خرید صندلی اداری

در بحث پیاده سازی دکوراسیون اداری ، صندلی اداری یکی از مهمترین نکات است. وقتی می نشینید ، ارتفاع صندلی باید به گونه ای باشد که پای خود را به راحتی بر روی کف قرار دهید. ران شما باید به موازات کف و بدن شما بین ۹۰ تا ۱۰۵ درجه زاویه داشته باشد. صندلی باید پشتیبانی خوبی از کمر شما ارائه دهد و برای این منظور باید صندلی طراحی شد که مسائل ارگونومیک برای را در نظر گرفته شود.

نکاتی که باید در زمان خرید صندلی اداری بدان توجه کنید

صندلی اداری را انتخاب کنید که در آن می توانید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید. صندلی باید عمق و عرض کافی داشته باشد تا حتی یک کاربر با ابعاد بدنی بزرگتر را پشتیبانی کند. شیب جلو یا عقب صندلی باید قابل تنظیم باشد. صندلی باید به راحتی برای نگهداری مواد با پوشش مناسب ساخته شود. پارچه یا روکش صندلی باید نفس بکشد و زود خراب نشود. اگر صندلی دارای یک دستگیره باشد ، باید تنظیم شود و اجازه دهد بدن در یک حالت راحت قرار گیرد. آرنج و بازوی باید روی دسته ای صندلی راحت بمانند. اگر صندلی چرخشی را انتخاب کرده باشید ، باید از مکانیک با کیفیت بالا استفاده کنید تا بتوانید در هنگام چرخش و حرکت در اطراف صندلی کج و واژگون نشود.

حتما بخوانید: اهمیت نور در دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری

نکاتی که باید در زمان خرید صندلی اداری بدان توجه کنید

طرح های مختلف و گزینه های مختلف را بررسی کنید. سعی کنید صندلی و میز را مطابقت با هم قرار دهید. اگر یک میز قدیمی دارید ، باید صندلی سبک سنتی را انتخاب کنید. به طور مشابه ، مبلمان شیشه ای باید یک صندلی داشته باشد که طراحی و زیبایی شیشه را بهبود ببخشد. گزینه ها را بررسی کنید ، قیمت های صندلی اداری را مقایسه کنید ، در مورد ضمانت نامه ها بپرسید و یک صندلی را انتخاب کنید که در طول سال ها به خوبی قابل استفاده باشد.

نکاتی که باید در زمان خرید صندلی اداری بدان توجه کنید

راحتی کلید طلایی خرید صندلی اداری است. اگر مشکلی برای سلامتی دارید پس از مشاوره با پزشک یا فیزیوتراپیست خود یک صندلی را انتخاب کنید. صندلی های مخصوص طراحی شده برای افرادی با مشکلات کمر ، شانه های و یا آسیب های ستون فقرات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: صندلی های اداری چگونه بر سلامتی شما تاثیر میگذارند؟

نکاتی که باید در زمان خرید صندلی اداری بدان توجه کنید


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .