مبل اداری چیست؟

مبل اداری دقیقا همانند مبل های راحتی در خانه هایمان می باشند با این تفاوت که استایل رسمی و اداری به خود گرفته اند. معمولا از مبلمان اداری برای استفاده کوتاه مدت جهت انتظار مشتریان استفاده می گردد. یکی از مهم ترین ویژگی های اساسی در خرید مبل اداری ، انتخاب کیفیت  متریال استفاده شده در ساخت اجزای آن می باشد. در مرحله بعدی انتخاب رنگ ، نوع روکش و اندازه آن. برای مثال مبل تک نفره ، مبل دو نفره و یا مبل سه نفره. از آنجایی که مبل های اداری جزء دکوراسیون محل کار به حساب می آیند می بایست در انتخاب مدل آن توجه ویژه ای کرد. یک محل کار شیک و راحت مبلمان شیک و راحتی دارند.

بیشتر بخوانید: چیدمان مبلمان اداری ، ارائه راهکارهای کاربردی برای چیدمان بهتر ملزومات اداری


 

مبل اداری چیست ؟


مبل اداری چیست ؟


مبل اداری چیست ؟

مبل اداری چیست ؟

مبل اداری چه ویژگی هایی دارند ؟

 برخلاف مبلمان خانگی ، مبل اداری می بایست از دوام بهتری برخوردار باشند چراکه در طول روز افراد زیادی بر روی آن می نشینند و در استفاده کردن جوانب احتیاط را رعایت نمی کنند.
مبل های اداری معمولا در رنگ های تیره مثل مشکی و یا روشن مثل کرم تولید می شوند اما در صورت سفارش می توان به رنگ دلخواه شما تولید شوند. استفاده از فلز برای سازه اصلی (شاسی مبل) در
 مبلمان اداری. اشتعال پذیر بودن روکش مبل ها مسئله ای است که خریداران به آن توجه نمی کنند. یکی دیگر از ویژگی های مبلمان اداری خوب ، قابل جدا بودن قطعاتش است تا در صورت خرابی نیاز به تعویض کل مبل نباشید.

برای مطالعه بیشتر شما: مبل اداری ، نکته های ناب


 

مبل اداری چیست ؟

مبل اداری چیست ؟

مبل اداری چیست ؟

مبل اداری چیست ؟

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .