید ، زیرا کیفیت اغلب با قیمت بالا همراه است ؛ تعادل برقرار کردن بین این دو جنبه می تواند کاملا چالش برانگیز باشد.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

اما نگران نباشید ، ما اینجاییم تا کمک تان کنیم. در اینجا چند نکته ارائه می کنیم تا در انتخاب بهترین مبلمان اداری به شما کمک کنیم:

1. اندازه و شکل دفتر در کنار اندازه و شکل مبلمان بله این میز عالی است ؛ اما آیا جا می شود؟ آیا با بقیه فضای دفتر جور در می آید؟ آیا فضای کافی برای باز کردن کشو ها و درهای آن وجود دارد؟ آیا شما و کارکنان تان می توانید به آسانی و راحت در اطراف آن جا شوید؟ و البته خروج اضطراری را فراموش نکنید: اجازه ندهید مبلمان تان راه خروج شما را مسدود کنند ، چون این مسأله می تواند به قیمت جان تان تمام شود. اینها سوالاتی هستند که هنگام انتخاب مبلمان اداری باید حتما از خودتان بپرسید.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

2. کاربردی بودن بر زیبایی ارجحیت دارد من عاشق مبلمان اداری هستم با این حال باید همیشه به خودم یادآوری کنم که اول از هرچیزی باید بر کاربردی بودن و همچنین زیبا بودن آن تمرکز کنم. هر دو جنبه مهم هستند ، اما کارآمد و موثر بودن مبلمان قطعا بیشتر به نفع تان خواهد بود. در اینجا سوالاتی که باید از خودتان بپرسید عبارتند از: آیا میز شما فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها دارد؟ آیا مبلمان شما ویژگی چند کاربردی بودن هم دارد؟ فضای کافی برای پایه ها وجود دارد؟ آیا باید میزی تهیه کنید که قابلیت کوتاه و بلند شدن پایه ها را داشته باشد که بتوانید پشت آن بایستید یا بهتر است دنبال یک میز معمولی بروید؟ آیا نگهداری از آن آسان است؟

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

3. ارزان ترین گزینه ، الزاما بهترین گزینه نیست برای کسانی که تازه به یک دفتر جدید نقل مکان کرده اند و هنوز با مسائل مالی دست و پنجه نرم می کنند ، انتخاب یک مبلمان ارزان خیلی وسوسه انگیز است. اما دست نگه دارید و فکر کنید: در بیشتر موارد مبلمان ارزان اغلب گران تمام می شوند. می دانم کاملا متضاد است. در موردش فکر کنید: کیفیت بالا اغلب گران تر است و حتی اگر مبلمان عالی به نظر برسد ، باز هم باید کیفیت پرداخت ها را هم در نظر بگیرید. به دنبال مبلمان اداری با کیفیت بالا بروید که مقرون به صرفه و با دوام هم باشد.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

4. بر ارگونومی تمرکز کنید باور کنید یا نه ، مبلمان می توانند عالی به نظر برسند اما از نظر ارگونومی ضعیف باشند. بعضی میزها خیلی بالا یا خیلی پایین هستند. بعضی صندلی های اداری باعث خستگی مفرط شما می شوند و البته کمر درد و گردن درد ناشی از نشستن اشتباه و یک صندلی نه چندان ارگونومیک را هم فراموش نکنید. سرمایه گذاری در ارگونومی نه تنها ضرر ندارد بلکه برای بهره وری و رفاه کلی کارکنان و کارمندان شما مناسب هم است.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

5. مهمتر از همه: راحتی را انتخاب کنید با توجه به ارگونومی ، نباید فراموش کنید که فضای کاری راحت ، برای بسیاری رویا است و به یک دلیل رویا باقی می ماند: چون راحتی را در نظر نمی گیرند. آنها اغلب فراموش می کنند که باید هر روز ساعت ه، در آن اتاق ، پشت آن میز و بر روی آن صندلی کار کنند. شما نباید این اشتباه را مرتکب شوید: راحتی فضای کار درست مثل ارگونومی ارزش سرمایه گذاری را دارد ، چون کیفیت کار شما و کارکنان تان را تحت تاثیر قرار می دهد.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید

نتیجه
انتخاب محصولات کار آسانی نیست. اگر اشتباه کنید ، باید تا ابد چوب این انتخاب بد را بخورید و کل بودجه تان را صرف مبلمانی کنید که اصلا نمی خواهید. بنابراین قبل از تصمیم گیری باید وقت بگذارید. همچنین می توانید از یک مشاور مبلمان یا یک طراح داخلی کمک بگیرید. تمرکز تان را بر روی کاربردی بودن بگذارید و همیشه حواس تان به بودجه تان باشد. قطعا نمی خواهید اول کار کلی وام و بدهی روی دست خودتان بگذارید.

درباره مبلمان اداری مدرن بیشتر بدانید


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .