طراحی مبلمان اداری ، باز تعریف نیازهای مشتریان :

 هر تولید کننده مبل اداری ویا طراح ، قبل از طراحی هر محصول اداری ، خواه انواع میز اداری ، انواع پارتیشن اداری و یا انواع صندلی اداری باید برای خود یکسری سئوال تعریف کند و بدانها از سوی مشتری پاسخ دهد بعنوان مثال قبل از طراحی یک میز مدیریت باید به این سئوالها پاسخ دهد.

1-این میز مدیریت چه ویژگی باید داشته باشد که تا قبل از این از دید طراحان میز اداری مغفول مانده است

2-این میز مدیریت کدام دسته از مشتریان را هدف قرار میدهد ، مشتریان فوق العاده پولدار یا مشتریان معمولی

3-اگر مشتریان میز مدیریت افراد خاص (مشهور و یا ثروتمند هستند ) بازای پرداختن پول کلان ، چه چیزی را خریداری خواهند کرد بعنوان مثال یک میز مدیریت با تجهیزاتی مدرن نظیر سوکتهای مخفی ، کشوی فایل با قفل دیجیتال ، یا یک میز مدیریت بسیار شیک چوبی یا با ام دی ا ف خاص  با چرم گران قیمت و یراق آلات ویژه

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن 

4-چه وسایلی روی میزمدیریت قرار خواهد گرفت و آیا لازمست به آنها نیز توجه ویژه تری شود بعنوان مثال آیا میتوان سطح مونیتور را باتعبیه یک زیر مونیتوری بر روی میز مدیریت بالاتر آورد ؟و یا محلی برای قرار دادن بلندگوهای کامپیوتر بشکلی ویژه روی میز مدیریت تعبیه نمود؟

5-آیا طراحی این میز مدیریت به نحوی است که بتوان همسو با آن میز کارشناسی ، میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، میز پذیرایی ، کتابخانه اداری و.. طراحی نمود .بعبارت دیگر آیا طراحی یک محصول جدید قابلیت تبدیل شدن به یک ست کامل مبلمان اداری را دارد .

6-علاوه بر موارد فوق این میز مدیریت ، میتواند براحتی مونتاژ و دمونتاژ گردد؟

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

 همچنین در مورد میز کنفرانس باید به سئوالاتی نظیر :

1-میز کنفرانس چند نفره باید طراحی گردد؟

2-آیا میز کنفرانس مخصوص اتاق جلسات است و یا در اتاق مدیریت قرار میگیرد؟ اگر در اتاق مدیریت قرار میگیرد آیا میز کنفرانس به میز مدیریت متصل است یا جدا از آن میباشد.

3-جذابیت این میز کنفرانس برای مشتری چیست ؟ چه ویژگیهایی در این میز هست که در میز اداری تولید شده توسط سایر رقبا وجود ندارد؟

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

4-آیا میزکنفرانس  بگونه ای طراحی شده تا بتوان تجهیزات صوتی و تصویری را به راحتی برروی آن نصب نمود ؟

5-آیا میز کنفرانس بگونه ای طراحی شده تا بتوان کارهای کابل کشی شبکه و برق و تلفن را به راحتی انجام داد؟

6-آیا محل عبور و مرور درون میزهای کنفرانس بزرگ برای پذیرایی از مهمانها در آن دیده شده است ؟

7-آیا اجزا میزهای کنفرانس بزرگ براحتی مونتاژ و دمونتاژ میگردند؟

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

البته ما در این بحث سعی کردیم خیلی خلاصه به این بحث پرداختیم و این مقاله ادامه خواهد داشت.

جذابیتهای کانتر پذیرش :

میز پذیرش یا رسپشن ، یک عنصر فوق العاده مهم در دکوراسیون داخلی اداری و تجاری است. چون معمولا یکی از عناصری است که تاثیر زیادی روی طرز تفکر مراجعه کننده می گذارد. از آنجاییکه میز پذیرش برداشت اول از فضاست بنابراین باید به خوبی طراحی شده باشد.

میزپذیرش یا به عبارت دیگر کانتر به میزی اطلاق میشود که علاوه بر سطح رویه میز که برای استفاده کاربر میباشد قسمتی به عنوان پیشخوان در جلو یا کنار میز تعبیه میشود که هم برای استفاده ارباب رجوع و هم برای حفاظت حریم میز کاربرد دارد. در حال حاضر طرحهای زیادی برای میز پذیرش وجود دارد که آنها را دیده اید ولی برای رسیدن به یک تصویر ذهنی جذاب باید طرحی منحصر به فرد را انتخاب کنید. انتخاب یک میز پذیرش منحصر به فرد ، مقدمه ای برای جذب مشتری و دریافت سفارش است. در زیر مجموعه ای از 18 ایده جالب برای طراحی میز پذیرش ارائه شده است.

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

 مبل اداری جذاب :

مبلمان و دکوراسیون اداری شرکت شما باید به نحوی انتخاب شوند تا علاوه بر تامین نیازهای شما و ظاهری شیک و زیبا ، هزینه بالایی را برای مجموعه شما ایجاد نکند.

برای طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کنید و از طرفی ارگونومیک مبلمان اداری حفظ شود ، تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا باید طراحی شود که در عین مجهز بودن به همه امکانات با ورود ارباب رجوع و یا مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود.

وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود، بنابراین باید به طراحی و دکوراسیون محیط کار بسیار توجه کنیم.

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن


از طرفی انسان سال‌ها تجربه کسب کرد تا چگونگی و علت استفاده طرح و جنس مبلمان اداری مناسب‌تر را پیدا کند و در طراحی و تولید استانداردها ، نکات ایمنی و حفاظتی چه نکاتی رعایت شود.

در این راستا مبلمان اداری آدینا  با تجربه مهندسین و متخصین زبده خود طراحی ، تولید و اجرای فضاهای اداری و مبلمان اداری شما را با بالاترین استاندادها و برترین کیفیت انجام خواهد داد. 

حتما بخوانید: ست مبلمان اداری ، نوآوری در طراحی و تولید محصولات اداری

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن 

ویژگی های یک مبل اداری مناسب :

سیستم‌های متنوع محصولات اداری شامل میزهای مدیریت ، کنفرانس ، کارمندی ، منشی ، انواع فایلینگ ، قفسه بندی و کتابخانه می‌باشد.

مبل اداری از جمله وسایلی است که چون بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد ، انتخاب نوع ارزان یا بی‌کیفیت آن مقرون به صرفه نیست و چیزی نمی‌گذرد که باید دوباره خریداری ‌شود.

امروزه باتوجه به پیشرفت کشور در تولید و ورود تکنولوژی های نوین ساخت میز و مبلمان اداری شاهد محصولات متنوعی هستیم که با تولید محصولات باکیفیت این اطمینان را به مشتریان خود می دهند تا سال ها بتوانند از محصول خریداری شده در شرکت ها و محل کار خود استفاده کنند ، که بدون اغراق در این عرصه میتوان محصولات و تولیدات مبلمان اداری آدینا را در زمره بهترین ها ارزیابی کرد.

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

برای مثال: میز مدیریت بزرگ به همراه صندلی جذاب و راحت می تواند نشان دهنده قدرت و موفقیت مدیران باشد وقتیکه به مبلمان اداری اشاره می کنیم ناخودآگاه اولین موردی که به ذهن خطور می کند میز مدیریت است و انتخاب مدیریت بسیار متنوع است چرا که میز مدیریت دارای فرم و طرح های بسیار متفاوت است که مدیران و سازمانها میتوانند با سلایق خاص طراحی خاصی برای اتاق خود انجام دهند.

رازهای جذابیت مبلمان اداری برای مشتریان و خریدارن

در مقایسه میز مدیریت در گذشته و حال تفاوتی که بسیار حائز اهمیت است این است که قبلا میز مدیریت جهت انجام امور اداری با کاغذ مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر چونکه بیشتر کارها با کامپیوتر انجام میپذیرد باید برای میز مدیریت قابلیت قرار گیری کامپیوتر ، مخفی بودن کابلها و اتصالات الکتریکی و... از قبل پیش بینی شود.

البته انتخاب طرح مناسب ، با توجه و احترام به خواسته کارمندان و در نظر گرفتن نقطه نظرات آن‌ها انگیزه بیش‌تری در افراد ایجاد می‌کند. این حس که برای حضور کارمندان احترام قائل شده‌ایم و این که ارزش آن را دارند تا در محیطی خوب و ایده‌آل کار ‌کنند ، انگیزه و تاثیر متقابل ایجاد کرده ، حس خلاقیت افراد را بالا می‌برد.

 <<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما>>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086 در تماس باشید .