میز اداری مدرن را چگونه انتخاب کنیم ؟

بحث انتخاب مبلمان اداری همیشه یک بحث پرچالش و ویژه در این صنعت بوده است. پرچالش از این نظر که بحث انتخاب همیشه با بحث سلیقه همراه است و همواره بین سلیقه مدیران و اهداف سازمان الزاما همخوانی صددرصد وجود ندارد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

بنابراین اولین توصیه ما به مدیران اینست که قبل از خرید هر گونه میز اداری ابتدا نظرات و سلایق پرسنلشان را مورد مطالعه قرار دهند. چیدمان مبلمان اداری معمولا با دوهدف زیبایی و افزایش کارایی در ادارات صورت میپذیرد ، بخصوص که زیبایی یقینا در افزایش روحیه کارمندان موثر خواهد بود.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

برای طراحی یک محیط اداری دست ما خیلی باز نیست زیرا بالاخره یک محیط اداری دارای قوانین خاص خود است و باید بصورت رسمی طراحی شود ولی این جلوی خلاقیت و نوآوری شما را در طراحی نمیگیرد. نگران بزرگی و کوچکی فضا نباشید سعی کنید طوری فضا را طراحی کنید که بیشترین انرژی مثبت را به کارکنان و مشتریانتان ، انتقال دهید. حواستان باشد اولین چیزی که مشتری را تحت تاثیر خود قرار میدهد دکوراسیون اداری سازمان شما میباشد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

نکات خاص برای انتخاب میز اداری مدرن

الف.رعایت اصول ارگونومیک:

میز اداری ، نیز مانند صندلی اداری باید مطابق با استاندارد ساخته شود و همچنین اصول ارگونومی بدرستی در آن پیاده سازی شده باشد. خستگی و آسیب های جسمی میتواند از عوارض خرید کالاهای غیر استاندارد باشد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

ب.رعایت اصول دکوراسیون اداری در محیط کار:

از آنجاییکه اتاق مدیریت ، مهمترین بخش یک سازمان میباشد یقینا نیاز به توجه ویژه تری هم دارد. جالب است بدانید که تعداد جلساتی که در اتاق مدیریت تشکیل میشود خیلی بیشتر از تعداد جلساتی است که در اتاق جلسات تشکیل میشود. بنابراین این موضوع را در زمان طراحی اتاق مدیریت باید بصورت ویژه بررسی کرد یکی از نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی انتخاب میز مدیریتی متناسب با فضای اتاق می باشد.

 نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

ج.همخوانی با سایر محصولات:

محصولاتی را که در نظر دارید تامین کنید سعی کنید از یک جنس و یک رنگ و یک الگوی ساخت پیروی کرده باشند.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

 د.گارانتی محصولات:

مبلمان اداری یک محصول پرمصرف است و بنابراین دیر یا زود بخشهایی از آن بدلایل فرسودگی و یا استفاده ناصحیح نیاز به اصلاح خواهد داشت.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

 بیشتر بخوانید:انتخاب میز مدیریت،نکات قابل تامل

برای انتخاب میز مدیریتی مدرن به چه نکاتی باید توجه کنیم

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

انتخاب طرح مناسب میز اداری با توجه به نوع کاربری ، فضای موجود ، نیازمندی های دفتر کار ، سلایق و اهداف مدیران همواره یکی از دغدغه های مدیران شرکتها و سازمانها بوده است ، قبل از انتخاب هر نوع طرح مبلمان اداری به ویژه میز اداری پیشنهاد می گردد به سلایق ،‌ عادات و ترجیحات کارکنان خود اهمیت دهید ، از ویژگی های یک فضای اداری خوب ، چیدمان مبلمان اداری آن از جمله میز مدیریتی ، میز کنفرانس ، میز اداری ، میز کار گروهی و غیره بر اساس یک طرح خوب با کاربرد بالا و هدفمند می باشد. فضای اداری و کاری هم مثل فضای منزل نیاز به طراحی دارد با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در محیط کار به فعالیت میپردازیم بنابراین طراحی زیبا و حرفه ای می تواند در روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.
 نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

برای طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کنید. تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا را طراحی کنید که در عین مجهز بودن به همه امکانات با ورود مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود. وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به طراحی و دکوراسیون محیط کار به اندازه طراحی منزل توجه کنیم.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

نکات مهم برای انتخاب میز مدیریتی مدرن

میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیریت به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند و این ویژگی حافظ سلامت مدیریت است. داشتن این خصیصه برای میز و میز مدیریت و میز های اداری و کارمندی این امکان را می دهد که بتوان انواع صندلی مدیریت و تجهیزات استاندارد را با  میز مدیریت هماهنگ کرد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

 اتاق مدیریت مهمترین بخش هر دفتر کار می باشد. برای دکوراسیون آن باید بیشترین توجه به کار گرفته شود زیرا در خیلی از دفاتر کار بیشتر جلسات شرکت در این اتاق انجام می شود. بنابراین باید به عوامل مختلفی در دکوراسیون داخلی آن توجه کرد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

از جمله این عوامل میز مدیریت می باشد. میز مدیریت باید در محلی قرار گیرد که بیشترین نور در اتاق در آنجا قرار دارد و باعث جلب توجه مشتری و مراجعین می شود ، اولین برداشتی که در نظر اول در ذهن بیننده بوجود می آید ، مهمترین است به همین دلیل در انتخاب میز مدیریت باید نهایت توجه مبذول شود ، یکی از نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی انتخاب میز مدیریتی متناسب با فضای اتاق می باشد.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

میز باید به گونه ای انتخاب شود که تمام فضای اتاق را اشغال نکند و قسمتی از فضای اتاق برای باقی وسایل خالی بماند ، باید اندازه میز مدیریتی به گونه ای باشد که مدیریت فضای کافی برای انجام امور مربوطه داشته باشد و درضمن بتوان صندلی راحتی در پشت آن تعبیه کرد.

حتما بخوانید:انتخاب مبلمان اداری ، معیارها و اصول

انتخاب طرح و رنگ مناسب برای میز مدیریت یکی از اصول مهم در انتخاب میز مدیریت می باشد. باید بین وسایل اتاق مدیریت و میز مدیریت هماهنگی وجود داشته باشد. از آنجاییکه بیشتر جلسات شرکت در این اتاق انجام می گیرد و قرار ملاقاتهای مهم سازمان با افراد درون سازمانی و برون سازمانی در این اتاق انجام می شود رنگ آن باید به گونه ای باشد که افراد از حضور طولانی مدت در این اتاق خسته نشوند.

نکات قابل توجه در انتخاب میز اداری مدرن

 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .