میز کارشناسی و کارمندی مناسب

 در این مقاله تحریریه شرکت مبلمان اداری آدینا قصد دارد تا در مورد انتخاب انواع میز اداری با شما همراهان همیشگی خود مواردی را مطرح نماید :

زمانی که برای خرید میز اداری به دفاتر فروش یا شرکتهای دکوراسیون اداری مراجعه میکنید ، باید از قبل بدانید که :

آیا این میز کارشناسی نیاز سازمان را برآورده میکند؟

آیا این میز با توجه به فضای مجموعه ما مناسب میباشد؟

آیا با توجه به بودجه در نظر گرفته شده ، این میز را میتوانم خریداری کنم؟

آیا صندلی کارشناسی متناسب با میز کارشناسی منتخب من سازگاری دارد؟

آیا این میز باعث زیبایی و جذب انرژی مثبت محیط میگردد و باعث افزایش راندمان کاری پرسنل میگردد؟

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

 قبل از خرید میز کارشناسی و میز کارمندی ، صندلی کارشناسی مناسب با فضای مجموعه را انتخاب کنید. شما باید صندلی کارشناسی و یا صندلی کارمندی را انتخاب کنید که آرامش و سلامتی را برای پرسنل شما به ارمغان بیاورد. صندلی کارشناسی که ارگونومیک نبوده و فاقد استانداردهای بین المللی باشد ، مناسب محیط کار نیست و بعد از مدت زمان کوتاهی باعث پائین آمدن کارآیی پرسنل و شاید حتی آسیب به سلامت فرد گردد. پس در زمان خرید صندلی کارشناسی و کارمندی ، ملاک شما ابتدا ارگونومیک بودن صندلی کارشناسی و یا صندلی کارمندی باشد.

بیشتر بخوانید : انواع پارتیشن اداری شیشه ای، تقسیم بندی و تعریف پارتیشنهای شیشه ای اداری

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

در زمان خرید مبلمان اداری ، شما باید دقت کنید که پکیج کامل مبلمان اداری شامل : نیم ست اداری، میز اداری، فایل،کتابخانه، صندلی اداری و ست اداری میباشد. حال شما باید ببینید که این مجموعه میتواند شما را در رسیدن به زیبایی دفترتان کمک کند؟ آیا مجموعه شما فضای کافی و مناسب برای این پکیج را دارد؟ اگر فضای کافی در دفتر شما نیست کدام یک از این ست ها میتواند به بهبود روند دفتر شما کمک کند؟ کدام یک از محصولات نیاز ضروری دفتر شما است؟ کدام یک باعث نظم دهی و هارمونی دفتر شما میباشد؟

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

شما برای اینکه بهتر بتوانید در این مسیر گام بردارید و محصول درست را در فضای مناسب دفترتان به بهترین شکل قرار دهید بهتر است با همکاران ما در شرکت آدینا تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما بهره ببرید.

حتما بخوانید : نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت در نظر بگیرید

برای اینکه بتوانید قیمت یک میز کارشناسی و یا میز کارمندی را بدانید بهتر است به این نکات دقت کنید: برای تعیین قیمت یک میز کارشناسی و یا میز کارمندی شما باید به جنس و نوع چوب بکار رفته در میز و نوع یراق آلات و ابعاد آن توجه ویژه داشته باشید. که  البته قیمت گذاری بر اساس نوع کسب و کار و با توجه به نیاز شما متفاوت است. زیرا میز انتخابی یک مجموعه برای مدیریت ، که فضایی کاملا لوکس و امروزی و مدرن باشد باید میز کلاسیک باشد که با بهترین چوب و رنگ تهیه شده است و برای فضای بیشتر که دسترسی مدیریت را آسان کند نیز باید ابعاد میز بزرگ باشد. اما یک میز کارشناسی میتواند از جنس ام دی اف تهیه شده باشد که شکیل و زیبا و همینطور دارای هارمونی سازمانی باشد و با ابعاد کوچکتر مناسب فضای مجموعه ساخته شود.

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

برای نظم دهی به دفتر کارتان حتما از فایل و کتابخانه های اداری شرکت آدینا دیدن فرمائید. که این مجموعه به شما کمک میکند همه وسایل مورد نیازتان در دسترس و به صورت کاملا سورت شده در جاهای مشخص قرار گیرد.

اگر در ترکیب سازمانی شما از میزهای فلزی یا همینطور میزهای شیشه ای و یا ترکیب فلز و شیشه نیز استفاده شده است ، شما میتوانید با خیال راحت ساخت این مدل میزها را نیز به شرکت آدینا بسپارید. زیرا شرکت آدینا سابقه ای دیرینه در ساخت این مدل میزها بر اساس نیاز مشتری ، با توجه به رنگ و ابعاد مورد نیاز، دارد.

حتما در زمان خرید میز کارشناسی این نکات را به یاد داشته باشید:

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

در زمان خرید میز کارشناسی و میز کارمندی این نکته حائز اهمیت است که نیاز شما را برای راحتی و آسایش بیشتر فراهم کند.

 بیشتر بخوانید :مبلمان اداری خاص

یک چک لیست به همراه خود داشته باشید تا براساس آن میز کارشناسی و میز کارمندی تان را خریداری کنید .

در زمان خرید میز کارشناسی و میز کارمندی فضای سازمان خود را مد نظر قرار دهید و براساس آن درخواست ابعاد مورد نیاز را داشته باشید و همینطور بر اساس رنگ سازمانی خود ، رنگ میز اداری خود را انتخاب کنید.

حتما در مورد بودجه مورد نظرتان با کارشناسان شرکت آدینا مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

شما در زمان خرید از شرکت آدینا میتوانید برگ گارانتی را از مجموعه دریافت کنید و با خیال راحت به مجموعه خود برگشته و بارضایت کامل از خرید به کارتان بپردازید.

انواع میز اداری شامل :

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانس دایره ای

میز کنفرانس مستطیل

میز کنفرانس بیضی

میز کامپیوتر

میز مدیریت

میز کارشناسی

میز کارگروهی

کانتر پذیرش

کانتر منشی

میز کارمندی

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

در بعضی از مجموعه ها که فضای کافی دارند ، حتما یک میز کامپیوتر مخصوص تهیه میگردد تا فضای میز شما را اشغال نکند و این میز کامپیوتر با ابعاد خاص و فقط مختص کامپیوتر و کیس و کی برد و موس و پرینتر طراحی شده است . اما گاهی اوقات فضای شما پاسخگوی این میز نمیتواند باشد که شما میتوانید با تهیه یک میز کارمندی که در قسمتی کشویی مخصوص کی برد شما طراحی شده است و میتواند در مواقعی که نیازی به استفاده نیست به داخل میز هدایت شود و فضای شما را اشغال نکند و شما با طیب خاطر و فضای کافی به امور کاری خود مشغول شوید. که در اینجا شما میتوانید با کمترین هزینه بیشترین استفاده را ببرید. شما با این خرید میتوانید بیشترین بهره را برده و همینطور رضایت پرسنل خود را بهمراه داشته باشید .

مقاله سودمند برای شما : انواع میز اداری

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

میز کارشناسی:

این نوع میز اداری مختص استفاده برای کارکنان میباشد. منشی مجموعه شما تا پرسنل فروش یا پرسنل خدمات شما نیز با توجه به نیاز و کار خود میتوانند از این میز استفاده کنند. که البته بعضی افراد آن را با میز کارمندی نیز میشناسند. این نوع میز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، زیرا این میز اداری مورد استفاده زیادی قرار میگیرد و همینطور این میز اداری از امکاناتی مانند کشو کی برد برخوردار میباشد. پس لازم است در زمان تهیه این میز اداری حتما از نظر پرسنل خود نیز بهره برده و آن را در زمان خرید بکار گیرید.

برای مطالعه بیشتر شما : انواع پارتیشن اداری 

کارآیی میز کارشناسی :

یکی از اصولی ترین موردی که باید بخاطر داشته باشید این است که این میز اداری چه کارآیی میتواند داشته باشد؟ در زمان خرید باید ببینید که شخص مورد استفاده از این میز ، چه نیازی دارد؟ مثلا فقط پاسخگوی تلفن است یا کامپیوتر نیز در محیط کاری اش میباشد و مورد نیاز است ؟ همیشه به خاطر داشته باشید شما به عنوان یک کارفرما باید دیدگاه وسیعی نسبت به کار پرسنل و کارآیی آنها و نیاز واقعی شان داشته باشیدتا با توجه به آن بهترین خرید و یا بهترین راهنمایی را برای خرید ایده آل در نظرتان باشد.

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

نیاز واقعی فضای کاری تان:

همیشه سعی کنید در زمان خرید بتوانید برآورد واقعی از فضای کاری تان داشته باشید. منظور بهترین چیدمان و بهترین مدل میز متناسب با فضای کاری تان. در این خصوص شما میتوانید از مشاوران ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا بهره برده تا بعد از رویت محل کار شما و اندازه گیری دقیق و طراحی فضای شما ، بتوانند به شما در ترسیم فضا بعد از انتخاب مدل میز و صندلی و رنگ دلخواه شما کمک کنند و شما بعد از دیدن طرح بتوانید تغییراتی از جمله در رنگ و ابعاد و نوع چیدمان داده و در زمان تحویل میز اداری و ستهای اداری مجموعه ، بهترین بهره را برده باشید. که این چیدمان میتواند باعث بالا رفتن راندمان کاری پرسنل شما و همینطور زیبایی محیط کاری شما گردد.

طراحی محل کار شما:

در زمان طراحی مشاوران ما به شما کمک میکنند که میز اداری که انتخاب میکنید متناسب با فضای محل کار شما باشد. شاید شما میزاداری که انتخاب میکنید خیلی بزرگ باشد در حالیکه شما دفتر کاری کوچک دارید و یا میز اداری کوچکی را انتخاب کنید درصورتیکه فضای اداری بزرگی دارید که اینها باعث ناهمخونی محیط میگردد و محیط را زیبا نمیکند و این در نگاه اول ممکن است هر بیننده ای را دلزده کرده و از محیط دور کند. در حالیکه با انتخاب درست و صحیح شما میتوانید محیطی ماندگار در ذهن ارباب رجوع بسازید.

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

هزینه در نظر گرفته شده برای خرید میز اداری:

انتخاب شما برای پرسنل نشان از ارزشی که برای نیروی کاری خود قائل هستید را نشان میدهد. پس سعی کنید بهترین جنس با بهترین کیفیت برای کارمندان نمونه شما در نظر بگیرید ، که با توجه به بهترین ها ، راندمان کاری عالی نیز تحویل شما گردد.

شما برای اینکه با توجه به بودجه خود بتوانید بهترین خرید را داشته باشید ، میتوانید از چوبهایی با روکش چوبی یا MDF استفاده کنید که هم شیک میباشد و هم مقرون به صرفه است . البته لازم به ذکر است که استفاده از میزهای چوبی با چوب طبیعی و همینطور ترکیب شیشه و فلز نیز انتخاب های عالی برای افراد میباشد که میتواند محیط و پرسنل را نیز مورد اثر واقع کند.

نظم دهی به دفتر کاری تان:

اگر شما دارای مدارک و اسناد متفاوت و زیادی هستید سعی کنید برای ایجاد نظم در محیط کاری تان حتما از فایل و کتابخانه هاو یا کمدهای کوچک استفاده کنید ، این فایل و کتابخانه و کمد قابلیت ذخیره کردن اسناد شما را به صورت منظم و قابل دسترسی سریع را داشته و به شما کمک شایانی میکند.

میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

ارتفاع میز کارشناسی

میز کارشناسی دارای ارتفاع استانداری است که از 75 سانتی متر تا 85 سانتی متر متغیر است که این نیز بر اساس نیاز مشتری میباشد. البته شما میتوانید از پایه های قابل تنظیم ارتفاع نیز استفاده کنید ، تا پرسنل شما بر اساس نیازشان آن را کوتاه تر یا بلندتر کنند.

ابعاد میز کارشناسی

طول میز کارشناسی بین 90 سانتی متر تا 250 سانتی متر متغیر است . که این نیز بسته به نیاز شما میباشد و همینطور کارآیی این میز برای پرسنل تان. البته اندازه واقعی میز کارشناسی 120 سانتی است و عرض آن نیز 80 سانت میباشد. 

رنگ میز اداری:

شما میتوانید بر اساس رنگ سازمانی خود ، رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و از همکاران فنی ما درخواست تهیه و ساخت میز مورد نظرتان را داشته باشید . همینطور میتوانید با نورپردازی و نصب لوگوی سازمان خود به زیبایی میز خود بیافزایید.

 میز کارمندی مناسب -مبلمان اداری آدینا

در پایان:

شما میتوانید طراحی دفتر کار خود را به همکاران و تیم مشاور ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا سپرده و با آرامش از ابتدای کار تا انتهای کار ناظر باشید و پس از پایان کار از نتیجه کار لذت برده و ما را به دوستان خود نیز معرفی کرده و به پیشبرد اهداف شرکت آدینا کمک نمائید.