خرید میز اداری

خرید میز اداری ریزه کاریهای خود را دارد اگر میخواهید دکوراسیون دفتر کار خود را با یک میز اداری تغییر دهید و نمیدانید چه میزی را انتخاب و خرید کنید حتما این مقاله را که در مورد خرید میز اداری است مطالعه کنید. در ادامه با آدینا همراه باشید.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

اگر بخواهید بعضی از میزهای اداری را بخرید ، باید به بهینه شدن در قیمت مبلمان اداری توجه کنید. هدف اصلی شما این است که بخشی از قیمت های مقرون به صرفه را بخرید تا یک دکوراسیون اداری زیبا را پیاده کنید. خوب ، لازم است که هزینه های میزهای اداری را در نظر بگیرید. اما در عین حال ، شما باید به طور جدی برخی از عوامل دیگر را در نظر بگیرید تا هدف شما از خرید میز اداری به درستی انجام پذیرد. میزها در محل کار نگهداری می شوند. کارمندان باید زمان معقولی از وقت خود را با میزها صرف کنند. بنابراین ، در کنار هزینه ، شما باید به سلیقه و انتخاب خود و آن ها اهمیت دهید. اگر آنها با میز اداری خود راحت نباشند ، ممکن است انگیزه ای برای کار نداشته باشند. بنابراین ، آنها ممکن است تلاش خود را برای پیشبرد کار به درستی انجام ندهند. این ، در عوض ، می تواند بهره وری را کاهش دهد.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

بنابراین ، هنگام خرید کارمندان را در نظر داشته باشید. سعی کنید بدانید که چه نوع از آنها راحت هستند و یا احساس خوشحالی می کنند. امروزه میزهای شیشه ای به همراه میزهای چوبی موجود است. آنها به ظاهر ظریف توجه می کنند و نیاز به مراقبت کمتری دارند. میزهای شیشه ای مدرن می تواند انتخابی در خور توجه و زیبا باشد. بعضی از میزهای اداری از شیشه ضد خش خالی ساخته شده اند. آنها بسیار آسان جهت نگهداری هستند. مواد شیمیایی سازگار برای پاک کردن میزهای شیشه ای وجود دارد که مزیت مهم این میز ها نشان دادن خاک و کثیفی بر روی شیشه است که به سرعت می توان اثر آن را از بین برد.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

در مورد انتخاب میزهای پذیرش باید به ویژه مراقب باشید. این جایی است که هر شخص برای نخستین بار وارد شرکت شما می شود. بنابراین ، برای ایجاد اولین تاثیر موثر،  یک میز پذیرش زرق و برق دار و در عین حال راحت باشد. میز پذیرش در طراحی و شکل نامحدود موجود است. گزینه هایی برای افراد با بودجه کم و زیاد وجود دارد. بنابراین ، نه تنها در مورد هزینه فکر می کنیم ، بلکه در هنگام خرید میز های اداری باید به نکات دیگر که در بالا گفته شد توجه شود.

برای مطالعه بیشتر شما: ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است؟

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

20 نکته مهم و کاربردی در خرید یک صندلی استاندارد

1- ارتفاع صندلي بايد قابل تنظيم باشد تا بر اساس قد و طول بدن شما و نسبت آن با طول دستهايتان به گونهاي تنظيم گردد كه فرد به راحتي به سطح كار دسترسي داشته باشد و بتواند پاهايش را روي زمين گذاشته و بدون فشار بر پشت پا روي صندلي بنشيند. ارتفاع صندلي 41 تا 52 سانتيمتر توصيه مي شود.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی


2- ترجيحاً صندلي بايد بصورت پنوماتيکي قابل تنظيم باشد بطوريکه شما بتوانيد ارتفاع نشيمنگاه را در حاليکه روي صندلي نشسته ايد تنظيم کنيد. برخي صندلي ها نيز مکانيزم تنظيم ارتفاع مکانيکي (چرخشي) دارند.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

3- نشيمنگاه صندلي بايد حداقل يک اينچ عريض تر از مفاصل هيپ و رانهاي دو طرف باشد. براي سطح نشيمنگاه صندلي عرض 40 تا 45 سانتيمتر و از جلو به عقب 38 طول تا 42 سانتيمتر توصيه مي شود. براي افراد چاق صندلي هاي پهن تر توصيه مي شود.

