مبلمان اداری ارگونومیک

مبل اداری ارگونومیک یک سرمایه گذاری مهم برای یک کسب و کار است. در انتخاب یک مبلمان اداری مورد نظر چیزهای زیادی به مانند رنگ ، اندازه ، شکل ، قیمت و بسیاری دیگر وجود دارد. اما یکی از عواملی که ممکن است تا حدی روشن نباشد ، مزایای سلامت مبلمان اداری برای شما است. استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک در کسب و کار شما می تواند کارآیی کارکنان و رفاه عمومی را افزایش دهد ، در حالی که کاهش هزینه های مربوط به سلامت برای شما و کارمند شما را می تواند مورد مهم دیگر باشد.

رعایت ارگونومی در مبلمان اداری استاندارد

با این حال قبل از اینکه شما هر محصول ارگونومیک را خریداری کنید ، چندین مورد هست که در نظر گرفته شود ، به مانند انواع وظایف هر یک از کارکنان ، فضای موجود در دفتر و غیره…

بیشتر بخوانید: صندلی اداری ارگونومیک و ویژگیهای صندلی اداری استاندارد

رعایت ارگونومی در مبلمان اداری استاندارد

اولا فرد را ارزیابی می کنیم و چیزهایی است باید در نظر بگیریم. برای اطمینان از این که تجهیزات اداری مناسب آنها است ، توجه به اندازه بدن ، قد ، جنسیت و اینکه آیا آنها راست دست یا دست چپ هستند ، اهمیت دارد. بدست آوردن تجهیزات ارگونومیک اشتباه می تواند در واقع تاثیر متقابل داشته باشد و در نهایت موجب آسیب بیشتر نسبت به شخص شود.

رعایت ارگونومی در مبلمان اداری استاندارد

در خرید تجهیزات ارگونومی که فرد از آن استفاده نمی کند و یا از ارزش آن واقف نیست استفاده از آن معنی ندارد. در نظر بگیرید که آیا فرد تایپ زیادی می کند ، به تلفن جواب می دهد ، یادداشت ها ، پرونده ها را می گیرد یا از ماوس استفاده می کند.

رعایت ارگونومی در مبلمان اداری استاندارد

در نهایت ، طرح دفتر را بررسی کنید. با توجه به اندازه گیری های دفتر و پنجره هایی که در آنها قرار دارد ، فضای کاری که باید برای کار با آن انجام دهید را در نظر بگیرید. بعد ، به ترتیب به مبلمان موجود در ساختمان خود نگاه کنید. فکر کنید اگر رایانه ها به طور عمده استفاده می شود و جایی که منابع نور در آن قرار دارند و نحوه تعامل کارکنان در فضا بسیار است ، مبل اداری بر حسب آن بچینید. آیا مردم محل خاصی دارند که دوست دارند در آن صحبت کنند یا از یک مسیر خاص برای دسترسی به تجهیزات اداری مانند چاپگر استفاده می کنند؟ دانستن اینکه چگونه فضای شما مورد استفاده قرار می گیرد ، ابعاد آن به شما در تصمیم گیری در مورد خرید ارگونومیک کمک می کند.

برای مطالعه بیشتر شما: بهترین برند مبلمان اداری در ایران کدام شرکت است؟

رعایت ارگونومی در مبلمان اداری استاندارد


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .