مبلمان اداری مدرن برای دفتر کار مناسبتر است یا مبلمان اداری کلاسیک؟

هر فرد با توجه به گرایشهای روانی و تمایلات شخصی خود همچنین محیط جامعه ای که در آن رشد کرده و مدارج تحصیلی یا کاری خود می توان سلیقه های متفاوتی در انتخاب سبک های دکوراسیون و مبلمان اداری داشته باشد. البته بعضی اوقات نمی توان گفت که فرد کاملا یک سبک مدرن و یا کلاسیک را می پسندد. اگر نگاهی به دفترکار بعضی از مدیران داشته باشیم گاهی اوقات با صحنه های عجیبی رو به رو خواهیم شد.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

به نحوی که فرد ناظر نمی تواند بگوید که دفتر مدیر از سبک چیدمان اداری مدرن پیروی کرده و یا برعکس کاملا از سبک چیدمان اداری کلاسیک. بلکه در بعضی اوقات تلفیقی از هر دو دیده می شودکه ممکن است زیبا و یا باعث وجود ناهنجاریهای بصری گردد.
اما چیزهایی که میتوان شما رادر انتخاب سبک راهنمایی نماید عبارتند از:

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

۱٫مشتریان شما:

مشتریان شما اگر عمدتا از قشر جوان و بروز جامعه هستند یقینا داشتن یک دفتر کار با چیدمان مبلمان اداری مدرن بهتر از کلاسیک خواهد بود. ولی اگر مشتریان شما عمدتا افراد فرهنگی و با سن میانسال می باشند و اصلا زمینه ی کاری شما در رابطه با فرهنگ و رسوم کشور شماست حتما باید در چیدمان دفتر کار خود نوع چیدمان سبک کلاسیک را در نظر بگیرید.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

۲٫متراژ دفتر شما:

در نظر داشته باشید که اگر دفتر کار شما فضای کمی دارد از چیدمان نوع مبلمان اداری مدرن و همچنین رنگهای روشن استفاده کنید. معمولا این نوع مبلمان های اداری تلفیقی از رنگ های سفید با سایر رنگ ها می باشد که میتواند کمک بسزایی در بزرگ نشان دادن محیط کار شما داشته باشد.
آویختن چند تابلوی زیبا به دیوار اتاق شما که تابلوها عمدتا مدرن باشد در زیباتر کردن دفتر شما تاثیر خواهد دشت و در مبلمان اداری آدینا بخش طراحی شرکت توجه خاصی به این امر دارد.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

به هیچ عنوان نباید دیوار دفتر کار با متراژ کوچک را با دیوار کوب چوبی بصورت کامل پوشاند. شما میتوانید برای زیبا کردن محیط کار دفتر خود از یک قاب با پنلهای ۳بعدی جدید و رنگ روشن استفاده کنید. در صورتی که دفتر کار شما فضای مناسبی دارد و خودتان نیز علاقه مند به مبلمان اداری کلاسیک میباشید یقینا استفاده از این نوع مبلمان می تواند تاثیر زیادی در روحیه و محیط کاری شما داشته باشد.
بهتر است تمام عناصر بصری که در دفتر شما استفاده میشود نظیر رنگ میز و رنگ دیوار کوب یا سقف یا کف پوش با هم از لحاظ هارمونی تطبیق داشته باشد.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک


۳٫روحیه ی فردی شما و یا پرسنل شما:

یقینا هیچ فردی که عاشق آثار مدرن است نمی تواند در یک محیط کار که با سبک کلاسیک ترئین شده است ارتباط خوبی برقرارکند و در بلند مدت روی کارایی فرد تاثیر خواهد داشت و همچنین برعکس این موضوع نیز صادق است. بنابراین اگر قصد دارید که دفتر نو ساز خود را تجهیز نمایید بهتر است از دیدگاه همکاران خود و سلایق آنها نیز مطلع شوید.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

۴٫بودجه:

عمدتا کارهای کلاسیک بدلیل حجم کار زیاد هم نیاز به زمان بیشتر و هم نیاز به بودجه بیشتری دارد. بنابراین اگر بودجه ی شما محدود است بهتر است از مبلمان اداری مدرن استفاده کنید.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک

بیشتر بخوانید: زیباترین میز مدیریت کلاسیک

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک نتیجه گیری

آیا سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک؟ واقعا پاسخ دادن به این سوال امکان پذیر نمی باشد چون هیچ کدام نمی تواند بر دیگری ارجحیت داشته باشد. این شما هستید که می توانید اگر تمایل دارید هر دو سبک را باهم تلفیق نمایید. البته در این مسئله حتما با کارشناسان این امر مشورت نمایید وگر نه ترکیب کار چیز چندان جالبی نخواهد شد.

مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک


 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .