مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟

 چون موضوع بحث ما فقط مربوط به تهران نیست بنابراین از بازار مبل اداری حسن آباد که عمده فروشگاه ها آنجاست و همچنان بازار مبل دلاوران که چند فروشگاه محدود مبل اداری دارد میگذریم و با توجه به در دست بودن اینترنت در تمام ایران و قابلیت استفاده از آن توسط همه اقشار جامعه مستقیما جستجو در اینترنت را به شما پیشنهاد میکنیم. برای اینکار بهتر است به محل جستجوی سایت گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگر که از آن استفاده میکنید بروید و کلمه مورد نظرتان را تایپ کنید معمولا این کلمات عبارتند از "مبلمان اداری " ، "مبلمان اداری لوکس"،"مبلمان اداری مدرن "،"میز مدیریت "، "میز کنفرانس " و...یا سایر محصولاتی را که درصدد خرید آنها هستید. گوگل یقینا بیش از هزاران مورد را به شما پیشنهاد خواهد داد فقط به موارد صفحه اول گوگل اکتفا نکنید در بازدید از سایتهای "دکوراسیون اداری " به این نکته که از یک شرکت ثبت شده که دارای برند مشخص و دفتر فروش و کارخانه میباشد خرید کنید. وب سایت‌هایی که بی‌ واسطه محصولات را در کنار مزایایی چون حمل رایگان در اختیار شما می‌گذارند و از طرفی علاوه بر نظارت‌های صنفی معمول که بر همه فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها انجام می‌شود ، آنها مشمول نظارت‌هایی بیشتری از قبیل وزارت صنعت و معدن و تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نیز می‌شوند ، حقوق شما را مکتوب ضمانت می‌کنند و شامل نظارت پلیس فتا هم میباشند. برخی از این وب سایتها بنوعی فروشگاه‌های آنلاین ، می باشند که مجموعه‌ای واقعی هستند و علاوه بر داشتن وب‌سایت ، نمایشگاه و فروشگاهی واقعی دارند که می‌توانید به آن مراجعه کنید و کالاهایشان را از نزدیک ببینید.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

  در هنگام خرید محصولات اداری چه سئوالاتی بپرسید و به چه چیزهایی توجه کنید ؟

 1-ابعاد محصولات:

ابعاد میز در قیمت ان تاثیر مستقیم دارند. شما چه یک میز کنفرانس 12 نفره و یا یک کانتر منشی و یا میز کارگروهی وسایر محصولات مبلمان اداری را بخواهید خرید نمایید. باید بصورت دقیق طول و عرض و ارتفاع میز اداری و محصولات جانبی آنرا نظیر ال و یا فایل سه کشو و... را دقیق بدانید. یقینا قیمت یک میز با ابعاد طول 140و عرض 60 از یک میز با ابعاد طول 180و عرض 80کمتر خواهد بود.

 2-جنس محصولات:

موردی که معمولا مشتریان نمیدانند و بعضی فروشندگان هم تمایل ندارند که در مورد آن توضیح شفاف به مشتری ارائه دهند جنس استفاده شده در محصولات میباشد. معمولا جنس نئوپان خیلی ارزانتر از جنس ام دی اف میباشد و مشتری نا آگاه ، فکر میکند که جنس ارزانتری پیدا کرده ، و خیلی خوشحال خرید میکند در صورتیکه حتی ممکن است در اصل کالا را گرانتر خریداری نماید در هرصورت شما بعنوان یک مشتری باید بدانید که محصول تولید شده با ام دی اف از محصول تولید شده با نئوپان گرانتر است و محصول تولید شده با هایگلاس از ام دی اف گرانتر خواهد بود.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

 3-مرغوبیت کالا:

به موارد زیر در زمان خرید کالا توجه کنید :

  1. برند ام دی اف استفاده شده در محصول
  2. برند یراق آلات استفاده شده در محصول(قفل ، دستگیره ، ریل و...)
  3. ضخامت پی وی سی استفاده شده در محصول (حداقل 2میل باشد)
  4. ضخامت کف کشوها و پشت کمدها باید 8الی 16میل باشد 3میل مرغوب نیست
  5. خدمات شرکت نظیر :اندازه گیری و طراحی رایگان ،حمل و نصب ، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول
  6. برند شرکت و مشتریان معتبری که شرکت داشته است
  7. زمان تحویل کالا

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

 چه مبلی را از کجا بخریم؟

مبلمان‌ (به‌ طور كلی‌ انواع‌ میز ، صندلی ، مبل و راحتی ، بوفه‌ و کنسول و...) جزو اصلی‌‌ترین‌ عناصر طراحی‌ داخلی‌ و دكوراسیون‌ هر خانه‌ است.

به بیان ساده‌تر مبلمان یک خانه‌ عناصر غیر ساختاری‌ معماری‌ داخلی‌ را شكل‌ مي‌‌دهد. به همین دلیل اکثرا به نوع ، طرح و سبک مبلمان و همچنین جنس و طراحی پارچه مبلمان توجه ویژه‌اي دارند و سعی می‌کنند نمونه‌ای را انتخاب کنند که زیباترین و بهترین جلوه را به خانه ، محل کار و... بدهد. همچنین طراحی و نوع مبلمان و راحت بودن یا نبودن آن ارتباط مستقیمی با سلامت فردی که روی آن مي‌نشیند دارد. به همین دلیل انتخاب یک مبلمان مناسب بسیار مهم است. با توجه به این موضوع و همچنین اهمیت بصری و البته کاربردی این کالاهای مهم و البته حجیم و همچنین رشد شدید تنوع در مدل و طراحی و البته قیمت انتخاب مبلمان مناسب برای هر گروه خریداری کمی سخت و سردرگم‌کننده است. به همین دلیل در این بخش ما سعی کرده‌ایم علاوه بر معرفی مراکز اصلی و تخصصی خرید و فروش مبلمان ، نکاتی که هنگام خرید مبلمان باید مد نظر قرار گیرد به شما گوشزد کنیم. پس اگر قصد خرید مبلمان دارید. 

این مطلب را بخوانید: معرفی مراکز خرید و فروش مانند هر کالای دیگری ، مبلمان نیز مراکز خرید و فروش خاص خود را دارد.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

حتما بخوانید: مبلمان اداری فاخر ، تحت تاثیر گذاشتن مخاطبان یا فخر فروشی

از فروشگاه و پاساژهایی که در نقاط گوناگون شهر و به‌ ویژه در مناطق شمالی به خرید و فروش این کالا مي‌پردازند که بگذریم ، مناطقی هستند که به طور تخصصی و در مقیاس بسیار بزرگ به عرضه کالاهای خانگی چوبی از میز و صندلی و سرویس خواب و... گرفته تا مبلمان راحتی و استیل و... می‌پردازند. مراکزی مانند یافت‌آباد و خیابان دلاوران و حسن‌آباد در مقیاس محدودتر! اکثر این مراکز به عرضه محصولات چوبی وارداتی و همچنین داخلی مي‌پردازند و مي‌توان شاهد رقابت تنگاتنگ محصولات وطنی و وارداتی در این زمینه بود. بازار مبل یافت‌آباد که بین محله‌هاي امامزاده حسن و یافت‌آباد در تقاطع بزرگراه سعیدی و خیابان معلم (چهارراه یافت‌آباد) واقع شده بزرگ‌ترین بازار مبل تهران است. این بازار ، حدود سي تا سی و پنج سال پيش به صورت محدود كار خود را كنار گاوداري و نجاري‌هاي اين خيابان شروع كرد و از حدود 15 تا 20 سال پيش به يكباره به بزرگ‌ترين مركز خريد و فروش مبلمان تبديل شد. 

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

بازار مبل ایران که بزرگ‌ترین پاساژ صنایع چوبی در ایران است در سه شعبه بسیار بزرگ در این بازار واقع شده است. علاوه بر این نمایشگاه دائمی مبل خلیج‌فارس نیز در این منطقه واقع شده است. به طور کلی ، بازارهاى مبل یافت‌آباد یك مجموعه كامل از برندهاى داخلى و خارجى و نمایندگی‌هایی نظیر یاتاش و استقبال و... است با كلى فروشگاه متفرقه! در این منطقه می‌توانید علاوه بر اینکه از فروشگاه‌های لوکس که در پاساژهای آنچنانی به عرضه مبلمان و کالاهای چوبی خانگی می‌پردازند ، از کارگاه‌هایی که اجناس خود را در حراجی‌ها به فروش مي‌رسانند دیدن کنید. در بازار مبل یافت‌ آباد همه مدل مبل و صندلی و سرویس خواب و راحتی و... با رده‌هاي قیمتی گوناگون برای گروه‌های گوناگون درآمدی وجود دارد. همین موضوع دلیل اصلی رشد و توسعه روزافزون این بازار عنوان شده است.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

این موضوع را هم در نظر داشته باشید که بازار مبل یافت‌آباد در محدوده طرح ترافیک واقع نشده است و به همین دلیل خریداران می‌توانند به راحتی با خودروی شخصی به این منطقه رفت و آمد کنند. با توجه به این موضوع در این منطقه شاهد وجود پارکینگ‌هایی با ظرفیت بالا هستیم تا خریداران مشکلی برای یافتن مکان مناسب برای پارک کردن خودرو نداشته باشند. در این منطقه همچنین رستوران و تالارهای پذیرایی لوکسی با ظرفیت بالا وجود دارد که اکثرا محلی‌هاي این منطقه از این تالارها برای برگزاری مراسمی مانند عروسی ، ولیمه خوران و... استفاده می‌کنند. در ديگر موارد نیز این تالارها و رستوران‌ها میزبان خریدارانی است که انرژی خود را بابت گشت‌زنی در پاساژهای این منطقه از دست داده‌اند. بازار مبل دلاوران دلاوران يك خيابان عريض و طولاني است ، مملو از فروشگاه‌هاي مبلمان و سرويس‌هاي چوبی! بازار مبل خیابان دلاوران یکی از دو بازار بزرگ مبلمان در شهر تهران به شمار مي‌آید و فروشگاه‌هاي این بازار ، اطراف رسالت ، در حد فاصل میدان غدیر و خیابان سراج واقع شده‌اند. این منطقه نیز مانند یافت آباد جزو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و مراجعان می‌توانند بدون هیچ نگرانی با خودروی شخصی به این بازار مبل مراجعه کنند. 

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟


بیشتر بخوانید: قیمت میز اداري کنفرانس

البته این بازار به پارکینگ در ظرفیت بالا مجهز نیست و اکثر مراجعان ناچارند برای یافتن جای پارک در خیابان‌های اطراف وقت بگذرانند. پس اگر حوصله وقت‌گذارانی برای یافتن جای پارک ندارید ، می‌توانید از مترو استفاده کنید ، زیرا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این منطقه ایستگاه رسالت است. در حقیقت خیابان دلاوران یك بورس مبلمان براى خانواده‌هاى شرق‌نشین است. در این منطقه تعداد مراكز خرید خیلى زیاد نیست و نباید چشمتان دنبال برندها باشد ، زیرا اکثرا تولید کنندگان داخلی در این منطقه فعالیت می‌کنند. بر خلاف یافت آباد در این منطقه شاهد وجود پاساژهای بزرگ و مراکز لوکس و شیک نیستیم و اکثرا محصولاتی که در این بازار عرضه مي‌شوند نمونه‌هایی هستند که در کارگاه‌های نزدیک به بومهن و جاجرود و... تولید می‌شوند. همچنین تعدادی از فروشندگان دلاوران را همان تولیدکنندگان مبل بازار یافت‌آباد تشکیل مي‌دهند. در این منطقه قیمت‌ها تقریبا کمی پایین‌تر از یافت‌آباد است. 

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

خیابان مازندران در كمترین فاصله از میدان امام حسین واقع شده و مركزى‌ترین بورس مبلمان پایتخت است. اگر براى خرید یك نوع كالا مي‌خواهید راهى بازار شوید بهتر است ، به همین محل آمده و كمترین زمان را صرف انتخاب و خرید كنید. قرار داشتن این بورس در محدوده طرح ترافیك شاید به نظر یك امتیاز منفى براى این بورس باشد ، اما پرداخت هزینه كمتر براى حمل كالا به محل آن را جبران مي‌كند. پس اگر قصد مراجعه به این بازار را دارید ، بهتر است از خطوط مترو یا تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. فروشگاه‌های این منطقه بسیار کوچک هستند و در فروشگاه‌هاى كوچك این منطقه كالاها خیلى در هم پیچیده است و نگاه دقیق را براى انتخاب نیاز دارد. اگر از آن دست افرادى هستید كه در شلوغى سردرگم مي‌شوید و نمى‌توانید انتخاب كنید، بهتر است اصلا روى این بورس حساب نكنید.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

بازار مبلمان دفتری حسن‌آباد واقع در خیابان حافظ ، حد فاصل خیابان جمهوری و 15 خرداد تهران قرار دارد. این منطقه بورس خرید و فروش مبلمان اداری و همچنین میز و صندلی و البته پیراهن مبل است. صدر این منطقه همه نوع مبل و صندلی اداری از مدرن و امروزی تا مدل‌های قدیمی و... عرضه مي‌شود. این منطقه در محدوده طرح ترافیک واقع شده است ، اما ایستگاه مترو به راحتی خریداران را به این منطقه مي‌رساند. در بازار مبل حسن‌آباد علاوه بر برندهای مطرح و شناخته‌شده ،  تولیدکنندگان وطنی که در کارگاه‌های شخصی به تولید کالا مي‌پردازند به عرضه کالا مي‌پردازند. اگر قصد مراجعه به این بازار را دارید ، می‌توانید از مترو ، اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید. این را هم بگوییم که خرید و مراجعه به این مرکز هم تفریح است و هم خرید! بی‌شک مشاهده ساختمان‌های قدیمی و بافت سنتی با آن سطح سنگفرش زمین شما را و به وجد خواهد آورد. سایر مراکز براي دسترسي به مبلمان فانتزي و وارداتي مي‌توان به نمايندگي‌هاي فروش که در سطح شهر واقع شده‌اند مراجعه کرد. البته گستردگی این نمانیدگی‌هاي فروش در برخی از مناطق مانند پارك وي و ميرداماد و خيابان وليعصر ، خیابان شریعتی و... بیشتر است.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

 برای مطالعه بیشتر شما: انواع مبل اداری در سبک مدرن و کلاسیک

مبل ها و راحتی‌هایی كه در اين مناطق به فروش مي‌رسند ، قيمت‌هاي بالاتر از چند ده میلیون تومان دارند و معمولا مشتریانی خاص دارند. قیمت سرویس خواب‌هاي این برندها نیز معمولا بیش از ده میلیون تومان است. نکته قابل توجه این است که این مبلمان اکثرا از جنس چرم یا پارچه‌هایی از جنس کتان و مخمل و... هستند. در هر حال اگر قصد دارید مبلمانی تحت نام‌های خارجی خریداری کنید ، باید مبلغی بیش از ده میلیون تومان هزینه کنید. چقدر هزینه کنیم؟ دیگر گذشت آن زمان که برخی معتقد بودند نباید بهای زیادی بابت تیر و تخته پرداخت. در شرایط فعلی که مردم به ظاهر اهمیت می‌دهند اکثرا از پرداخت مبالغ چند میلیونی و حتی چند ده میلیون تومانی بابت خرید مبلمان ابایی ندارند. اما در کل رده‌بندی‌هایی بین گروه‌های خریداری وجود دارد.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

گروه‌هایی که در پی خرید مبلمان راحتی ایرانی هستند ، می‌توانند با صرف مبلغی حدود یک میلیون و 500 هزار تا چهار میلیون تومان مبلمان راحتی تولید ایران را خریداری کنند. نرخ مبلمان راحتی وارداتی نیز از حدود شش میلیون تومان اغاز و تا ده میلیون تومان و گاه بیشتر ادامه مي‌یابد. برای خرید یک سرویس مبل چوبی که ظاهری تقریبا رسمی‌تر داشته باشد نیز باید به طور متوسط مبلغی حدود 5 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید. اگر مبلمانی که خریداری می‌کنید کمی لوکس‌تر باشد ، مبلغ پرداختی شما به رقمی بالای 30 میلیون تومان هم مي‌رسد. مبلمان وارداتی لوکس و استیل نیز که معمولا از پارچه‌هاي ضد آب و ضد لک و... در تولید آنها استفاده شده است نیز بهایی بیش از 40 میلیون تومان دارند. برای خرید سرویس ناهارخوری نیز با توجه به نوع چوب و پارچه و... مبلغی حدود 2 میلیون و 500 هزار تا 6 میلیون تومان باید هزینه کنید. البته هزینه خرید یک سرویس ناهارخوری لوکس بیش از 8 میلیون تومان است و گاه قیمت‌ها به بالای 20 میلیون تومان هم مي‌رسد. قیمت صندلی‌هاي تک یا میزبان لوکس نیز در حدود 3 تا 5 میلیون تومان است که البته تمام این قیمت‌ها به نوع و جنس چوب و پارچه و... بستگی دارد.

مبلمان اداری خوب از کجا بخرم ؟قیمت مبلمان اداری خوب چه قدر است ؟

نکاتی برای خرید مبلمان 1- قبل از خرید مبلمان بودجه و نوع نیاز خود را مشخص کنید. هیچ‌گاه یک مبل راحتی را برای یک خانه رسمی و یک مبل رسمی را برای یک فضای کوچک و کاملا اسپورت و راحت انتخاب نکنید. 2- مبلمانی خریداری کنید که متناسب با فضای خانه شما باشد. خرید مبلمان بزرگ‌تر از فضای خانه باعث بروز مشکلات زیادی برای شما مي‌شود. 3- در مورد جنس چوب و پارچه نهایت دقت را بکنید. زیرا در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان مبلمانی از جنس نئوپان با روکش‌های چاپی به شکل چوب عرضه می‌کنند که کیفیت چندانی ندارند. 4- اگر در خانه اجاره‌اي اقامت دارید مبلمانی خریداری کنید که فضای زیادی اشغال نکند و وزن زیادی نیز نداشته باشد تا هنگام اسباب‌کشی دچار دردسر نشوید. 5- شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش را به دقت بررسی کنید. شرح گارانتی هرگونه اسباب و اثاثیه‌اي را که می‌خواهید بخرید به دقت بررسی کنید و ببينيد سیاست‌های شرکت به هنگام پس دادن کالا چگونه است.

 <<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .