وقتی به فکر طراحی محل کار خود افتادید ، جنبه های بسیاری وجود دارد که باید قبل از شروع کار آنها را در نظر بگیرید. بدست آوردن مکان مناسب و فضای مناسب برای دفتر کارتان به همان اندازه انتخاب قطعات مبلمان اداری مناسب نیز مهم است. این مهمترین عامل را در نظر بگیرید زیرا هر مبلمان متناسب با نیاز کارمندان شما نیست. نه تنها به نظر می رسد بلکه باید راحتی مبلمان را نیز بررسی کنید. جنبه زیر نه تنها فضای مطبوعی را به کارگران می بخشد بلکه مهمتر از آن تأثیر جذابی را بر مشتری ایجاد می کند. بنابراین ، ظاهر یک دفتر رویکرد مشتری و بهره وری کارکنان را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

طیف گسترده ای از قطعات مبلمان اداری مانند میزهای اجرایی ، ایستگاه های کاری ، صندلی های اداری و موارد دیگر برای انتخاب وجود دارد. بنابراین قبل از انتخاب مبلمان اداری ، اطمینان حاصل کنید که عوامل اساسی اما مهمی را باید در نظر بگیرید. قبل از خرید مبلمان مناسب محل خود ، برای درک بهتر به ما نگاهی بیندازید.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

چه بخواهید مبلمان اداری فعلی خود را ارتقا دهید و چه اولین دفتر خود را افتتاح کنید ، انتخاب مبلمان اداری به کمی تأمل نیاز دارد موارد زیادی وجود دارد که باید اطمینان حاصل کنید که هنگام راه اندازی فضای اداری خود برای اولین بار یا آوردن مبلمان جدید در کنار آنچه که در حال حاضر است ، خرید صحیح انجام می دهید.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

عدم برنامه ریزی می تواند چندین مشکل ایجاد کند ، از اینکه شما را با اثاثیه ای که ممکن است عالی به نظر برسد ، اما متناسب با هدف شما نیست ، یا بدتر از آن ، کاملاً در فضای شما نمی گنجاند. 

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

حتما بخوانید : مبلمان اداری برای شرکت های کوچک

 

یک لیست تهیه کنید

حتی برای ابتدایی ترین فضای اداری ، نیازهای شما معمولاً شامل حداقل یک یا دو میز تحریر ، مقدار مشابه صندلی اداری و مقداری فضای ذخیره سازی خواهد بود. ممکن است فضای بزرگتری داشته باشید ، به میزهای بیشتری احتیاج داشته باشید ، یا به دنبال میزهای جداگانه برای نشستن یا فضای نشیمن آرام تری در فضای پذیرایی باشید.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

اندازه فضای شما ، یا نیازهای خاص شما بهتر است قبل از انتخاب اندازه و سبک تجهیزات ، لیستی از وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و یک طرح کلی از چیدمان اتاق خود تهیه کنید.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

از فضای خود استفاده کنید

استفاده بهینه از فضا امری حیاتی است. چیدمان میز اداری خود را طوری تنظیم کنید که به هر کاربر اجازه کار بدهد و برای بازیابی وسایل مورد نیاز خود در طول روز کاری به اطراف راه بروید. در حالی که داشتن یک میز تحریر خوب است ، اما اگر فضای مناسبی وجود دارد ، قبل از تصمیم گیری در مورد اندازه بزرگ بودن ، میزان واقعی میز تحریر را در نظر بگیرید.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

یک گزینه برای صرفه جویی در فضا می تواند بانک میز باشد. ممکن است برای ایجاد حریم خصوصی به هر فردی در اطراف میز کار خود ، اضافه کردن صفحات رومیزی را در نظر بگیرید. این موارد می توانند هنگامی که فضا نیاز به میز کار برای روبروی یکدیگر دارند یا حجم زیادی از کار تلفنی انجام می شود ، برای کاهش انتقال صدا ، مفید باشد.

 مبدلهای میز اجازه می دهد تا مانیتورها و سایر تجهیزات در قفسه های بالای دسک تاپ بالا بیایند ، تا فضای کاری اضافی برای هر کاربر میز نیز فراهم شود.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

 بیشتر بخوانید : مبلمان اداری ؛ نمونه ها و پیشنهادهای سبک


آسایش

پادشاه از همه جنبه ها راحتی است. کارمندان شرکت شما بیشتر وقت خود را در دفتر می گذرانند ، بنابراین باید مبلمان اداری راحت به آنها داده شود. صندلی ها باید از پشتی های مناسب برخوردار باشند و ارتفاع آن باید قابل تنظیم باشد تا راحتی بیشتری به پشت و چوب بدهد. وقتی قبل از خرید مبلمان اداری خود فاکتور راحتی را در نظر بگیرید ، در این صورت کارمندان شما خوب خواهند ماند. وقتی کارمندان خوشحال می شوند ، بهره وری قطعاً افزایش می یابد. همچنین می توانید برای مبلمان بهتر و راحت به سراغ مبلمان سفارشی بروید.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

اندازه

همچنین برای اطمینان از ظاهری تمیز ، منظم و بی نظم ، خرید مبلمان با اندازه مناسب نیز مهم است. طیف وسیعی از مبلمان فضای وسیعی از دفتر شما را مصرف می کند و کارمندان و مهمانان شما را ناخوشایند می کند. اندازه مناسب فضای کافی برای کارمندان شما ایجاد می کند و فضای کمی به دفتر شما می بخشد تا بتوانید مبلمان با ارزش تری به فضای کار خود اضافه کنید. با داشتن مبلمان مناسب ، شما و مشتری خود هنگامی که مشتری برای بازدید و بحث در مورد تجارت می آیند ، راحتی خواهید داشت.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

 

عملکرد

آیا به یک میز با کشو یا واحدهای رسم پایه به صورت مستقل نیاز دارید؟ حتی مقادیر کم لوازم التحریر یا وسایل شخصی ، افزودن یک یا دو کشو را به یک افزودنی مفید تبدیل می کنند. به طور فزاینده ای از وضوح سیاست های میز (به ویژه در این اوقات با توجه به COVID) به معنای اتکا به کشوها یا انبارهای کمد مستقل است ، بنابراین می توان کاغذهای اداری را در انتهای روز دور نگه داشت و در هنگام بسته شدن دفتر روی میزها گذاشت.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

برای رشد برنامه ریزی کنید تا از هزینه اضافی در خط جلوگیری کنید

علاوه بر این ، اگر کارمندانی با نیازهای خاص مانند ارتفاع خاص میز کار دارید زیرا ارزیابی ریسک این کار را ضروری دانسته است ، باید هنگام انتخاب میز کار نیز این نکته را در نظر بگیرید. شاید انتخاب گزینه های قابل ارتقا یا پایین آمدن گزینه معتبری باشد.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

تصویر

مبلمان اداری باید با تصویری که می خواهید تجارت شما منتقل کند متناسب باشد. همچنین باید متناسب با وضعیت کاربران مورد نظر خود باشد. پست اجرایی میز تحریمی را نشان می دهد که ارشد و اقتدار را نشان می دهد. یک میز بسته تخت گرچه ارزان است ، ممکن است تصویری را که سالها برای ساختن شرکت خود صرف کرده اید از بین ببرد. بنابراین ، به نوع تجارت و محصولات خود فکر کنید و مبلمان را انتخاب کنید که مکمل و مناسب این باشد.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

 

برای مطالعه بیشتر شما : عوامل تاثیرگزار درانتخاب دکوراسیون و مبلمان اداری

 

صندلی ها

صندلی ها باید با میزهایی که قصد استفاده از آنها را دارید کار کنند. اگر کار انجام شده شما نیاز به نزدیک شدن از موقعیت بازوی ثابت داشته باشد ، این چیزی است که باید در نظر بگیرید. ممکن است ساعت های زیادی در صندلی های اداری سپری شود بنابراین در هنگام خرید این امکان را فراهم کنید ، کسانی را انتخاب کنید که پشتیبانی بیشتری از ناحیه کمر دارند و کارمندان شما مطمئناً از شما بخاطر آن تشکر می کنند.

 

 tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

 

کیفیت

در آخر ، بیایید در مورد کیفیت صحبت کنیم. گرچه وسوسه انگیز است که در هر جایی که می توانید پس انداز کنید ، به خصوص اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، ضرب المثل قدیمی "ارزان بخر ، دو بار بخر" بسیار درست است. به دست آوردن بهترین هزینه برای بودجه آسان نیست ، اما انتخاب متخصصان برجسته مبلمان برای مبلمان اداری نه تنها به شما امکان می دهد از سالها تجربه در مورد مواردی که باید هنگام انتخاب مبلمان اداری در نظر گرفته شود بهره مند شوید ، بلکه اطمینان خواهید داشت که اثاثیه ای که می گیرید آزمون زمان را تحمل می کند.

 

tips-on-how-to-choose-office-furniture

 

 

برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در مورد دکوراسیون اداری با شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید