مبلمان اتاق کنفرانس چیزی فراتر از رنگ بندی و سبک طراحی است. همچنین در مورد راحتی و دوام است. اساساً ، بهترین صندلی های اتاق کنفرانس به همان اندازه که به نظر می رسند احساس خوبی دارند. آنها به اندازه تزئینات از حالت استقامتی پشتیبانی می کنند. به این دلیل که وقتی همکاران ، مشتریان و کارمندان شما در اتاق جلسات شما می نشینند ، شما می خواهید آنها بتوانند تمرکز کنند ، در برابر حواس پرتی مقاومت کنند و مثمر ثمر باشند که صندلی ها بر همه این عناصر تأثیر می گذارد.

 

the-best-conference-room-chair

 

یک اتاق کنفرانس می تواند اهداف مختلفی را فراهم کند ، از یک فضای آرام برای تماس های کنفرانس گرفته تا جلسات مدیریتی که تصمیمات عمده گرفته می شود. اتاق کنفرانس جایی است که ما به طور سنتی برای برقراری ارتباط  و همکاری به آنجا می رویم. اما در  عصر COVID-19 ، ما به طور متفاوت و محدودی از این اتاق های جلسات استفاده خواهیم کرد. هنگام برنامه ریزی فضای اداری ، تصمیماتی که ممکن است کم به نظر برسند ؛ مانند چیدمان میز ها ، تعداد صندلی ها و حتی پارچه نشیمن می تواند تأثیر زیادی بر بهره وری و ایمنی کارکنان داشته باشد.

 

 the-best-conference-room-chair

 

 

 حتما بخوانید : طراحی اتاق کنفرانس مدرن در سال 2021

 

در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس ، به ویژه در هنگام شیوع همه بیماری ذکر شده است:

  1. با تحقیق و برنامه ریزی شروع کنید
  2. طرح و پیکربندی جدول کنفرانس را در نظر بگیرید
  3. صندلی های راحت و بادوام را انتخاب کنید
  4. راه حل های خود را سفارشی کنید
  5. رنگ و کارهای هنری اضافه کنید


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین مبلمان اداری برای اتاق کنفرانس خود ، در زیر بخوانید.

 

 the-best-conference-room-chair

 

با تحقیق و برنامه ریزی شروع کنید

قبل از شروع خرید ، کمی وقت بگذارید و از خود یا تیم خود سوالات زیر را بپرسید:

چه کسی از این فضا استفاده می کند؟ آیا فقط کارمندان هستند؟ یا آیا میزبان بازدیدکنندگانی مانند مشتریان و فروشندگان نیز خواهد بود؟
چند نفر نیاز دارند که به راحتی در فضا جا بگیرند؟ بخاطر داشته باشید که ترتیب نشستن آرنج به آرنج در پاسخ به COVID-19 با دستورات بهداشت عمومی مطابقت ندارد ، بنابراین تا زمانی که تهدید ویروس از بین نرود ، برای اتاق کمتری برنامه ریزی کنید.
فضای مورد استفاده برای چیست؟ (به عنوان مثال ، اعلام حضورهای کوچک ، جلسات پرسنل بزرگ یا کنفرانس تلفنی)
آیا طرح به صورت ایستا باقی خواهد ماند یا اینکه اغلب میزها ، صندلی ها و سایر مبلمان را مرتب می کنید؟ اگر مرتباً وسایل را جابجا می کنید ، مبلمان اتاق کنفرانس را انتخاب کنید که دارای وزن کم یا کاستور باشد. آیا نیازهای دیگری مانند فضای ذخیره سازی ، فناوری یا امکانات غذایی و آشامیدنی دارید؟

 

 the-best-conference-room-chair

 

 

تأمل در مورد روشهای مختلف استفاده سازمان شما از اتاق کنفرانس به شما کمک می کند تا مبلمان اداری مورد نیاز خود را اصلاح کنید.

 

the-best-conference-room-chair

 

 

مطمئن نیستید چه لازم دارید؟ برای کمک به شما در انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس ، از متخصصان خدمات طراحی ما کمک بگیرید. ما بیش از یک فروشنده لوازم اداری و مبلمان اداری هستیم. ما می توانیم توصیه های متناسب با مبلمان اتاق کنفرانس متناسب با نیازهای خاص شرکت شما ارائه دهیم و به شما کمک کنیم تا دستورات بهداشت عمومی را برای مکان های جلسات رعایت کنید.

 

the-best-conference-room-chair

 

جدول تنظیمات کنفرانس را در نظر بگیرید

حداقل در بیشتر اتاق های کنفرانس میز اداری و صندلی اداری وجود دارد. فراتر از آن ، امکان طرح بندی بی پایان است! برخی از پیکربندی های استاندارد تر جدول عبارتند از:

میز استاندارد اتاق هیئت مدیره ؛ مستطیل ، بیضی یا گرد
تنوع روی میز اتاق هیئت مدیره ؛ U شکل یا V شکل
مستطیل توخالی ؛ جداول در هر انتها با فاصله ای از وسط به هم متصل می شوند
سبک کلاس ؛ مجموعه ای از میزهای کوچکتر با فاصله از یکدیگر ، بنابراین شرکت کنندگان رو به جلو هستند

 

the-best-conference-room-chair

 

 

بیشتر بخوانید : آنچه باید در مورد طراحی و ساخت میز کنفرانس بدانید

 

در شرایط عادی ، ممکن است بخواهید مبلمان اتاق کنفرانس شما امکان همکاری را فراهم کند ، جایی که همکاران می توانند برای یک تماس تلفنی سریع یا جلسه غیررسمی طوفان فکری بیرون بیایند. در این حالت ، انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس برای این استفاده می تواند شامل چندین میز کوچکتر یا یک میز ایستاده مستطیل شکل بلند با پریزهای برق باشد.

 

 the-best-conference-room-chair

 

صندلی های راحت و با دوام را انتخاب کنید

هیچ کس نمی خواهد یک جلسه ، طولانی یا کوتاه ، روی یک صندلی ناراحت کننده بنشیند. انتخاب صندلی های راحت و بادوام به همه کمک می کند تا تمرکز و بهره وری داشته باشند ؛ حواس پرت و روان نباشید. برای راحتی بیشتر صندلی های ارگونومیک قابل تنظیم را در نظر بگیرید. افرادی که ممکن است از اتاق کنفرانس استفاده کنند انواع و اقسام اشکال دارند ، بنابراین صندلی های قابل تنظیم راهی برای احساس راحتی همه هستند.

 

 the-best-conference-room-chair

 

نکته دیگر برای انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس در عصر COVID-19 ، در نظر گرفتن پارچه است. از پارچه های نرم و سخت ضدعفونی کننده به عنوان مواد ضد عفونی کننده و آسان ضدعفونی مانند وینیل یا پلاستیک بازیافت شده خودداری کنید. این گزینه ها پیروی از دستورالعمل های تمیز کردن مواد سطحی که برای ایمن نگه داشتن همکاران شما طراحی شده اند را آسان می کند. 

  

the-best-conference-room-chair

 

 

 

 برای مطالعه بیشتر شما : بهترین صندلی های ارگونومیک اداری 2021

 

راه حل های خود را سفارشی کنید

در این مرحله از مرحله برنامه ریزی دفتر ، وقت آن است که فراتر از میز و صندلی فکر کنیم. این نکته برای انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس شما را به سفارشی سازی فضای جلسه خود برای نیازهایتان دعوت می کند. به عنوان مثال ، آیا به راه حل های ذخیره سازی پرونده ها یا لوازم مشترک نیاز دارید؟ وایت برد یا پروژکتور و صفحه نمایش چطور؟ آیا مبلمان اداری برای یک قهوه ساز و لوازم مورد نیاز برای تقویت انرژی بعد از ظهر مفید خواهد بود؟ مینی یخچال چطور؟

همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که یک اتاق کنفرانس بزرگ یا هر فضای باز در دفتر کار خود را با جداکننده های اتاق برای ارتقا فاصله اجتماعی امن تنظیم کنید.

 

the-best-conference-room-chair

 

 

اضافه کردن رنگ و هنر

نکته آخر ما برای انتخاب مبلمان اتاق کنفرانس مربوط به لمس های نهایی است ، از رنگ شروع می شود. رنگ اتاق کنفرانس شما چیزهای زیادی در مورد مارک شرکت شما می گوید. وقتی مبلمان اداری را در نظر می گیرید ، به بهترین رنگ ها برای برجسته کردن فضای خود فکر کنید. بلوز می تواند باعث ایجاد احساساتی آرام شود ، در حالی که سبز و زرد باعث افزایش نشاط و انرژی می شوند. نارنجی با تعادل گرم و با نشاط درست در این بین نشسته است. یا ، به دنبال یک عبارت پررنگ با سایه های قرمز باشید. هنگام انتخاب پالت رنگ خود ، حتماً میزان روشنایی را در نظر بگیرید. برخی از رنگها در زیر لامپهای فلورسنت و نور طبیعی خورشید به شدت متفاوت ظاهر می شوند.

 

the-best-conference-room-chair

 

برای نهایی کردن اتاق کنفرانس خود ، فراموش نکنید که کارهای هنری را برای دفتر اضافه کنید! گزینه هایی با لهجه جسورانه یا طراحی غیرمعمول می توانند باعث ایجاد خلاقیت شوند و یا به دنبال گزینه ای دوستدار محیط زیست می روند که در مادر زمین آسان باشد.

 

 

 the-best-conference-room-chair

 

 

 

برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در مورد دکوراسیون اداری با شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید