کاهش هزینه های مبلمان اداری خود با جستجوی صندلی های ارزان اتاق انتظار یک گزینه محبوب است. قسمت پذیرایی اولین چیزی است که مراجعه کنندگان هنگام ورود به سازمان یا اداره شما می بینند. به تصویر کشیدن تصویر مناسب برای نام اداره یا سازمان خود مهم است. با این اوصاف , هنوز گزینه های با کیفیتی برای به روزرسانی اتاق انتظار شما وجود دارد , حتی اگر بودجه کمی هم داشته باشید. صندلی انتظار باید به گونه ای طراحی شده باشد که هنگام نشستن طولانی فرد احساس ناراحتی نکند. لازم است جدا از در نظر گرفتن قیمت مناسب به کیفیت هم اهمیت داده شود. یک تحقیق گزارش می دهد که بیماران به طور متوسط حدود دو ساعت در اتاق انتظار می مانند. به همین دلیل مبلمان شما اولین و مهمترین چیزی است که به ایجاد یک تجربه خوشایند انتظار کمک می کند. مشتری های شما می خواهند با این دیدار کنار بیایند و به کارهای روزمره خود بازگردند. ایجاد یک فضای مثبت با مبلمان گرم و نرم و نشسته , احساس اضطراب را کاهش می دهد. صندلی های دارای دست و پشتی راحت نیز برای استراحت بازدید کنندگان با حفظ حالت صحیح از اهمیت برخوردار هستند.




ما در این مقاله مطالبی را در رابطه با نحوه انتخاب صندلی انتظار برای شما برگزیدیم ؛ با ما همراه باشید.

اطلاعاتی که باید مد نظرمان داشته باشیم :

وقتی مشتری بودجه کافی برای خرید صندلی در نظر نمیگیرد , انتظار اینکه محصول خریداری شده از نظر کیفیت و دوام در رتبه بالایی قرار بگیرد وجود ندارد. با این حال مشتری با جست و جو در وبسایت ها و فروشگاه های معتبر و با صرف هزینه بیشتری قطعا محصولات بهتر و با کیفیت تری خواهد یافت.

در این حالت است که سرمایه گذاری شما مطمئن و دارای ضمانت و طول عمر طولانی همراه با دوام خواهد بود که باعث میگردد از هزینه خرید در سال های آینده فعالیتتان جلوگیری شود.

هیچ ارزانی بی علت نمیباشد , همیشه در کنار قیمت , کیفیت هم در نظر بگیرید.





صندلی های انتظار انواع مختلفی دارند که در زیر به آنها میپردازیم :

این که فضای اتاق انتظار بزرگ یا کوچک است در انتخاب های شما در صندلی های انتظار تاثیر دارد. ما به شما انواع صندلی های انتظار را معرفی می کنیم تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

صندلی مهمان  که به عنوان صندلی های اصلی انتظار نیز نامیده می شوند و از نوع صندلی های انتظار استاندارد هستند. صندلی مهمان ممکن است با دسته یا بدون دسته باشد.



صندلی Bariatric صندلی های مهمان هستند که می توانند بیش از ظرفیت وزن 250 پوند استاندارد را تحمل کنند.


صندلی Club صندلی های مهمان هستند که کاملا پوشیده از پارچه بوده و بسیار شیک هستند. این نوع صندلی معمولا در یک سالن یا محلی استفاده می شود که در آن مراجعه کنندگان برای مدت زمان طولانی تری می نشینند.

 


صندلی راحتی مبل هایی هستند که اغلب به یک قسمت از پذیرش اضافه می شوند تا احساس حضور در فضای خانه را تداعی کنند. صندلی های راحتی به طور متوسط سه نفر را پوشش می دهند.


صندلی راحتی کوچک که نسخه کوچکتری از مبل های راحتی هستند و به طور معمول می توانند دو نفر را به صورت همزمان پوشش دهند.


نیمکت راحتی که شباهتی به صندلی راحتی دارد و ظرفیت چند نفر را بر روی خود دارد. آنها برای فضاهایی که مشتریان مدت زمان کمی را انتظار می کشند استفاده می شود و معمولا بدون دسته و پشتی هستند.


صندلی عثمانی یک نیمکت تک نفره است که ظاهری شیک و مجلل دارد و معمولا به عنوان مبل راحتی در نظر گرفته می شود.


صندلی پشت سر هم شامل تعداد دو صندلی یا بیشتر است که توسط پایه ها و دسته های مشترک به یکدیگر متصل می شوند. این نوع صندلی معمولا در فضاهای شلوغ و پر ازدهام استفاده میشود و جزو معمول ترین و محبوب ترین نوع صندلی های انتظار هستند.


صندلی Beam شبیه به صندلی های پشت سر هم است , اما صندلی های آن توسط میله قطور و بلندی در امتداد طولی به یکدیگر متصل شده اند.



حتما بخوانید: انتخاب صندلی اداری مناسب

چگونه یک صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم؟

بین استفاده کنندگان از مبلمان اداری این گزینه همواره مطرح است که صحیح خرید کنید , زیرا ممکن است خرید را انجام دهید اما در نتیجه از خرید خود پشیمان شوید. پس در زمان خرید بخاطر داشته باشید که چقدر هزینه میکنید؟ آیا نیاز به صندلی ارگونومیک دارید؟ چه محصولی در خرید مبلمان اداری نیاز است که حتما تهیه شود و چه محصولی را فعلا جزو اهم اقلام خود نیست؟ آیا در خرید مبلمان اداری میتوان از محصولات دوم استفاده کرد؟



ویژگی های مهم

صندلی Tablet arm دارای یک سطح کار کوچک و متحرک متصل به یک یا هر دو دست است. دسته ها اغلب به صندلی ها متصل می شوند و ایده آل برای مکان های انتظار هستند که در آن باید کارهای مرتبط با نوشتن پر شود و یا متخصصان در هنگام انتظار برای انجام جلسات کار خود را انجام می دهند.


صندلی پشتی دار متحرک به طور معمول در مراکز درمانی و مراکز سلامتی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربر برای فراهم آوردن راحتی بیشتر در طول مدت انتظار طولانی قابل حرکت است.


صندلی بدون دسته همانطور که از اسمش پیدا است , صندلی هایی بدون دسته است. این نوع صندلی چون قادر به نزدیک شدن به صندلی های دیگر در فضای انتظار است , فضای کمتری را اشغال می کند.


صندلی های سبز (GREEN) نیز به عنوان صندلی هایی که با محیط زیست سازگار هستند , شناخته می شوند. بسیاری از سطوح مختلف محیط زیستی را شامل می شوند. آنها برای بهبود کیفیت هوا در محیط داخلی می توانند عالی باشند.


صندلی Stacking صندلی های مهمان هستند که می توانند روی یکدیگر انباشته شوند. این نوع صندلی به دلیل جا به جایی راحت و سریع آنها برای فضاهایی که باید مرتبا تمیز و مرتب شوند , مفید است و هر زمان که لازم باشد جمع شده و ذخیره شوند.


صندلی Nesting صندلی های شبیه Stacking هستند , اما به جای جمع کردن روی یکدیگر , به صورت جمع می شوند تا بتوانند برای حمل و نقل و ذخیره سازی سریع در کنار هم قرار گیرند.



صندلی تاشو چرخ دار که قابلیت تاشو بودن را دارند و دارای 4 چرخ برای حرکت هستند.



بیشتر بخوانید: صندلی اداری مناسب برای محیط اداری

به جرات میتوان گفت همه افراد در هر رده شغلی که باشند , کارمند , مدیر , کارشناس , منشی و... در هر زمان و مکانی بیشتر ساعات خود را در برابر کامپیوتر میگذرانند. در دنیای امروز و نسل حال حاضر که برای سلامت جسم و روح خود ارزش قائل هستند و برای سالم زندگی کردن همه راههای ممکن را میروند , پس باید به سلامت افراد مشغول در مجموعه تان به همان اندازه اهمیت داده و تمامی موارد را رعایت کنید. شما باید برای ساختن فضایی پر از آرامش و سلامتی برای پرسنلتان صندلی اداری ارگونومی که متناسب و شایسته برای سازمان شما باشد را تهیه و در اختیار همکارانتان قرار دهید. این ارزشی که شما برای پرسنلتان قائل هستید باعث بالارفتن راندمان کاری و آرامش و امنیت همکاران شما میگردد.



متریال

صندلی پارچه ای از پارچه هایی ساخته شده اند که کمک می کنند تا احساس مبلمان خانگی را به مشتری ایجاد کنند. پارچه در رنگ ها و الگوهای مختلفی وجود دارد , اما به دلیل ماهیت مشبک بودن آن در فضاهای های پذیرایی پزشکی مناسب نیست. پارچه ارزان ترین نوع از متریال مورد استفاده در صندلی ها است.


صندلی چرمی از  جنس چرم طبیعی یا مصنوعی هستند که دارای کیفیت , دوام و زیبایی بسیار زیادی هستند. معمولا چرم طبیعی گران از متریال های دیگر است.


صندلی وینیل همانند چرم طبیعی هستند. وینیل از پلی یورتان (PU) یا پلی وینیل کلرید (PVC) ساخته شده است.

 

صندلی Mesh پارچه ای است که تنفس بیشتری را نسبت به سایر انواع متریال ارائه می دهد. مش با دوام است , اما با توجه به مشبک بودنش , می تواند برای تمیز کردن سخت باشد.


امیدواریم مقاله صندلی انتظار ارزان مورد توجه شما قرار گرفته باشد , برای اطلاعات بیشتر درباره فروش و لیست قیمت انواع صندلی انتظار به سایت https://www.adyina.com/ مراجعه فرمایید.

 


حتما بخوانید: انواع مبلمان اداری


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش شرکت مبلمان اداری آدینا  با شماره 44620086در تماس باشید .