4- نشيمنگاه صندلي بايد داراي شيب مناسب ۱5 - ۱0 درجه شيب رو به جلو و 5 درجه شيب رو به عقب و ترجيحاً قابل تنظيم باشد.

5- يك تورفتگي جزئي در نشيمنگاه به همراه لبه رو به بالا وجود داشته باشد تا از ليز خوردن باسن جلوگيري شود. 

حتما بخوانید: صندلی اداری راحت

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

6- گوشه ها و لبه جلوي صندلي گرد و لبه بيروني آن نرم باشد. لبه صندلي بايد حالت افتاده داشته باشد.
7- نشيمنگاه صندلي از جنسي باشد که قابل سرخوردن نباشد.
8- نشيمنگاه صندلي بهتر است قابل تنظيم به جلو و عقب باشد.
9- ضخامت بالشتك نشيمنگاه در حدود ۴ تا ۵ سانتيمتر باشد و رويه آن از جنسي باشد که اصطلاحاً بتواند تنفس کند ، هوا را از خود عبور دهد و موجب تعريق نشود.
10- زماني كه يك فرد بر روي صندلي مي نشيند ، نشيمنگاه صندلي نبايد بيش از 54/2 سانتيمتر فشرده شود.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی


11- ارتفاع نشمينگاه صندلي بايد ۲۵ الي ۳۵ سانتيمتر پايين تر از سطح ميز کار در نظر گرفته شود.
12- پشتي صندلي بايد به اندازه کافي بزرگ باشد تا علاوه بر حمايت خوب کمر ، حمايت قسمت مياني و بالايي پشت را فراهم کند.


خرید میز اداری ، نکته های کاربردی


13- عرض پشتي صندلي بايد حداقل 32 تا 36 سانتيمتر باشد. ارتفاع پشتي صندلي را نيز بين ۵۰ تا 82 سانتيمتر توصيه مي کنند. صندلي بايد در قسمت قرار گرفتن گودي کمر (ارتفاع 15 تا 20 سانتيمتر از پايين) داري يک قوس محدب و در قسمت پشت داراي يک قوس مقعر باشد.
14- در صورت عدم وجود قوسهاي محدب و مقعر ، بايد از بالشتك مناسب كمري روي پشتي صندلي استفاده گردد ، بطوريكه مهره كمري سوم تا خاجي پوشانده شود ، مثلاً ارتفاع 10 تا 20 سانتيمتر بالاي پايين ترين سطح نشيمنگاه مناسب ميباشد.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی

15- پشتي صندلي بايد قابليت تنظيم در وضعيتهاي مختلف را داشته باشد.

16- زاويه پشتي با نشيمنگاه صندلي ، حداقل ۹5 تا ۱۱۰ درجه باشد.
17- دو دسته در كنار صندلي براي استراحت دستها لازم است كه بايد قابل تنظيم باشند و با ارتفاع ميز کار مطابقت داشته باشند. دسته هاي صندلي بايد به صورتي طراحي شده باشند كه دستها در وضعيت راحت قرار گيرند.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی


18- براي كارهايي كه نيازمند حركات زياد دست هستند ، از صندلي بدون دسته استفاده شود.
19- اگر سهولت حرکت صندلي در كار مورد نظر مهم است ، صندلي بايد حداقل 5 پايه با کفشکهايي که آزادانه روي سطح کف حرکت کنند ، داشته باشد. همچنين بسته به كار مورد نظر صندلي بايد به آساني حول محور بچرخد.

20- سعی کنید از شرکت های معتبر و برند صندلی خود را تهیه کنید اگر چه قیمت آنها گران تر می باشد ولی کیفیت و ارگونومی بهتری نسبت به دیگر صندلی ها دارند.

خرید میز اداری ، نکته های کاربردی


<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .